سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

بهترین حالت دهنده های مو در بازار ایران


اگر به دنبال حالت‌دهنده‌ای مناسب برای موهای خود می‌گردید به محصولات بازار زیبایی این مطلب نگاهی بیندازید.


مجله سیب سبز - شقایق جعفری: از حمام كه بیرون می‌آییم موها وز می‌شوند و شانه كردن، حالت دادن و صاف كردن‌شان كاری سخت و وقت‌گیر است؛ مثلا درست زمانی كه هیچ‌وقتی برای حالت دادن به موها ندارید باید قید رفتن به ‌مهمانی را بزنید یا از یك ساعت قبل شروع به صاف یا فر كردن آنها با دستگاه‌های برقی كنید. اما این ماجرا راه‌حل بهتری هم دارد؛ اینکه شما به محض خارج شدن از حمام به سمت میز و آینه آرایشی‌تان بروید و برای حالت دادن به موها از یكی از محصولات آرایش مو استفاده كنید. اگر به دنبال حالت‌دهنده‌ای مناسب برای موهای خود می‌گردید به محصولات بازار زیبایی این مطلب نگاهی بیندازید.

گیاه لیندن و حالت مو

شانه زدن و شكل دادن به موها بعد از هر بار استحمام تنها زمانی راحت خواهد بود كه با كمك محصولی نرم و مرطوب‌كننده گره‌های متعدد ایجاد شده روی موها را به‌سادگی بتوان باز كرد. تا زمانی كه موها در هم پیچیده و گره‌خورده هستند، انعطاف نداشته و حالت نمی‌گیرند.

آرام‌بخش‌های مو

پس اگر به آراستگی موهای خود بعد از هر بار حمام رفتن اهمیت زیادی می‌دهید می‌توانید با اسپری حالت‌دهنده و خوش‌عطر ایوروشه آنها را زیبا و خوش‌حالت بیارایید. این محصول با خواص آبرسان درختچه اروپایی لیندن به شكل ارگانیك تارهای موی شما را می‌پوشاند و بعد از آرایش و حالت دادن به موها حالت آنها را تا 24 ساعت حفظ می‌كند. به تایید متخصصان پوست و مو این اسپری خاصیت آرام‌بخشی و ضدالتهابی داشته و از پوست كف سر در برابر آلودگی‌های محیطی مراقبت می‌كند.

روش مصرف: محلول را روی موهای نیمه‌خشك و نمدار خود اسپری كنید و به آرامی ماساژ دهید و بعد از كمی خشك شدن آن را به شكل دلخواه‌تان حالت دهید.

حدود قیمت:32 هزار تومان


سرم فرفری‌ها

شاید یكی از سخت‌ترین كارها بعد  از شستن، حالت دادن موهای فر است. درست است كه این مدل موها به خودی خود زیبا و خوش‌حالت هستند اما كار درست زمانی سخت می‌شود كه شما تصمیم به تغییر حالت آن دارید. اما نگران نباشید در میان انبوه محصولات زیبایی، حالت‌دهنده‌هایی مخصوص موهای فر و مجعد هم وجود دارد كه تغییرات دلخواه را روی موهای شما ایجاد می‌كند.

آرام‌بخش‌های مو

سرم حالت‌دهنده موهای فر Farmesi با كمك تركیبات گیاهی خود موهای شما را از عمق بازسازی كرده و با حالت دادن طبیعی به موها خشكی آنها را از بین می‌برد. این سرم علاوه بر خاصیت حالت‌دهندگی باعث شفافیت، زیبایی و نرمی موهای آسیب‌دیده می‌شود و به گفته متخصصان بازار زیبایی حالت وز موها را گرفته و بستری مرطوب برای زیبایی و حالت آن فراهم می‌كند.

روش مصرف: این سرم مناسب برای انواع موها با جنس‌های مختلف است پس مقداری از آن را روی كف دست ریخته و روی موها به خوبی ماساژ و سپس حالت دهید.

حدود قیمت: 45 هزار تومان


انعطاف با آلوئه‌ورا

موهایی كه بعد از مدت‌ها رنگ كردن  آسیب‌دیده و وز شده‌اند به سختی حالت دلخواه ما را به خود می‌گیرند پس بعد از استفاده از ماسك‌های تقویت‌كننده باید از روش‌هایی برای حالت دادن فوری به آنها استفاده كنید كه علاوه بر خوش‌حالت كردن ‌شان، برای ساقه و پیاز مو مغذی باشند و كمترین آسیب را به آنها وارد كنند. از طرفی اسپری‌های حالت‌دهنده موجود در بازار حاوی الكل هستند كه به‌راحتی موها را خشك و شكننده می‌كنند اما در این میان اسپری تقویت‌كننده و حالت‌دهنده مو Forever متفاوت است.

آرام‌بخش‌های مو

آب موجود در این محصول، رطوبت از دست رفته مو بر اثر تابش خورشید و خشكی آب و هوا را بازگردانده و عصاره آلوئه‌ورای موجود در آن انعطاف‌پذیری مو برای حالت گرفتن را به حداكثر رسانده و پروتئین‌های گیاهی محصول، تمام مواد مغذی مورد نیاز موهای شما را تامین می‌كند.

روش مصرف: اسپری را با حدود ۲۵ سانتی‌متر فاصله روی موهای خود بزنید. فرم دلخواه‌تان را به موها داده و اجازه دهید اسپری روی موها‌ی‌تان خشك شود.

حدود قیمت: 40 هزار تومان


ویتامینه و حالت دهنده

یكی از مشكلات رایج ما در استفاده از حالت‌دهنده‌هایی به شكل سرم، ژل و تافت سخت پاك و شسته شدن آنها از سطح موهاست. اگر تركیبات سنگین حالت‌دهنده‌ها شما را آزار می‌دهد می‌توانید از محصولاتی با ساختاری سبك استفاده كنید.

آرام‌بخش‌های مو

اوسیس كه محصولات پرتعدادی برای مراقبت و آراستن موها دارد با ارائه موس پرطرفداری نوید سریع‌ترین حالت‌دهنده را به خانم‌ها و آقایان داده كه علاوه بر از بین بردن الكتریسته ساكن موها، با یك برس به‌راحتی از روی موها پاك می‌شود. این محصول كه حاوی پرو ویتامین5 B و مجموعه‌ای از مواد طبیعی حالت‌دهنده و حجم‌دهنده است حالت‌پذیری موها را به حداكثر رسانده و رطوبت و درخشندگی آنها را تا ساعت‌ها حفظ می‌كند.

روش مصرف: بطری موس را تكان داده و مقداری از كف ایجاد شده آن را روی موهای نمدار بمالید و به شكل دلخواه حالت دهید.

حدود قیمت: 41 هزار تومان


حالت‌دهنده حرفه‌ای‌ها

سشوار كشیدن‌های طولانی و گاه روزانه برای حالت دادن، آسیب‌های زیادی به موها می‌رساند. حرارت سشوار مو را خشك می‌كند و بعد از مدتی همه ساقه‌های آن را می‌سوزاند پس بهتر است افرادی كه موهای آسیب‌دیده دارند كمتر از حالت‌دهنده‌های برقی استفاده كنند و به جای آن سراغ محصولاتی بروند كه علاوه بر حالت بخشیدن به موها از صدمه دیدن و ریزش آنها جلوگیری کند.

آرام‌بخش‌های مو
اسپری آبرسان و حجم‌دهنده فیتو بهترین انتخاب برای افرادی است كه موهای آسیب‌دیده دارند چراكه این محصول با تركیبات گیاهی از برگ رازیانه و بابونه از موهای شما در برابر سشوار كشیدن‌های مرتب مراقبت می‌كند. این اسپری كه توسط آرایشگران حرفه‌ای هنرمندان استفاده می‌شود، دارای ۹۷ درصد فرمول طبیعی و گیاهی و بدون سیلیكون، سدیم كلراید و سولفات است و ساختار مو را كاملا بازسازی می‌كند.

روش مصرف: این محصول را روی ساقه و انتهای موی نمدار و البته تمیز اسپری كنید و موها را با برس یا هر وسیله حالت‌دهنده‌ای حالت دهید.

حدود قیمت: 62 هزار تومان


حجم‌دهنده 24 ساعته

شاید بدترین اتفاق برای خانم‌ها رفتن به ‌مهمانی‌های بدون برنامه‌ریزی است كه هیچ زمانی برای مرتب كردن موها و آراستن خود ندارند. اما با كمی خلاقیت متوجه می‌شوید می‌توانید در همین زمان كم ،كارهای بزرگی انجام دهید. موس حالت‌دهنده پرطرفدار لورآل با ماندگاری بالا موهای شما را به زیباترین شكل ممكن می‌آراید.

آرام‌بخش‌های مو

به گفته متخصصان بازار زیبایی این محصول برای افرادی كه موهای نازك و كم‌حجم‌تری دارند مناسب است چراكه بعد از هر بار حالت دادن، موها حجم زیادی به خود گرفته و جلوه‌ای براق و زیبا به خود می‌گیرند. این موس سبك است و بدون ایجاد چسبندگی و سنگینی حالت موهای شما را تا ساعت‌ها ثابت نگه می‌دارد.

روش مصرف: مقداری از موس را كف دست بریزید و روی موهای مرطوب بمالید. اگر می‌خواهید موهای پرحجم‌تری داشته باشید از ریشه تا نوك مو را موس زده و اجازه دهید موهای‌تان به حالت طبیعی خشك شوند.

حدود قیمت: 28 هزار تومان


ویدیو مرتبط :
حجم دهنده و حالت دهنده مو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نکاتی برای نرم كننده ها و حالت دهنده های مو



 

 

 

نکاتی راجع به نرم كننده ها و حالت دهنده های مو

 

انواع ژل و كتیرا برای حالت دادن به موها استفاده میشوند. استفاده از اینها مزیت فوق العاده ای ندارد ولی گاهی ممكن است مضر باشند....

 

بهتر است ژل را خیلی كم (حداكثر یک بار در هفته) استفاده نمایید. ازمصرف ژل هایی که مارک مشخصی ندارند و کشور سازنده شان معلوم نیست خودداری کنید.

 

نرم كننده های مو (کاندیشنر) از طریق كاهش الكتریسیته ساكن در موها باعث خوش حالت شدن موها می گردند. البته این مواد فقط نرم كننده بوده و هیچ تأثیری در رشد موها ندارند. کاندیشنر را بایستی بر انتهای ساقه مو استفاده نمود نه اینکه بر روی پوست سر مالیده شود. موهای نرم شده را بایستی با احتیاط شانه و برس کرد زیرا ضعیف شده اند و لذا نرم کردن موها نباید به دفعات زیاد انجام شود.

 

كلیه كارهایی كه در آرایشگاه ها انجام می شود (مانند صاف و فر (مجعد) كردن مو، بابِلیس، مِش، تافت، کراتینه کردن و مدل های مختلف مو با دستگاه) بالقوه می توانند آسیب های جدی و برگشت ناپذیر به موها وارد نمایند بخصوص اگر به طرز صحیح انجام نشده و یا با فاصله زمانی كوتاه و بطور مكرر استفاده شوند.

 

پروتئینه کردن مو، اوزون تراپی، اکسیژن تراپی، کراتینه کردن مو، هیدروتراپی (آب درمانی) و اعمالی از این دست که در آرایشگاه ها مرسوم بوده و با ادعای تقویت مو انجام می شوند شیادی محض بوده و نه تنها هیچ نقشی در بهبود عملکرد مو نداشته بلکه هر کدام می تواند آسیب های جدی به ریشه مو وارد نمایند.

 

روغن مار، روغن نارگیل و بادام هیچ گونه تاثیری در ریزش یا عدم ریزش مو نداشته و صرفاً برای خوش حالت کردن موهای خشک و شکننده کاربرد دارند.

منبع:seemorgh.com