سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

بنویسید تا آرام بگیرید!



هنگام عصبانیت,مشاجره و عصبانیت,كنترل خشم

هنگام عصبانیت حتما به چیزی كه می خواهید بگویید یا حرفی كه باید درآن لحظه بزنید فكر كنید بعد تصمیم بگیرید.


در هنگام عصبانیت سعی كنید یادداشت كنید و تمام چیزهایی كه به ذهنتان می رسد را روی ورق بیاورید این كار باعث می شود تا هنگام مشاجره و عصبانیت راحت تر به آرامش اولیه بازگردید.

پیاده روی و فعالیت بدنی از بهترین روش های كنترل خشم هستند و تا 75 درصد موارد می تواند طول مدت خشم را كوتاه تر كند.

بررسی ها نشان می دهند در هنگام عصبانیت حتما به چیزی كه می خواهید بگویید یا حرفی كه باید درآن لحظه بزنید فكر كنید بعد تصمیم بگیرید.

خشم بیشتر روابط فردی را تحت تاثیر قرار می دهد و روی سیستم عصبی و جسم فرد بسیار تاثیر گذار است. سعی كنید هنگام عصبانیت فقط به سلامت خود و سلامت روح و روان خودتان فكر كنید و اهمیت دهید. زیرا دانشمندان در جدیدترین تحقیقات خود نشان دادند كه عصبانیت و خشم احتمال بروز حملات قلبی را تا 60 درصد افزایش می دهند و باعث چاقی و پرخوری نیز می شوند.
 
نکته: پس هنگام عصبانیت سعی كنید با نفس كشیدن آرام روح و روان خود را تسلی بدهید.
منبع : yjc.ir

 


ویدیو مرتبط :
با Wordseye؛ بنویسید و مدل سه بعدی اش را تحویل بگیرید!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

150‌هزارتومان بگیرید علیه لاریجانی ها مطلب بنویسید



دادنا: جریان انحرافی اصولگرایان ظرفیت رسانه ای خود را روی قوای مقننه و قضائیه متمرکز کرده است.به گزارش جوان آنلاین، جریان انحرافی اصولگرایان که علاقه عجیبی به ایجاد مجادلات موضوعی و مختلف دارد ظرفیت رسانه ای خود را که در قالب سایت های جزیره ای فعال است مامور رصد تحولات دو قوه مقننه و قضائیه نموده و از آنان خواسته است که به جریان سازی برای تضعیف آنان بپردازد.

 

در این زمینه شنیده شده است که برخی از فعالان رسانه ای این جریان در تماسی با خبرنگاران رسانه های دیگر خواستار تحریر مطالبی در انتقاد از روسای قوه مقننه و قضائیه و زیر مجموعه های آنان شده و پیشنهادهای حق الزحمه 50 تا 150 هزار تومانی را برای نگارش مطالب پیشنهاد داده است.

این افراد همچنین در تماس های خود ضمن تعیین برخی سوژه ها به خبرنگاران یاد شده نیز گفته اند پس از هر اظهار نظرمسوولان این دو قوه باید مطالبی به سرعت جهت انتقاد از آنان انتشار یابد.../جوان آنلاین