سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

برای چیزهای كم اهمیت حرص نخورید



 

برای چیزهای كم اهمیت حرص نخورید

 

ما اغلب به خودمان اجازه می دهیم بابت چیزهایی نگران شویم كه با بررسی دقیق تر، می فهمیم كه واقعاً چندان هم مهم نیستند. ما روی مسائل و مشكلات كوچك تكیه كرده و آنها را بیش از اندازه بزرگ می كنیم. برای مثال، ممكن است راننده ناشناسی هنگام رانندگی ناگهان جلو ما بپیچد، ما به جای آن كه این مسئله را نادیده بگیریم و دنبال كارمان برویم، خود را متقاعد می كنیم كه خشم ما موجه است و برخوردی خیالی در ذهنمان اجرا می كنیم. بسیاری از ما، به جای آن كه موضوع را به راحتی فراموش كنیم حتی ممكن است بعدها این حادثه را برای دیگران هم تعریف بكنیم.

 

چرا به جای این كار اجازه ندهیم كه راننده پی كار خود برود و در جای دیگری تصادف كند؟ سعی كنید برای این شخص احساس همدردی داشته باشید و یادتان باشد كه این چنین عجله داشتنها چقدر خطرناك است. با این شیوه می توانیم تندرستی خود را حفظ كنیم و مشكلات دیگران را مشكل شخصی خود نگیریم.

 

برای چیزهای كم اهمیت حرص نخورید

 

نمونه های مشابه بسیاری از"چیزهای كم اهمیت" هستند كه هر روز در زندگی ما رخ می دهند. ما چه مجبور باشیم در صف منتظر بمانیم یا به انتقاد ناعادلانه گوش كنیم و یا بخش عمده كار را انجام دهیم، اگر یاد بگیریم كه نگران چیزهای كوچك نشویم مزایای فراوانی برایمان در بر خواهد داشت . بسیاری از مردم مقدار زیادی از نیروی زندگی خود را صرف" حرص خوردن برای چیزهای كم اهمیت" می كنند به طوری كه به كلی فراموش می كنند جاذبه و زیبایی زندگی را لمس كنند. وقتی كه خود را متعهد دانستید در راستای این هدف كار كنید در می یابید كه برای مهربانتر و ملایمتر بودن ، نیروی بسیار زیادی خواهید داشت


ویدیو مرتبط :
چیزهای پر اهمیت در زندگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عكس‌نوشت‌های یك باخت كم‌اهمیت/ چگونه اكبر، خوزه را شكست داد؟



سایت گل- تیم‌ پرسپولیس بعد از شكست مقابل صبای قم در دومین دیدار تدارکاتی خود از ساعت 18 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر به مصاف آلومینیوم هرمزگان رفت و برای دومین بار شكست خورد تا كهكشانی‌ها همچنان در حسرت برد بمانند.

 

پرسپولیسی‌ها بازی را با تركیبی كه در بالا می‌بینید آغاز كردند. نفرات اصلی سرخپوشان در خط دفاعی و میانی برای همه قابل پیش‌بینی بود. در خط حمله هم علی‌عسگری، نوروزی و انصاری‌فرد 3 بازیكن آغازكننده بازی بودند.

 

 

اخبار ورزشی,خبر ورزشی,پرسپولیس

 

 

در ابتدای بازی بنگر،‌ ماهینی،‌ گردان، غلامرضا رضایی، فشنگچی و جلال حسینی برخورد گرمی با اکبر میثاقیان داشتند. حاشیه جالب بازی امروز به اکبر میثاقیان برمی‌گشت. این مربی کنار زمین ابتدا به سوت‌ها و حرکت داور در زمین اعتراضاتی داشت و سپس به تدارکات تیم خود نیز بابت این که کنار زمین آب نبود و یا شیشه‌های خالی وجود داشت با فریادهای بلند اعتراض کرد. دویدن‌هایش درون زمین بابت اعتراض به کمک داور و سوت‌هایی که در هنگام دویدن کنار زمین برای ارتباط با بازیکنان می‌زد در نوع خود جالب بود. او با خنده بارها کنار زمین فریاد می‌زد که داور بازی پرسپولیسی است و یا بالای 120 کیلو وزن دارد و بسیار چاق است!

 

 

اخبار ورزشی,خبر ورزشی,پرسپولیس

 

و البته اعتراض به داور بازی فقط مختص اكبر میثاقیان نبود. بازیكنان تیم میهمان هم در صحنه‌های فراوانی از بازی به تصمیمات قاضی این میدان معترض بودند. ظاهرا بازیكنان آلومینیوم بازی را بیش از آنچه لازم بود، جدی گرفته بودند كه این موضوع در برخی صحنه‌ها منجر به درگیری آنها با بازیكنان پرسپولیس هم شد!

 

اخبار ورزشی,خبر ورزشی,پرسپولیس

 

بهترین بازیکنان پرسپولیس در نیمه اول مهرداد پولادی و حسین ماهینی بودند. پرسپولیسی‌ها در نیمه اول با پاس کاری‌های کوتاه سوار بر بازی بودند و تیم آلومینیوم هرمزگان نیز فقط چشم به ضد حملات داشت.

 

 

اخبار ورزشی,خبر ورزشی,پرسپولیس

 

 

در نیمه دوم ابتدا پرسپولیسی‌ها روی حرکت زیبای کریمی و پاس رو به جلوی ماهینی از سمت راست توسط کریم انصاری‌فرد صاحب گل شدند. بنابراین كاپیتان پرسپولیس فصل جدیدش را هم با تاثیرگذاری بر روی اولین گل این تیم آغاز كرد.

 

 

 

اخبار ورزشی,خبر ورزشی,پرسپولیس

 

كریم انصاری‌فرد با گلی كه روی پاس ماهینی به ثمر رساند اولین گلزن پرسپولیس در فصل جدید (البته در بازی‌های غیررسمی) لقب گرفت. كریم بعد از این گل از سوی هواداران پرسپولیس با لقب «كریم آقای گل» تشویق شد.

 

 

اخبار ورزشی,خبر ورزشی,پرسپولیس

 

 

پرسپولیسی‌ها در دقیقه 70 دست به تغییراتی در تركیب تیم‌شان زدند؛ نورمحمدی به جای حسینی، مهدوی‌کیا به جای سوسا، کاظمیان به جای ماهینی، و آقازمانی به جای کریمی وارد زمین شدند. تغییر تاکتیکی ژوزه در بازی امروز در نوع خود جالب بود. وی ابتدا با سیستم 4-4-2 بازی می‌کرد و سپس این سیستم را به 4-5-1 تغییر داد.

 

 

اخبار ورزشی,خبر ورزشی,پرسپولیس

 

حركات عجیب و غریب میثاقیان در كنار زمین در تمام دقایق بازی جریان داشت. اكبر اوتی امروز با حركات جالب توجه، نگاه متعجب مانوئل خوزه را بارها به سمت خود معطوف كرد. سرمربی پرتغالی پرسپولیس امروز بارها در هنگام تصمیم‌گیری با محسن آشوری به مشورت پرداخت و در هنگام خروج كریمی از میدان هم با او به گرمی خوش و بش كرد.

 

 

اخبار ورزشی,خبر ورزشی,پرسپولیس

 

اخبار ورزشی,خبر ورزشی,پرسپولیس

 

پرسپولیسی‌ها در شرایط در دقیقه 79 دروازه‌شان باز شد که اشتباه خط دفاعی حرف اول را می‌زد. زننده این گل بازیكنی بود به نام سعید رهرو كه با شماره یك(!) در تركیب تیم میهمان قرار گرفته بود. این گل ناهماهنگی موجود میان بازیكنان تازه‌وارد پرسپولیس را یك بار دیگر به رخ كشید. ضعفی كه پرسپولیسی‌ها فرصت كافی برای برطرف كردن آن دارند.

 

 

اخبار ورزشی,خبر ورزشی,پرسپولیس

 

اما اشتباه سرخپوشان روی گل دوم آلومینیوم از گل اول هم سهل‌انگارانه‌تر بود. در دقیقه 88 بازی با سانتر بازیکن آلومینیوم هرمزگان و اشتباه فاحش شهاب گردان که تصور کرد توپ به بیرون از زمین رفته است، هرمزگانی‌ها به گل دوم خود رسیدند. گردان در دو بازی كه برای سرخپوشان انجام داده هنوز شرایط ایده‌آل خود را به دست نیاورده تا هواداران این تیم را از كابوس میثاق و هوشیار رها كند.

 

 

 

اخبار ورزشی,خبر ورزشی,پرسپولیس

 

 

این هم چهره خندان یكی از میهمانان ویژه این بازی. حمید درخشان به همراه علی پروین از تماشاگران ویژه این بازی تداركاتی بودند. البته این لبخند درخشان مربوط به ابتدای بازی و قبل از شكست پرسپولیسی‌ها است.... / goal.com