سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

برای لاغرشدن چه كنیم؟ شیرینی بخوریم یا نه؟


اگر همیشه در حال رژیم گرفتن هستید اما نتیجه نمی‌گیرید، راه رژیم‌تان را عوض كنید. مثلا اگر شیرینی و شكلات را تحریم كرده‌اید و با حسرت صورت‌تان را به شیشه شیرینی فروشی می‌چسبانید، تحریم‌تان را بشكنید.





صبح بخیر:  اگر همیشه در حال رژیم گرفتن هستید اما نتیجه نمی‌گیرید، راه رژیم‌تان را عوض كنید. مثلا اگر شیرینی و شكلات را تحریم كرده‌اید و با حسرت صورت‌تان را به شیشه شیرینی فروشی می‌چسبانید، تحریم‌تان را بشكنید. توصیه دانشمندان به شما این است كه از كیك شكلاتی به‌عنوان صبحانه استفاده كنید. آن‌ها می‌گویند كنار گذاشتن كامل شیرینی و شكلات می‌تواند نوعی اعتیاد روانی را در شما ایجاد كند. به‌همین دلیل شما باید به جز رژیم‌تان، مراقب نیاز‌های روانی‌تان هم باشید. مثلا می‌توانید به‌جای صبحانه یك برش كیك شكلاتی را با لذت بخورید زیرا از نظر این محققان، ‌صبحانه متعادل می‌تواند 600 كالری داشته باشد و شامل كربوهیدرات، پروتئین و حتی قند هم باشد. در واقع اگر شما صبح‌ها یك برش كیك بخورید، توانایی‌تان برای فعالیت روزانه، بیشتر می‌شود و بیشتر كالری می‌سوزانید اما اگر صبحانه نخورید، هورمونی كه می‌تواند شما را مدام گرسنه كند مشغول فعالیت می‌شود و بیشتر از آن‌كه لاغر شوید، گرسنگی سراغ‌تان می‌آید.


ویدیو مرتبط :
وحشتناک ترین روش های لاغرشدن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نباید با آزرده‌های انتخابات با خشونت رفتار كنیم



 


نگذاریم افراط و تفریط به ظهور ملی روز گذشته كه شاهد آن بودیم ، آسیب برساند/ برای وحدت باید جلوی شعار انحرافی را بگیریم و بگوییم خیمه ملت با سعه صدر برای ورود شما باز است.

 

یكی از ریش سفیدان اصولگرا در سخنان مهمی بر ضرورت ایجاد وحدت در عرصه سیاسی و عدم برخورد خشونت آمیز با معترضین تاكید كرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا‏، حبیب الله عسگر اولادی در مجمع عمومی انجمن اسلامی پزشكان ایران با قرائت و تفسیر سوره فتح خاطرنشان كرد: قران كریم می‌گوید در هنگام پیروزی‌ها آنها را از خدا بدانید و خودتان از كوتاهی‌ها عذرخواهی كنید.

وی افزود: دو چیز را باید بعد از پیروزی مورد توجه قرار داد، یكی اینكه شعارهای انحرافی كه رهبری را ناراحت می‌كند كنترل كنیم و نگذاریم این شعارها به وحدت آسیب برساند ، زیرا پس از فتح مكه نیز شعارهایی داده شده كه موجب انحراف شد همچنین نباید مغرور شویم چرا كه نصرت خداوند باعث پیروزی شد، البته نباید نسبت به كسانی كه در انتخابات ناراضی شدند شدت عمل نشان دهیم.

دبیر‌كل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به راهپیمایی دیروز مردم تصریح كرد: باید بگوییم مردم یك سكه را نشان دادند كه یك روی آن ولایت فقیه و روی دیگر آن ولی فقیه است و با حضور خود می‌خواستند تا اینها را تقویت كنند.

عسگراولادی ادامه داد: وقتی آهنگ وحدت سر می‌دهیم، نباید ضربه وحدت را به شكست خوردها بزنیم ، بلكه باید به آنها بگوییم كه به زیر خیمه مردم بیایید همانگونه كه مقام معظم رهبری‌در پیام خود به مناسبت وفات آیت‌الله منتظری نشان دادند كه چتر رهبری باز است در حالی كه برخی خیال می‌كردند، ایشان حتی پیام هم صادر نكنند.

وی همچنین با اشاره به موضوع تقلب در انتخابات خاطرنشان كرد: گزارش‌هایی به دست آنها (نامزدها) آمد كه باعث شد قبل از اتمام انتخابات آنها جشن پیروزی بگیرند.

عسگر اولادی با تاكید مجدد برای اینكه برای وحدت باید جلوی شعار انحرافی را بگیریم و بگوییم خیمه ملت با سعه صدر برای ورود شما باز است خطاب به معترضان گفت: شما در داخل نظام می‌آیید و گله و شكایت خود را مطرح كنید، چرا رسانه‌های بیگانه از شما سخن بگویند؟

دبیر‌كل جبهه پیروان خط امام (ره) بااشاره به خطراتی كه وحدت را تهدید می‌كند، گفت: در میان اصولگرایان كسانی ممكن است باهم دشمنی داشته باشد و شعار علیه هم بدهند وكسانی هم ممكن است نسبت به آزردگان انتخابات عصبانی باشند كه علیه آنان نیز شعار دهند و كسانی با چهره ایمانی به نفاق دامن می‌زنند.

وی با اشاره به اینكه مراحل بسیار سختی را گذراندیم، تاكید كرد: باید تدبیر و تدبر داشته باشیم و نگذاریم افراط و تفریط به ظهور ملی روز گذشته كه شاهد آن بودیم آسیب برساند.

عسگر اولادی با ذكر خاطراتی از امام (ره) در هنگام پرواز به سوی ایران و دعا و مناجات ایشان به درگاه خداوند اشاره كرد و گفت: باید با توكل بر‌خدا و توسل به امام زمان (عج) بخواهیم تا بلاها حل شود.

ویبا تاكید بر اینكه وحدت عامل وجود نظام است و بقای آن است، تصریح كرد: اگر بخواهیم همه مانند ما فكر كنند باعث می‌شوندكه تفرقه ایجادشود و امروز اوباما كه با شعار تغییر روی كار آمده صریحا از اغتشاشگران اعلام حمایت كرده است.

عسگراولادی تاكید كرد: معنای وحدت این نیست كه همه با من وحدت كنند، بلكه بدین معنا كه همه در حدی بیایند كه قدرت ظهور ملی را كه دیروز دیدیم بتوانیم در روند نظام پیاده كنیم.

وی با بیان اینكه بحمدالله سران سه قوه در صراط درستی قرار دارند،گفت: حدود یك ماه پیش كه به خدمت رئیس‌جمهور رسیدم ، به وی گفتم كه خدا را شكر از درگیری‌ها كنار هستید و تاكید كردم كه شما رئیس‌جمهور همه ملت حتی آنهایی كه به شما رای ندادم یا اصلا در انتخابات شركت نكردند، هستید البته موضع ایشان مواضع خدمت است.

دبیر‌كل جبهه پیروان خط امام رهبری با تشكر از رئیس مجلس و نمایندگان به خاطر برگزاری راهپیمایی اخیر، ادامه داد: از رئیس قوه قضاییه كه بررسی‌ها را آغاز كرده‌اند تشكر می‌كنیم، زیرا اگر فتنه را كنترل نكنیم مشكلاتی ایجاد می‌شود، اما نه بدین معنا كه با آزرده‌های انتخابات با خشونت رفتار كنیم ، بلكه باید بخواهیم آنها به زیر خیمه برگردند.