سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

بدون پیش داوری های منفی



 

 

زندگی زناشویی ,مشکلات زندگی زناشویی

 

بگو مگوهای زناشویی خیلی وقت ها بیشتر از آنکه مستعد درگیری های جدی باشند، با بی توجهی و بی تجربگی زن و شوهر تبدیل به یک بلوای درست و حسابی می شوند. آن وقت است که خواباندن آتش دعوا کار هر کسی نیست و شاید نتوان جلوی کهنه شدن درگیری ها را گرفت. معمولا قضاوت کردن و انگشت و اتهام به سمت همسر گرفتن، مشکلی است که شما بدون آن که بدانید با آن درگیر هستید.

 

بسیاری از مشکلات اولیه شما و همسرتان در سال های اول زندگی براساس تعاملات نامناسب کلامی و رفتاری ایجاد می شود. اما اگر بدانید چگونه با یکدیگر ارتباط برقرار کنید بسیاری از مشکلات تان برطرف خواهد شد. شما هر قدر از فرآیندهای ارتباطی ضعیف تری برخوردار باشید در زندگی زناشویی آسیب پذیر خواهید بود.

 

توصیه ما این است که اگر تنها قصد طرح مشکلات خانوادگی را دارید بنا را بر حل این مشکلات و نه ایجاد دعوا و مشاجره بگذارید تا راحت تر بتوانید مشکلات خود را مطرح و صحبت های طرف مقابل را بشنوید.

 

در واقع شما برای حل تنش و مشکلات زندگی مستقل تان با دید مثبت و بدون پیش داوری های منفی، مشکلات خود را مطرح کنید و در جهت حل آن برآیید در این صورت، بسیاری از معضلات و تعارضات میان آنها حذف می شود. به طور معمول همسرانی راحت تر می توانند با مشکلات خانوادگی کنار بیایند که والدین آن ها یکدیگر را قبول داشته و ارتباط مناسبی میان آنها برقرار بوده است. در نتیجه فرزند شما هم ارتباط صحیح را از شما خود خواهد آموخت.

منبع:روزنامه اطلاعات


ویدیو مرتبط :
دلایل پاسخ منفی شنیدن از خانم ها! /آرمان داوری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تلاش کمیته داوران درکاهش تنش های داوری



نشست اعضاي کميته داوران امروز صبح در دفتر رئيس فدراسيون فوتبال تشکيل و راهکارهاي کاهش تنش براي داوران با کمک صدا و سيما بررسي شد.به گزارش سايت ايرنا، در اين جلسه که با حضور علي کفاشيان ، مسعود عنايت، بهروان، آيت اللهي، خوشخوان، نظري و حسيني برگزار شد، نقطه نظرات اعضاي کميته داوران و رئيس فدراسيون فوتبال بيان شد تا دو طرف به جمع بندي هاي مناسبي برسند.

 

در اين نشست قرار شد کميته داوران به پنج زير کميته با نام هاي زيرکميته هاي چيدمان ،نظارت، آموزش ، توسعه و استعداديابي و انضباطي تقسيم و قرار شد هريک از اعضاي کميته داوران مسئوليت هر کدام از زيرشاخه ها را بر عهده بگيرند.در ادامه جلسه مقرر شد که اين زيرکميته ها جلسات هفتگي داشته باشند و به صورت سيستماتيک با آنها برخورد شود.

 

در جلسه امروز قرار شد تا تمهيداتي انديشيده شود که حملات لفظي و رواني روي داوران کاهش پيدا کند.يکي از اين تمهيدات که مي تواند منجر به کاهش تنش ها شود همکاري صدا و سيماست. اعضاي کميته داوران در جلسه امروز به اين نتيجه رسيدند که صدا وسيما هم مي تواند تدابيري بيانديشد که تنش ها کمتر شود.

 

به اين صورت که از مصاحبه بلافاصله پس از بازي و يا صحنه هاي اخراج و درگيري جلوگيري شود. ضمن اينکه گزارشگران تلويزيوني بازي در حين گزارش به مسايل داوري نپردازند تا با گمانه زني ها موجب افزايش التهاب در ميان افکار عمومي نشوند.

 

البته بحث هاي کارشناسي پس از بازي در رسانه ها هم مي تواند به التهاب بيفزايد.در پايان نيز مقرر شد علاوه بر اضافه شدن 50 درصد به دستمزد داوران ليگ برتري، 50 درصد هم به دستمزد داوران در ساير رده ها اضافه شود.