سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

با 10 تكنیك زیبایی هنرپیشه‌ها آشنا شوید


بسیاری از چهره‌های بی‌عیبی كه شما در مجلات و تلویزیون می‌بینید، آنقدرها هم پوست خوبی ندارند بلكه با جادوی گریم به چنین پوستی رسیده‌اند.


مجله زندگی ایده آل: بسیاری از چهره‌های بی‌عیبی كه شما در مجلات و تلویزیون می‌بینید، آنقدرها هم پوست خوبی ندارند بلكه با جادوی گریم به چنین پوستی رسیده‌اند. اگر شما هم دوست دارید آرایشی محو داشته باشید، این گزارش را از دست ندهید.

چرا بازیگران روی فرش قرمز و پرده سینما زیبا هستند و با پوستی صاف و بدون آرایش دیده‌می‌شوند. هیچ چیز به اندازه یك پوست صاف و بدون عیب در زیبایی نقش ندارد اما دلایل متعددی وجود دارد كه خیلی از ما از آنها بی‌اطلاع هستیم. شاید برای شما این اتفاق افتاده باشد كه باید در جایی بدون آرایش حاضر شوید اما دوست ندارید با چهره رنگ‌پریده و پوست ناصاف دیده شوید. برای این كار كافی است تكنیك‌های آرایش محو را یاد بگیرید. در اینجا سرور ایزدی، میكاپ‌آرتیست قدم‌به‌قدم با شما همراه شده تا تمام رازها و تكنیك‌های سلبریتی‌ها را برای‌تان مطرح كند چون یك آرایش محو می‌تواند شما را زیباتر كند؛ زیبایی كه طبیعی به نظر می‌رسد.

با 10 تكنیك زیبایی هنرپیشه‌ها آشنا شوید

1. چروك‌ها را برجسته‌تر نكنید

وقتی لك‌های قهوه‌ای یا خطوط ظریفی روی صورت ایجاد می‌شوند، بسیاری از خانم‌ها سراغ انواع كرم‌پودرها و پوشاننده‌ها می‌روند اما باید بدانید كه استفاده نادرست و زیاد می‌تواند حالت چهره را بدفرم كرده و پوست صورت را مصنوعی كند. درواقع استفاده غیرصحیح از این نوع پوشاننده‌ها به جای اینكه چنین اشكالاتی را بپوشاند آنها را بیشتر برجسته كرده و توجه را بیشتر جلب می‌كند، پس كرم پودر را به صورت نقطه‌ای روی پیشانی، چانه، بینی و كناره‌های آن بزنید.

2. رنگ‌هایی كه شما را زیباتر می‌كنند

شاید شما هم دوست داشته باشید مانند بازیگرها با كمترین رنگ رژگونه، گونه‌ای برجسته داشته باشید، باید بگوییم كه رژگونه‌های درخشان می‌توانند چهره را جوان‌تر و پرانرژی‌تر نشان دهند و كمك كنند گونه‌ها برجسته‌تر به نظر بیایند. پیشنهاد می‌كنیم برای رژگونه دنبال رنگ‌های قهوه‌‌ای – خاكی باشید؛ رنگ‌های طبیعی كه گونه‌ها را برجسته نشان می‌دهد اما خودنمایی نمی‌كند.

3. با بخار معجزه كنید

لازم است در هفته دقایقی از سونای بخار استفاده كرده یا حمام را داغ كنید و در آن بمانید، این كار باعث می‌شود سلول‌های مرده پوست جدا شوند و درخشندگی به پوست شما بازگردد، با این روش هم چنین بخش‌هایی از موی شما كه وز شده یا سوخته بهبود پیدا می‌كند. بخار آب داغ برای شفافیت پوست و براقی و نرمی موهای شما مفید است.

4. حفظ درخشندگی صورت

آرایش براق دیگر مد نیست. آرایش براق شاید از دور قشنگ باشد اما در فیلم و عكس زیباست. منطقه T صورت یعنی پیشانی و بینی معمولا از مناطقی هستند كه كمی براق‌تراند. برای اینكه چربی پوست را كم كرده ولی درخشندگی آن را حفظ كنید از یك پودر بسیار سبك استفاده كنید. پودر را با برس كوچك و به صورت ضربه‌ای روی صورت پخش كنید چون با این روش دیگر روی صورت خط نمی‌افتد و آرایش یكنواخت‌تر جلوه می‌كند. یادتان باشد همیشه بعد از آرایش كردن یك دستمال روی صورت خود بگذارید و ‌بردارید. این كار باعث می‌شود برق اضافی رژلب، رژگونه یا سایه را بگیرید.

5. ژله قرمز به جای رژلب

هالیوودی‌ها هنگام بازی در فیلم‌های‌شان مدام آرایش خود را تمدید می‌كنند اما قطعا از تكنیك‌هایی هم برای ماندگار شدن آن استفاده می‌كنند. اگر می‌خواهید بعد از چند ساعت لب‌های‌تان بی‌رنگ و ترك‌‌ترك جلوه نكند، كمی پودر ژله قرمز را در آب حل كنید و با انگشت روی لب‌های‌تان بكشید و بگذارید یك دقیقه روی آنها بماند تا جذب شود. رنگ قرمز به خورد لب‌ها خواهد رفت و تا چند ساعت پاك نخواهد شد. می‌توانید روی آن از رژ یا برق لب هم استفاده كنید.

 6. رنگ‌های تیره كوچك‌كننده‌اند

در گریم یك قانون قدیمی وجود دارد كه شاید برای‌تان جالب باشد؛ رنگ‌های تیره روی هر جایی استفاده شوند، آن منطقه را كوچك‌تر نشان می‌دهند. اگر می‌خواهید چهره‌تان شیك و شاداب به نظر برسد برای لب‌ها دنبال رنگ‌های روشن باشید. علاوه بر این رنگ‌های تیره، سفیدی دندان‌ها را هم كمتر نشان می‌دهند و زیبایی لبخند شما را می‌پوشانند.

با 10 تكنیك زیبایی هنرپیشه‌ها آشنا شوید

7. بیشترین تاثیر در زیبایی چشم‌ها

حالا نوبت خط‌چشم است، یك خط چشم مشكی انتخاب كنید و بعد روی پلك بالا یك خط خیلی باریك بكشید، خطی كه فقط خط‌مژه را پررنگ كند. حواس‌تان باشد بهتر است تا جایی كه ممكن است زیر مژه‌ها را هم سیاه كنید تا چشم كاملا حالت خود را نشان دهد. پیشنهاد ما این است كه حتی اگر حوصله آرایش ندارید، ریمل را فراموش نكنید.

8. سایه روشن بزنید

اگر چشم‌های ‌ریزی دارید، برای اینكه چشم‌ها در صورت‌تان گم نشود، از سایه‌ای كمی روشن‌تر از پوست خود استفاده كنید و گوشه درونی چشم خود را سایه‌ روشن بزنید. این كار باعث می‌شود چشم‌های شما درشت و درخشان جلوه كنند. یادتان باشد برای این كار از سایه براق استفاده نكنید زیرا صورت شما را بیش از حد دخترانه نشان خواهد داد.

9. پوست زیر چشم ظریف است

كانسیلر بهترین دوست برای پوشاندن حلقه‌های سیاه دور چشم است اما این ماده برای پوست نازك زیر چشم بیش از اندازه غلیظ است، با برس كانسیلر زیر چشم نقطه‌هایی بگذارید و بعد با انگشت آن را پخش كنید تا صورت حالتی طبیعی بگیرد و اثر خستگی از روی آن پاك شود.

 10. دور ابروهای تیره را خط بكشید

ابروها هم در زیباتر شدن صورت شما نقش دارند، وقتی ابروها زیبا و پر باشند توجه‌ها به ابروهای زیبا و پرپشت شما جلب می‌شود به همین دلیل می‌توانید برای زیباتر شدن آرایش‌تان ایرادهای ابروها را هم بپوشانید. بهتر است برای پر كردن ابرو از مداد ابروی خاكستری استفاده كنید، این رنگ ابروها را كاملا طبیعی نشان می‌دهد.


ویدیو مرتبط :
با ویژگی های ویندوز 10 آشنا شوید!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با ملکه زیبایی جهان را در سال 2012 آشنا شوید +عکس



یک دانشجوی امریکایی دختر شایسته جهان در سال 2012 شد. او توانست رقبایش از 6 قاره جهان را پشت سر گذاشته و بعد از 1 دهه این عنوان را به امریکایی ها باز گرداند.

ملکه زیبایی جهان ,  دختر شایسته

"اولویا کولپو" 20 ساله است و این عنوان پر زرق و برق را در رقابت فینال که در لاس وگاس انجام گرفت از آن خود کرد. این عنوان سال گذشته متعلق به "لیلا لوپز" از آنگولا بود.
امریکا از سال 1997 و بعد از کسب عنوان توسط "بروک لی" طی یک دهه از دست یابی به مقام نخست دور بود . این دختر بوستونی موفق شد 88 رقیب از 6 قاره دنیا را پشت سر گذاشته و تاج ملکه زیبایی را بر سر بگذارد.
بنابر گزارشات هیچ کس به اندازه خانواده او از شنیدن خبر موفقیت این دختر شگفت زده نشده است. او اولین بار رقابتش را در سطح دانشگاه با یک لباس 20 دلاری که یک سوراخ هم داشت آغاز کرد و بعد از آن بود که با رژیم های سخت و ورزش کردن کارش را شروع کرد و با تلاش موفق شد دختر شایسته امریکا و نماینده این کشور در رقابتهای جهانی باشد.
دختر شایسته فیلیپین در این رقابتها دوم و دختر شایسته ونزوئلانیز سوم شدند. این رقابتها که در لاس وگاس امریکا برگزار شد حدود 2 هفته به طول انجامید.

ملکه زیبایی جهان ,  دختر شایسته

ملکه زیبایی جهان ,  دختر شایسته

منبع:pardad.ir