سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

با این ها پوست‌تان را سیراب كنید


تابستان كه می‌رسد به‌دلیل تعریق زیاد، پوست رطوبت زیادی را از دست می‌دهد و پوستی كه رطوبت خود را از دست بدهد مستعد پیری و چین و چروك زودرس است. ما به شما می‌گوییم چكار كنید



تابیدن مستقیم آفتاب و گرم‌بودن هوا دلیلی برای از دست رفتن آب پوست است. در این فصل بیشترین نگرانی كه در مورد پوست رایج شده، نگرانی از تابیدن اشعه‌های مضر و در نهایت خرید یك ضد‌آفتاب مناسب برای پوست است كه از پوست در مقابل اشعه uv محافظت كند اما همان‌قدر كه باید از پوست در مقابل آفتاب محافظت كرد، باید آب از دست رفته پوست را هم جبران كرد. پوستی كه رطوبت خود را از دست بدهد مستعد پیری و چین و چروك زودرس است و در كنار همه این‌ها این خشكی برای فرد اذیت‌كننده هم می‌شود. این مشكل را می‌توان هم با خوردن زیاد آب و هم با استفاده از كرم‌های آبرسان و مرطوب‌كننده حل كرد. در این شماره پیشنهاد‌های‌مان را در مرطوب‌كننده‌ها و آبرسان‌های پوست خلاصه كرده‌ایم تا از بیشتر مشكلات پوست كه پایه همه آن‌ها خشكی پوست است، جلوگیری كنیم.





NEOSTRATA / bio- hydrating cream
  • بادوام، برای پوست‌های حساس
این محصول یك امولیانت بسیار قوی و مرطوب كننده‌ای بسیار با دوام است. نئوستراتا یكی از بهترین شركت‌های تولید محصولات محافظت از پوست است. این محصول این شركت با تمام خواص 15 درصد AHA برای پوست‌های حساس مناسب است و بیشتر به درد جوان‌ها می‌خورد و در كنار اثر مرطوب‌كنندگی كمكی هم به درمان آكنه می‌كند.
  • قیمت: 29900 تومان





QV
  • برای رطوبت بخشیدن به پوست
این محصول برای پوست‌های خشك تا خیلی خشك درنظر گرفته شده است. شركت QV یكی از شركت‌های شناخته شده‌ای است كه محصولات پوست آن با قیمتی مناسب، هر مشكل پوستی شما را حل می‌كند. این محصول را شركت كیو-وی همراه با كیو- وی جنتل واش پیشنهاد می‌كند كه مرطوب‌كننده‌ای قوی و فاقد عطر و رنگ است.
  • قیمت: 9700 تومان





BIODERMA/ atoderm
  • ضد آلرژی و خارش
این محصول برای پوست‌های خشك خاصیت تقویت‌كنندگی، آبرسانی و باز سازندگی را با هم دارد. كرم بایودرما در كنار تمام این خاصیت‌ها از نفوذ مواد آلرژی‌زا و خارش‌های ناشی از خشكی زیاد هم جلوگیری می‌كند. این كرم را می‌توان برای صورت و بدن، برای كودكان و بزرگسالان استفاده كرد.
  • قیمت: 16600 تومان





AVCNE/ hydrance
  • برای جذب سریع
 این كرم نه تنها مرطوب‌كننده خیلی خوبی است و با جذب سریع حس خوبی به شما می‌دهد و پوست‌تان را چرب نمی‌كند بلكه تغذیه‌كننده خوبی نیز برای پوست به شمار می‌رود. محصولات شركت avene هم محصولات معروفی برای مشكلات پوستی هستند كه به راحتی مشكلات پوستی را حل می‌كنند. پس اگر پوست‌تان بی‌آب و غذا شد از پوست خود با این محصولات مراقبت كنید.
  • قیمت: 24700 تومان





LIERAC/ hydra- chrono
  • آبرسانی قوی برای پوست شما
این كرم مرطوب‌كننده برای پوست‌های خشك تا خیلی خشك كاربرد دارد و حاوی روغن گل رنگ و هلو است. این محصول 8 درصد خاصیت رطوبت‌دهندگی دارد كه تغذیه‌كننده پوست هم است. اگر پوست صورت‌تان به‌دلیل آفتاب‌گرفتن یا عوامل دیگری آب زیادی از دست داده و خشك شده این محصول می‌تواند خیلی مناسب بوده و آب از دست رفته پوست شما را تامین كند.
  • قیمت: 60000 تومان





URIAGE/ hydracristal fluid thermal
  • برای پوست‌های چرب
این محصول در 2 نوع فلوئید و ساده به بازار عرضه می‌شود كه نوع فلوئیدش برای پوست‌های چرب مناسب است. این محصول پوست را در برابر رادیكال‌های آزاد و سرما محافظت می‌كند. كرم مرطوب‌كننده اوریاژ حاوی تركیبات گیاهی است و با جذب سریع به شما این امكان را می‌دهد كه احساس بهتری داشته باشید.
  • قیمت: 14500 تومان





كرم مرطوب‌كننده آردن
  • برای پوست‌های خشك
این محصول حاوی كلاژن است. این كرم مرطوب‌كننده روغن دانه انگور دارد و نه تنها مرطوب‌كننده است بلكه حاوی ویتامین‌هایی مثل A، E، C و D است. آردن سال‌هاست كه در ایران طرفداران خودش را پیدا كرده و به خاطر قیمت مناسب و كیفیت محصول از آن استقبال شده است.
  • قیمت: 1950 تومان





كرم مرطوب‌كننده MY
  • برای جلوگیری از ایجاد چین‌و‌چروك
مرطوب كننده‌های شركت مای خیلی زیاد هستند. كرم‌های مرطوب‌كننده فوق قوی كه ضد‌چروك هم هستند و كرم‌هایی كه یا حاوی روغن جوجوبا و ویتامین E هستند یا مخصوص پوست‌های آكنه‌ای. این محصول قوی‌ترین محصول مرطوب‌كننده این شركت به شمار می‌رود كه نه تنها آب از دست رفته را باز می‌گرداند بلكه از ایجاد چین و چروك هم جلوگیری می‌كند.
  • قیمت: 1800 تومان





كرم مرطوب‌كننده SAMIN
  • خاصیت آبرسانی ندارد
محصولات این شركت را بسیاری از پزشكان توصیه می‌كنند. این كرم در مقایسه با بقیه محصولات ایرانی یكی از بهترین‌هاست. البته باید گفت كه این محصول خاصیت آبرسانی ندارد. ثمین كرم چربی است و جذب بالایی ندارد اما در كنار همه این‌ها بعد از استفاده از آن حس نرم كنندگی آن حس می‌شود. این كرم برای پوست‌های خشك مناسب است.
  • قیمت: 4800 تومان





EXUVIANCE
  • به سرعت نتیجه می‌گیرید
این محصول آمریكایی است و خاصیت آبرسانی زیادی دارد. لوسیون اگزووینس نه تنها برای پوست دست و صورت مناسب است بلكه برای تمام بدن هم استفاده می‌شود. نتیجه این محصول بعد از یكبار استفاده دیده می‌شود و بعد از آن نه تنها پوست شفاف و درخشانی پیدا خواهید كرد بلكه رطوبت را به پوست خود بازمی‌گردانید.

  • قیمت: 34900 تومان


ویدیو مرتبط :
توجه كنید دوستان از بالای مانیتور نگاه كنید تصویر نامرئی میبینید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنس و نوع پوست خود را شناسایی كنید



 

جنس و نوع پوست خود را شناسایی كنید

 

آگاهی از نوع پوست امری حیاتی است چون فقط در این صورت است كه می توانید كاری كنید تا پوستتان بهترین وضعیت را داشته باشد و چهره تان به بهترین شكل به نظر برسد.

به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، بیشتر ما زمانی كه وارد یك فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی می شویم با دیدن قفسه های پر از محصولات بهداشتی و آرایشی مختلف گیج و بلاتكلیف می شویم و نمی دانیم كدام یك از آنها برایمان مناسب هستند.

در این مطلب كه در سایت اینترنتی هلت جاك ارائه شده، متخصصان، خصوصیات و ویژگی های انواع مختلف پوست را به طور مختصر تشریح كرده اند تا شما بتوانید نوع پوست را شناسایی كرده و در تهیه محصولات مناسب بهتر و دقیق تر اقدام نمایید. انواع مختلف پوست عبارتند از:

پوست چرب: اگر دائما با جمع شدن چربی زیاد روی پوست صورت خود درگیر هستید، حتما پوست چرب دارید. یكی دیگر از نشانه های پوست چرب باقی ماندن روغنی است كه در طول روز روی سطح پوست تولید می شود و اگر هر چیزی را روی پوست صورتتان فشار دهید این چربی به راحتی منتقل می شود.

پوست خشك: اگر احساس می كنید پوسستان كشیده می شود پس دارای پوست خشك هستید. برای اینكه خشك بودن پوست خود را بهتر تشخیص دهید در طول یك روز كامل از مرطوب كننده استفاده نكنید، اگر در این صورت حس كردید كه پوستتان خشك و سفت شده، پس مطمئن شوید كه نوع پوست شما خشك است.

پوست حساس: پوست های حساس در معرض قرمزی و التهاب هستند. هرچه مقدار هیستامین در بدن بیشتر باشد پوست حساس تر می شود و بیشتر مستعد ابتلا به مشكلات التهابی مثل پسوریازیس و اگزما است.

پوست مستعد آكنه: به دلایل ژنتیكی پوست ممكن است مستعد ابتلا به آكنه باشد. بر اساس سن تعیین می شود كه عامل آكنه باكتری، هورمون یا وراثت است و بر اساس میزان شدت آن درمانهای معمول و مداوم برای پاك كردن پوست از آكنه استفاده می شوند. به دلایل پزشكی بهتر است برای پاكسازی آكنه ها به یك متخصص پوست مراجعه كنید.

پوست كدر و پیر: بسته به سن و عوامل محیطی، پوست شروع به پیر شدن می كند. تماس زیاد با نور خورشید و استرس شایع ترین عوامل محیطی هستند. رنگ، حالت خاكستری كدر، لكه دار شدن، بروز خطوط و چروك های واضح و شل شدن كه حاصل كاهش كلاژن است از شایع ترین نشانه های پیری پوست هستند..... /  یادداشت : خبرگزارى ایسنا