سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

با این تقویت‌كننده‌ ها ابروكمان شوید!


ابروهای پر پشت و زیبا تنها عضوی از صورت است كه زیبایی چشم‌های شما را دو چندان می‌كند اما همین ابروها كه به مرور زمان كم‌پشت و بد حالت می‌شود، برای به دست آوردن زیبایی خود نیاز به تغذیه و تقویت از منابع گیاهی معجزه‌گر دارد.


مجله سیب سبز - شقایق جعفری: ابروهای پر پشت و زیبا تنها عضوی از صورت است كه زیبایی چشم‌های شما را دو چندان می‌كند اما همین ابروها كه به مرور زمان كم‌پشت و بد حالت می‌شود، برای به دست آوردن زیبایی خود نیاز به تغذیه و تقویت از منابع گیاهی معجزه‌گر دارد؛ منابعی كه به شكل محصولات بسته‌بندی شده در انواع مختلف در بازار آرایشی تبلیغ و در نهایت مصرف می‌شوند اما مساله اینجاست كه شما برای داشتن ابروهای دلخواه‌تان باید سراغ كدام محصول بروید تا علاوه بر رسیدن به نتیجه دلخواه، بتوانید استفاده از آن را به دیگران هم توصیه كنید. متخصصان بازار زیبایی (دكتر مازیار جودكی و دكتر هومن رفیعی) این بار هم در كنار هم استانداردترین و اثربخش‌ترین تقویت‌كننده‌های ابرو را پیش روی‌تان قرار داده‌اند.

خواص رزماری و نعناع فلفلی

شاید تا به امروز راه‌حل‌هایی شبیه تیغ زدن كامل ابروها برای رویش پر‌تر و سریع‌تر را امتحان كرده‌اید و گاهی ماه‌ها به خاطر پرشدن قسمت‌های خاصی از ابروهای‌تان منتظر نشسته‌اید. باید بدانید كه این راه‌حل‌های مقطعی و زمانبر تنها وقت شما را تلف می‌كنند. محصول دیگر بازار زیبایی كه با تایید متخصصان برای رشد و تقویت ابروها معرفی می‌شود، كرم تقویت‌كننده ابرو سریتا (Cerita) است كه با تكیه بر عصاره گیاهانی مانند گزنه، رزماری، بابونه، نعناع فلفلی، مـریم گلـی و از همه مهم‌تر مكمل‌های ویتامـین B6 و پرو ویتامین B5 تولید شده است. این كرم باعث قوی‌تر و ضخیم‌تر شدن موهای ابرو می‌شود.

ابروكمان شوید

روش مصرف: صبح و شب مقـداری از كرم را روی ابروها و در مسیر رویش آن زده و به مدت دو دقیقه با نوك انگشتان ماساژ دهید.

حدود قیمت:45 هزار تومان


ریمل تقویت‌كننده

این روزها بازار روش‌های متعدد كاشت ابرو با استفاده از موهای طبیعی بسیار داغ است تا جایی كه دیگر كمتر كسی زحمت استفاده چند ماهه از محلول یا كرم تقویت‌كننده‌ای را به خود می‌دهد تا شاید بعد از چند ماه نتیجه دلخواه خود را ببیند اما اگر شما هم به سرعت اثربخشی یك محصول اهمیت زیادی می‌دهید، می‌توانید سراغ تقویت‌كننده ابرو اوریفلیم بروید كه علاوه بر تقویت رویش آنها با استفاده از بهترین ویتامین‌ها، ابروها را شفاف و خوش‌حالت كنید. این محصول كه سال‌هاست خانم‌های زیادی از آن بهره می‌برند، بسته‌بندی زیبا و روش استفاده ساده‌ای دارد كه با كمك یك برس ریمل ابروها را تقویت و شانه می‌كند.

ابروكمان شوید

روش مصرف: استفاده از این محصول مانند زدن ریمل است بنابراین روزی دو بار به راحتی آن را روی ابروهای تمیز خود بكشید.

حدود قیمت: 35 هزار تومان


تاتو را فراموش كنید

شاید بدترین اتفاق در جوانی همین ریزش موهای ریز و درشت ابرو و بد شكل شدن آن است اما راه‌حل شما این نیست كه برای جلوگیری از این اتفاق سراغ انواع تاتو و روش‌های دیگر مانند سایه زدن و كشیدن هاشور باشید. روش‌های ترمیمی و تقویتی تایید شده پزشكان راه‌های بهتری برای برگرداندن ابروها به شكل گذشته است. یكی از این راه‌ها محلول تقویتی روگین (Rogaine) است كه نوع زنانه آن در رویش و پر پشت كردن ابروها طرفداران بسیاری بین خانم‌ها دارد. این محصول با جذب مینوكسیدیل در عمق ریشه موهای ابرو ناحیه‌های خالی شده از مو را تحریك و باعث رویش مجدد آنها با ضخامت بالا می‌شود. محلول روگین بدون بو است و به سرعت خشك می‌شود تا شما به سادگی بعد از چند دقیقه برای آرایش آماده باشید.

ابروكمان شوید

روش مصرف: صورت خود را شسته و روزی دو بار محلول را در محل رویش ابروها ماساژ دهید.

حدود قیمت: 30 هزار تومان


جاهای خالی را با این ژل پر كنید

معمولا همه خانم‌ها عادت دارند ابروهای‌شان را با موچین تمیز كنند؛ غافل از اینكه همین عمل به مرور باعث از بین رفتن ریشه موها می‌شود و در نهایت ریشه موهای برداشته شده خشك و محل مورد نظر خالی می‌ماند. برای شروع به توصیه متخصصان و تعدادی از مصرف‌كنندگان كه 80 درصد رضایت خود را از استفاده این محصول اعلام داشته‌اند، ژلی گیاهی بدون چربی و اسانس به شما معرفی خواهیم كرد. ژل ابرو لیپوسیلز (Lipocils) از خواص گیاهان منتخب برای رشد و رویش مجدد موهای از دست رفته تهیه شده تا در مدت كوتاهی ابروهای ریخته شده را برگردانده و موهای نازك و ضعیف شده موجود در ابرو را ضخیم و پرپشت كند. این محصول ضدریزش و تقویتی است كه در مدت كوتاهی شما را به نتیجه مورد نظرتان نزدیك می‌كند.

ابروكمان شوید

روش مصرف: ژل را با برس مخصوص تعبیه شده در آن روی ابروها بمالید تا سطح پوست آن كاملا مرطوب شود. از تماس ژل با چشم‌ها خودداری كنید و بعد از خشك شدن ژل روی ابروها آرایش كنید.

حدود قیمت:120 هزار تومان


پرپشت و حالت‌دار كنید

روش‌های پیشگیری از ریزش ابروها را باید پیش از از دست دادن قسمت زیادی از آنها آغاز كنید چرا كه به مرور زمان كار برگرداندن موهای ریخته شده سخت می‌شود و زمان بیشتری می‌خواهد تا نتیجه درمان شما خود را نشان دهد اما حالا كه كار از كار گذشته بهتر است سراغ محصولی بروید كه این معطلی را برای شما با سرعت بیشتری جبران كند. سرم محرك و تقویت‌كننده ابرو M2 Brows با تحریك ریشه موهای ابرو، باعث رشد و ترمیم طبیعی موهای از دست رفته ابروان شما می‌شود و از استحكام باقی مانده موها مراقبت می‌كند. این سرم بعد از مدت كوتاهی ابروها را پرپشت می‌كند و با موهای جدید به شما این امكان را می‌دهد تا در هر زمانی شكل ابروهای خود را براساس مد روز تغییر دهید.

ابروكمان شوید

روش مصرف: سرم مورد نظر را یك روز درمیان، روزی دو مرتبه با استفاده از برس روی ابروها ماساژ دهید. این سرم شخصی بوده و استفاده مشترك از آن به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

حدود قیمت: 50 هزار تومان


سلول‌های ابروساز را تحریك كنید

استفاده از سایه و مدادهای آرایشی برای حالت دادن به ابرو و پر كردن قسمت‌های خالی شده از مو برای افرادی كه حساسیت پوستی ندارند، بلامانع است اما راه‌حل بهتر تقویت موهای ریز و درشت ابروها و رشد مجدد آنهاست. حتما با خود می‌گویید كه استفاده از لوازم آرایشی برای ترمیم حالت ابرو راه‌حل سریع و آسان‌تری است اما باید بدانید كه جایگزین كردن یك روش طبیعی و همیشگی به جای روش‌های موقتی و مصنوعی شما را برای همیشه آسوده خاطر می‌كند. محلول تقویت‌كننده ابرو ماوالا كه با ویتامین B2 و آمینو اسید و موكوپلی ساكارید طبیعی باعث تقویت گردش خون و رویش مجدد ابروها می‌شود، تمام سلول‌های ابروساز را تحریك و باعث تقویت و حداكثر رشد آن می‌شود. این محصول این روند را سرعت می‌بخشد و همه چیز را برای داشتن ابروهایی طبیعی، پرپشت و یكدست فراهم می‌كند.

ابروكمان شوید

روش مصرف: هر شب محلول را با فرچه مخصوص خود روی محل رویش ابروها زده و اجازه دهید ابروها تمام شب به محلول آغشته باشد.

حدود قیمت: 60 هزار تومان


ویدیو مرتبط :
اسپری روان كننده،نفوظ كننده،تمیز كننده،ضد زنگ WD40

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماسك انگور شاداب كننده و تقویت كننده پوست



 

 

انگور

 

این ماسك برای هر نوع پوستی مفید می باشد. سعی كنید در روز به مدت 5 الی 10 دقیقه ماسك را روی صورت گذاشته و بعد با آب بشویید. ماسك دارای پروتئین بسیار است و اجزا و مواد آن به صورت زیر است.

 


مواد لازم:

 

جوانه گندم 1 قاشق غذاخوری

 

جوانه ماش 1 قاشق غذاخوری


انگور شیرین 6 الی 8 حبه

 

عدس پخته 1 قاشق غذاخوری

 

ماست معمولی 1 قاشق غذاخوری

 

سیب، خیار، هلو 1 تكه كوچك ازهركدام

 

تمام مواد را با هم در مخلوط كن ریخته و به هم بزنید؛ سپس روی صورت بمالید و بعد از مدتی صورتتان را بشویید. افرادی كه پوست بسیار خشك دارند، حتماً یك قاشق روغن زیتون و یك قاشق روغن بادام شیرین به ماسك اضافه كنند.