سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

این حرف هارابه زنی که همسرشماست نگویید



 

 

 

حرف هایی که نباید به زنی که همسر شماست بگویید

 

ما مدافع دروغ گفتن به هم نیستیم ولی بروز و افشای هر حقیقتی كه در سرتان جرقه می زند را هم توصیه نمی كنیم .

 

هر زن و مردی که تشکیل یک خانواده را می دهند باید بتوانند درباره همه چیز با هم صحبت کنند بدون آنکه ترسی داشته باشند. اما این آزادی مرزی هم دارد ؟!

 

بعضی از زوج ها در ملاقات های اول اونقدر مراقب و محتاط هستند که مبادا درباره همسر و یا نامزد سابقشان صحبت کنند که در تمام مدت ملاقات عصبی هستند.

 

رو راستی و راستگویی جز حیاتی هر رابطه ای است اما زوجها همواره می بایست مراقب آنچه كه به هم می گویند باشند و این مراقبت را هرگز قطع نكنند . كلمات می توانند آسیب برسانند و حرفهای نسنجیده می تواند نزدیكترین زوجها را از هم دور كند .

 

ما مدافع دروغ گفتن به هم نیستیم ولی بروز و افشای هر حقیقتی كه در سرتان جرقه می زند را هم توصیه نمی كنیم .

 

در اینجا به ذكر 5 حقیقت می پردازیم كه بهتر است برای همیشه نزد خود نگه داشته و آن را افشا نكنید،اگر كه می خواهید رابطه ای شكوفا و موفق داشته باشید .

 

1 .از نظر شما دوست همسرتان جذاب است

 

این مهم نیست كه شما هرگز با دوست همسرتان فتح باب رمانتیكی نداشته اید . مسئله این نیست . مسئله مهم این است كه مقایسه یك جانبه همسرتان با زنی كه به او نزدیك است به شدت احساسات او را جریحه دار خواهد كرد. اعتراف جزیی شما می تواند موقتاً بین او و دوست مورد بحث تفرقه ایجاد كند اما بدانید آنچه بر اثر این اعتراف شما خراب می شود ، رابطه او با خود شماست .

 

2 . او می بایست بیشتر آرایش كند

 

تشویق همسر به داشتن آرایش بیشتر معادل این است كه به او بگویید زشت است . آرایش الزاماً یك نوع ماسك است در حالی كه ممكن است او سخت كوش بودن را به زیبا بودن ترجیح دهد. علاقه نشان دادن به ظاهر همسر خوب است . به عنوان مثال اگر كه می خواهد در انتخاب لباس كمكش كنید .

 

زنها وقتی خسته هستند دوست ندارند آرایش كنند چرا كه آقایان متوجه خستگی پنهان شده در پس این چهره آماده شده می شوند . با این حال آنها آرایش می كنند تا زیباتر به نظر آیند . با این وجود رفتاری اتخاذ نكنید كه به نظر برسد شما سعی دارید او را به آن چیزی كه نیست تبدیل كنید و این یعنی پاشیدن تخم نا امنی .

 

3 . یك زمانی قصد داشتید او را ترك كنید

 

روابط موفق بر مبنای این فرضیه خوش بینانه كه شما همدیگر را دوست دارید ساخته می شود . این حقیقت حباب امنی ایجاد می كند كه رابطه تان در آن می تواند رشد كند و شكوفا گردد . اقرار می كنید كه" یك زمانی قصد داشتید این رابطه را بر هم بزنید" و آن حباب امن را می ترکد و از آن لحظه به بعد همسر شما مرتبا از خود می پرسد كه" آیا او واقعاً با من خوشحال است ؟!"

 

4 . هر چیزی درباره زندگی جنسی با همسر سابقتان

 

امكان دارد فكر كنید كه شما و همسرتان خوشحال هستید و اونقدر در كنار هم احساس امنیت می كنید كه گاه گاهی" در مورد كارهایی كه در روابط قبلیتان انجام داده اید صحبت كنید و بخندید ". مسئله این نیست . مسائل جنسی موضوعی است كه با شك و ناامنی همراه است و به محض اینكه درباره نوع رابطه خود با همسر سابقتان صحبت كنید نا امنی های همسرتان در زندگی فوران خواهد كرد.

 

رابطه جنسی مسئله ایست کاملا خصوصی که فقط به خلوت شما و همسرتان مربوط می شود نه هیچ كس دیگر . به محض باز كردن پای شخص ثالث به محدوده مسائل جنسی این پیمان نقض می گردد و صمیمیت از بین می رود.

 

در حقیقت باید هر گونه صحبت درباره همسر سابقتان را تا جایی كه ممكن است محدود نمایید . شاید این مسئله كمی بغرنج و پیچیده گردد اگر كه مجبور باشید بعد از طلاق به خاطرحمایت از فرزندان تعاملاتی جزئی با همسر سابقتان داشته باشید اما اجازه ندهید این تعاملات حالت احساسی به خود بگیرد . تحسین و یا انتقاد از همسر سابق برای رابطه حال حاضر تان جزءخبرهای بد می باشد .

 

5 . او خیلی حرف شما را قطع می كند

 

اغلب آقایان از زیاد صحبت كردن خانمها گله دارند، اما دلیل این موضوع این است كه آنها به این كار علاقه دارند و با آن سرگرم می شوند . او از مصاحبت با شما لذت می برد .

 

اگر بخاطر این كارش از او انتقاد كنید الزاماً دارید به او می گویید كه برای حرف زدن با شما خاموش باشد .

 

از اینکه مانند بعضی زوجها كه ساكت می نشینند و با غذایشان بازی می كنند نیستید و خانه شما همیشه پر از انرژی است خوشحال باشید.

منبع:seemorgh.com



ویدیو مرتبط :
کریمی:هر کجا که حرف جان است با من می زنی / یا مگو چیزی و یا گیسو پریشان میکنم بعد عمری آمدی و حرف رفتن می زنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رابرت بائر: همه ی حرف های من در مورد حمله اسرائیل به ایران گمانه زنی بود؛ روی آن شرط نبندید



 

رابرت بائر: همه ی حرف های من در مورد حمله اسرائیل به ایران گمانه زنی بود؛ روی آن شرط نبندید

 

رابرت بائر(مقام سابق ارشد سیا) که خبر از حمله ی اسرائیل به ایران در ماه سپتامبر داده بود، در مقاله ای در تایم با عنوان " بر اساس گمانه زنی های من، بر روی حمله اسرائیل به ایران شرط نبندید" نوشت: هفته ی گذشته، دوستم "یان مستر" که مجری برنامه رادیویی" بک گراند بریفینگ" است به من تلفن زد تا من در مورد بهار عربی و مخصوصا در مورد اینکه ایا اسرائیل به ایران حمله کند و در صورت حمله چه اتفاقی می افتد صحبت کنم.

او گیر داده بود به نظرات رئیس بازشنسته و سابق موساد "میر داگان" که گفته بود که نخست وزیر متوهم و منزوی اسرائیل یعنی نتانیاهو به دنبال حمله به تاسیسات هسته ای ایران است و به زودی این حمله صورت می گیرد.

در زمان پخش، ما در مورد سوریه صحبت کردیم اما سریعا دوباره بحث به سمت اظهارات رئیس سابق موساد برگشت. من گفتم که مقامات ارشد و بازنشسته دیگری هم چنین سخنانی را گفته اند مثل گابی اشکنازی که فرمانده ارتش است. اما در ادامه همه چیز سریعا تبدیل به گمانه زنی شد.

من گفتم که اسرائیلی ها حرف های محرمانه ی خود را اشکار نمی کنند مگر اینکه مشکل جدی وجود داشته باشد. بنابراین من شک کردم که این اظهار نظرها بخشی از بلوف ها و دروغ های حساب شده ی اسرائیلی ها است تا بتوانند ایرانیان را را بترسانند. و از طرفی ایرانیان از ترس اینکه بمباران نشوند، از برنامه ی هسته ای خود دست بکشند.

با توجه به این موضوع، من در مورد اینکه دستور هشداری در پنتاگون برای جنگ با ایران صادر شده است صحبت کردم. من می خواستم در ادامه ی صحبت هایم اضافه کنم که این قضیه خیلی غیرعادی نیست. همیشه دستورهای هشدار وجود دارد و این دستور ممکن است نه به اسرائیل نه به ایران ربطی داشته باشد. اما زمان کوتاه بود و مجری نیاز داشت که گفتگو را با من تمام کند تا با مهمان بعدی صحبت کند.

این گفتگویی رادیویی و پر از گمانه زنی بود. مثل برخی دیگر از رسانه ها که دو نفر در مورد موضوعی صحبت می کردند.

زمانی که مجری از من پرسید که این حمله فرضی چه زمان انجام می شود من هم گفتم سپتامبر.

من فقط داشتم دو را بعلاوه دو می کردم: حمله ای در ماه سپتامبر به نتانیاهو اجازه می دهد که تاسیسات ایران نابود شود و همین قضیه، برنامه سازمان ملل برای رای دادن به ایجاد یک کشور فلسطینی را هم که قرار است در سپتامبر انجام شود را نابود می کند

چیزی که من از ان مطئمن هستم این است که گمانه زنی های من باعث واکنش های زیادی شد. تنها چیزی که می دانم این است که واقعا ممکن است واقعا حمله ای در ماه سپتامبر یا جولای انجام گیرد...../تحلیل:انتخاب