سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

اینها مریض جنسی اند یا ریاکار فرصت طلب؟


در یکی دو سال اخیر ، برخی مسوولان و رسانه هایی که داعیه دار ارزشگرایی هم هستند ، نگاه های خاصی به مساله جنسیت داشته اند که به همان اندازه که مضحک اند ، شرم آور و تأسف بار نیز هستند ؛ تو گویی که بعضی ها ، همه ارکان و عناصر خلقت آدم و عالم را رها کرده اند و به جهان هستی از پیرامون جنسیت و رفتارهای مبتنی بر آن می نگرند!

1 - در فیلم جویندگان طلا که چارلی چاپلین در آن نقش آفرینی می کند ، همراه او که بسیار گرسنه است ، همه چیز ، حتی چارلی را به شکل مرغ بریانی می بیند که می تواند گرسنگی اش را بر طرف کند.

در علم روانشناسی نیز مثال هایی نظیر این وجود دارد که احتمال این که یک شخص گرسنه در خیابان ، تابلوی کتابخانه را " کباب خانه" بخواند ، بیشتر از بقیه است.

2 - می گویند مردی ، خروسی خرید و به خانه برد. وقتی وارد شد ، همسر جوانش ، سر و رویش را پوشاند و نهیب زد: ای مرد! غیرتت چه شده است؟ روزها که تو نیستی ، آیا من باید با این خروس که جنس مخالف است ، تنها بمانم؟ خروس را بیرون ببر و از هر که خریده ای به او بازگردان!

مرد ، خوشحال از این که زن چنان پاکدامنی دارد که حتی از خروس هم دوری می کند ، به بازار برگشت و خروس را به فروشنده اش که پیر مرد دنیا دیده ای بود پس داد.

پیرمرد که ماوقع را شنید ، گفت: اشکالی ندارد؛ من خروسم را پس می گیرم ولی برو درباره زنت بیشتر تحقیق کن! کسی که درباره یک خروس چنین می کند ، لابد ریگی به کفش دارد و می خواهد رد گم کند.




ویدیو مرتبط :
فرصت طلب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعمیركار فرصت طلب در دام پلیس



 

پنج سال جدایی از زن و  فرزندان، !

 

سرپرست پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان ایلام از دستگیری تعمیرکار گوشی تلفن همراه که با کپی فایل های شخصی مشتریان قصد اخاذی از آنان را داشت، خبرداد.

سرهنگ نعمت قبادزاده با اعلام این خبر گفت: به دنبال مراجعه زنی به پلیس فتا و اعلام ایجاد مزاحمت از سوی فردی برای وی، کارآگاهان پلیس با تشکیل پرونده تحقیقات خود را آغاز کردند.

سرپرست پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان ایلام درباره شكایت مطروحه اظهاركرد: چند روز پیش خانمی برای تعمیر گوشی تلفن همراه خود به یک فروشگاه موبایل مراجعه کرده و با بی توجهی گوشی را به همراه كارت حافظه آن در اختیار تعمیرکار این مغازه قرار داده بود.

قبادزاده ادامه داد: تعمیرکار پس از در اختیار گرفتن حافظه گوشی اقدام به کپی فایل های خصوصی گوشی تلفن همراه شاکی کرده و قصد سوءاستفاده از وی را داشت.

سرپرست پلیس فتا فرماندهی انتظامی ایلام با بیان اینكه پس از چند روز فرد تعمیرکار در تماس با این خانم وی را تهدید کرد که در صورت عدم اجرای درخواست هایش اقدام به پخش عکس ها و فیلم های خصوصی می کند به ایسنا گفت: مأموران پلیس فتا پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم را دستگیر و در بازرسی از فروشگاه وی تعداد زیادی عکس خصوصی از شاکی پرونده کشف و ضبط شد.

سرپرست پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان ایلام همچنین از كشف و ضبط تعداد یكهزار کلیپ فیلم مستهجن، ۶۰۰ کلیپ فیلم غیراخلاقی و هفت حلقه لوح فشرده حاوی فیلم های غیراخلاقی از محل كار این فرد خبرداد.

وی گفت: پس از دستگیری متهم، فروشگاه مورد نظر نیز پلمپ و وی روانه زندان شد...../ خبرگزارى ایسنا