سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

ایستادن در کنار مایکروویو دیگر خطرناک نیست!


اکثر مردم از ایستادن در فاصله بسیار نزدیک به مایکروویو می ترسند اما آیا به راستی ایستادن در کنار مایکروویو خطرناک است؟





دیگر خطری وجود ندارد. اجاق‏های ساخته شده قبل از سال 1971 نشتی امواج مایکروویو داشتند، اما استانداردهای جدید این مشکل را برطرف کرده‏اند. FDA  این استاندارد را به نحوی اعمال کرده که به محض قفل یا باز شدن در اجاق، ساطع شدن امواج مایکروویو متوقف شود. قوانین همچنین میزان ساطع شدن مایکروویو در طول عمر یک اجاق را محدود می‌سازند. حتی اگر هر زمان در حال گرم کردن ناهار خود هستید، به اندازه دو اینچ یا 5 سانتی‌متر از اجاق خود فاصله بگیرید، تنها در معرض 5 میلی‌وات امواج مایکروویو در هر سانتی‌متر مربع قرار خواهید داشت – تقریبا به میزان تشعشع یک نشانگر لیزری، بسیار پایین تر از سطوحی که آسیب می‌رسانند. لولاها، قفل‌ها و نوارهای پیرامون در اجاق را به‌طور متناوب بازبینی کنید تا سالم باشند.

باز نشر اختصاصی: Bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
نابودی مایکروویو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اثرسوء مایکروویو بر غذای کودک!!



مایکروویو

مادران خوب و مهربان لطفا برای درست کردن و گرم کردن غدای کودکانتان از مایکرو ویو استفاده نکنید چون ارتعاشات شدید مایکرو ویو موجب پاره شدن دیواره سلولهای غذاها و در هم ریختن ساختمان ظریف برخی مواد غدایی و ویتامین ها شده و انها را از بین میبرد.

برخی ظروف خصوصا ظروف پلاستیکی غیر استاندارد هنگام تماس با مواد داغ پلیمرهای شیمیایی را منتشر میکنند که در بدن تولید سم میکند و مصرف غذاهای گرم در این ظروف خطرناک است.

قرار گرفتن در برابر امواج مایکروویو در دراز مدت موجب نابودی برخی سلولهای بدن و ایجاد مرگ و سرطانهای مختلف میشود.

اگر از مایکروویو استفاده می کنید هر روز برای تهیه غدا استفاده نکنید حتما از ظروف استاندارد استفاده کنید ظروف کم عمق و در دار بهترند. اگر گوشت را داخل مایکروویو می پزید انرا به قطعات ریز خرد کنید .گوشتها را از استخوان جدا کنید و در طول پخت غدا را هم بزنید تا گرما به یکسان به تمام ظرف غذای شما برسد.