سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

اگر می خواهید فرزندتان دوست داشتنی باشد!!



 

 

روش هایی که  فرزند ما را دوست داشتنی میکند

 

 

برای کمک به دیگران هیچ فرصتی را از دست ندهد: مطالعات نشان می دهد کمک کردن بیش از هر کاردیگری در روابط دوستانه تأثیر دارد پس به فرزند خود بیاموزید با آگاهی از نیازهای دیگران و بدون آن که از آن ها کمکی خواسته شود، به یاری اطرافیان خود بشتابند.

 


علایق خود را بشناسد: او را تشویق کنید که فعالیت ها و سرگرمی های لذت بخش و مورد علاقه خود را پیدا کند و در یافتن گروهی که با او علایق مشترک دارند، فرزندتان را کمک و راهنمایی کنید.

 

 


در سلام کردن و لبخند زدن از دیگران پیشی بگیرد: افرادی که لبخند به لب دارند و مهربان و صمیمی به نظر می رسند مانند یک آهن ربا دیگران را به سمت خود جذب می کنند.

 

 

مثبت و خوش بین باشد: چنان چه فرزند شما مدام بر بدی ها تمرکز کند و در حال گله و شکایت و سرزنش خود و دیگران باشد از گروه هم سالانش طرد می شود.

 

 

با دیگران آن طور که دوست دارد با خودش رفتار شود، رفتار کند: به او بیاموزید که اگر مدام از دیگران بدگویی کند و احترام آن ها را نگه ندارد در یافتن دوست موفق نخواهد بود.

 

تمیز و موقر در جمع دوستان ظاهر شود: کودکان هم مانند بزرگ ترها براساس ظاهرشان مورد قضاوت قرار می گیرند و هر چه تمیزتر و مرتب تر لباس بپوشند، بیشتر مورد قبول دوستان خود واقع می شوند.

 

 

زورگو و خود رأی نباشد: زورگویی و یکه تازی باعث می شود پس از چندی کودکان دیگر از دست وی کلافه شوند و طردش کنند ضمن این که به عنوان یک مشخصه رفتاری بد تا بزرگسالی در او باقی می ماند.

 

 

به نظر گروه احترام بگذارد و با جمع هم سو باشد: اگر کسی همواره با نظر دیگران مخالفت کند و به خواسته جمع احترام نگذارد، کم کم جایگاه خود را در گروه از دست می دهد.

 

 


ویدیو مرتبط :
پاگ سگی دوست داشتنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این کوچولوهای رنگی دوست داشتنی