سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

اگراین غصه را بخورید،حتمابیمارمی شوید!!



 

 

 

معمولا انسان ها دارای غصه ها و ناراحتی های بسیاری هستند اما اگر این غصه را بخورید بیمار می شوید، این چه غصه ای است؟

 

20 درصد از مردم اعلام کردند که حس می‌کنند هیچ کنترلی روی وضعیت مالی خود ندارند و 12 درصد نیز مشکلات مالی خود را در حال تبدیل شدن به یک بار سنگین در زندگی خود عنوان کرده اند.

تحقیقات نشان می‌دهد نزدیک به یک سوم مردم به قدری در مورد وضعیت مالی خود نگران هستند که روی وضعیت سلامت و روابطشان تاثیر منفی گذاشته است.

 

یک سوم افرادی که در مطالعات شرکت داشته اند اعلام کردند ، آن‌ها همیشه در مورد وضعیت مالی خود نگران هستند واین موضوع منجر به بروز مشکلاتی مانند افسردگی، بی‌خوابی و بحث و جدل با هسرشان شده است.

 

یک سوم افراد مورد تحقیق معتقد بودند مشکلات مالی باعث بروز استرس در زندگی آن‌ها شده است ، 21 درصد دچار مشکلات خواب شدند ، 19 درصد از افسردگی رنج می‌برند و 16 درصد نیز مشکلات مالی را عامل بروز مشاجره و درگیری در محیط خانه عنوان کرده اند.

این مشکلات باعث بروز عادات و رفتارهایی در زندگی افراد شده است که در نهایت می‌تواند برای سلامت آن‌ها خطرات زیادی داشته باشد.برای مثال 10 درصد اعلام کردند استرس‌های مالی سبب شده است آن‌ها به خوردن بیش از حد روی بیاورند .4 درصد اشتهای خود را از دست داده و 3 درصد نیز دچار کاهش غیر طبیعی وزن شده اند.

مردم معمولا همان طور با مشکلات مالی خود برخورد می‌کنند که با سلامت خود رفتار می‌کنند.بعضی از آن‌ها نسبت به وضعیت مالی خود برخورد هوشمندانه دارند و سعی می‌کنند پس انداز کرده و برای آینده صرفه جویی کنند، درحالی که بعضی دیگر می‌دانند که نباید به روش غلط خود ادامه دهند ، اما با این حال به روند نادرست زندگی خود ادامه می‌دهند و سعی می‌کنند مشکل خود را انکار کنند.

 


ویدیو مرتبط :
‫این معجون خانگی را بخورید و 10 سال جوانتر شوید‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

این هشت غذا را بخورید تا زیباتر شوید!



 

زیبایی

 

کارشناسان رژیم غذایی موادی را نام بردند که به تمامی خانم‌ها برای زیباتر شدن کمک می‌کنند. شرط اصلی موثر بودن این رژیم مصرف هفتگی آنها است.

 

در این فهرست جایگاه اول را گردو به دلیل ویتامین E دارد. گردو پوست را مرطوب و تقویت کرده و آن را کشیده نگه داشته و جوانی را حفظ می‌کند. یک پیشگیری عالی از بروز چین و چروک، خوردن قارچ است.

 

زیبایی

 

پنیر (غیرپنیر پیتزا) دارای کلسیم بسیار است که استخوان‌ها، دندان‌ها و ناخن‌ها را سفت می‌کند. ماهی‌ها و مواد دریایی نیز انتخابی عالی برای افرادی هستند که آرزوی موهای براق و ناخن های زیبا دارند. کلم شور به‌طور قابل‌توجهی رنگ پوست را بهتر کرده و به حل مشکلات پوستی کمک می‌کند. اسید شیری که در کلم وجود دارد، ارگانیزم را از رسوبات پاک می‌کند.

 

کیوی که دارای ویتامین C است، تحریک‌کننده ترشح کلاژن است و با این کار مانع چروک پوست می‌شود. آووکادو پوست خشک را از رطوبت اشباع کرده و درخشندگی را به مو باز می‌گرداند.

 

و آخرین توصیه در این فهرست ارزن است که به دلیل وجود سیلیسیم در آن، پوست را جوان و کشیده نگه می‌دارد.

منبع : سلامت