سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

افراد قرمز در ازدواج را بشناسید



افراد قرمز در ازدواج

 

بدیهی است که همه انسان ها عیب و نقص ها و کاستی هایی دارند. اصلاً به همین دلیل است که هیچ دختر و پسر جوانی توقع ندارد که با یک فرد صد در صد ازدواج نماید.

 

اما برخی از ویژگیها و خصلت های منفی هستند که در مقایسه با سایر خصلتها خطرناکتر بوده و زندگی را به ورطه نابودی می کشانند. یقیناً ازدواج با افرادی که دارای این

 

ویژگی های خطرناک می باشند نیز اشتباه و خطرناک می باشد و باید از آنها اجتناب نمود.

 

این افراد عبارتند از :

 

۱ افرادی معتاد به مواد و الکل

افراد زیادی بوده اند که دانسته یا ندانسته با فردی معتاد ازدواج کرده اند به این امید که ترک خواهد کرد و بعد با بحران مواجه شده اند. یک فرد معتاد لازم است تا به خودش

 

بپردازد و در ابتدا بیماری خود را درمان کند. هیچ کس با ازدواج نمی تواند اعتیاد خود را درمان کند.

 

۲ افراد به شدت خشمگین

همه انسان ها خشمگین شدن را تجربه کرده اند. اما برخی افراد به طور ناگهانی و با شدت زیاد، نامتناسب و غیر معمولی خشمگین می شوند.

ازدواج با این افراد تجاربی همراه با ترس و اضطراب و محدودیت به ارمغان می آورد. شما همیشه مجبور خواهید بود کوتاه بیایید و با همه چیز بسازید و بسوزید. در زیر به

 

برخی از نشانه های هشداردهنده این افراد اشاره می گردد.

_ معمولاً این افراد با کوچکترین چیزی که مطابق میلشان نباشد از کوره در می روند و خشم خود را روی اطرافیانشان خالی می کنند.

_ پاسخ افرادی را که با نظر آنها موافق نیستید با فریاد و بددهنی یا تهدید می دهند.

_ خشمشان را با کوبیدن در، قطع تلفن، پرتاب کردن اشیا، هل دادن، زدن، ترک اتاق و … بروز می دهند.

 

۳ افراد کنترل کننده

این افراد دوست دارند همه چیز در اختیار آنها باشد و همه تصمیم ها را خودشان بگیرند. همواره برای دیگران تعیین تکلیف می کنند. آنها حسودند و اگر چیزی مطابق میلشان

 

نباشد یا تحت کنترل آنها قرار نگیرد عصبانی می شوند. اصلا خوش ندارند کسی به آنها بگوید که چه بکنند. والدینی سلطه جو و انتقادگر خواهند بود چرا که نمی توانند کنترل

 

لازم را بر کودکان اعمال کنند. این افراد معمولا بر همسر و فرزندان بیشترین کنترل را اعمال می کنند و خشم زیاد و جبهه گیری زیادی ایجاد می کنند.

 

۴ افراد دارای اختلالات جنسی

اختلال جنسی انواع مختلفی دارد.

_ اعتیاد جنسی و فقدان عزت نفس جنسی

 _ اختلالات کنشی جنسی:

این اختلال فعالیت جنسی را با مشکل مواجه می کند. مانند :

افرادی که میل به فعالیت جنسی ندارند و یا نفرت دارند.

افرادی که تحریک و ارضا نمی شوند.

افرادی که خیلی زود ارضا می شوند.

 _ انحرافات جنسی

 

 ۵ افرادی که خانواده آزار دهنده دارند و نمی توانند در مقابل آزار آنها از همسرشان حمایت کنند

این ویژگی به سرعت قابل شناسایی نیست. برخی از ویژگیهای این خانواده ها بدین قرار است:

_ انرژی، توجه و وقت همسران را برای خود می خواهند.

_ سعی می کنند در زندگی همسران دخالت کنند.

_ رابطه همسران را به رسمیت نمی شناسند ( توجهی به عروس یا داماد خود نمی کنند و یا به آنها بی احترامی می کنند ).

افرادی که رفتار آزار دهنده خانواده خود را نسبت به همسرشان تحمل می کنند، کودکانی هستند که هنوز بالغ نشده اند و به علت وابستگی زیاد به خانواده شان برای ازدواج مناسب نیستند.

منبع:تبیان


ویدیو مرتبط :
ثروتمند ترین افراد حهان را بشناسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیا دوست دارید شخصیت افراد را بشناسید؟!



 

 

اسرار درونی افراد

 

تحقیقات جدید دانشمندان نشان می‌دهد شخصیت انسان‌ها به طور دقیقی در ظاهر آن‌ها نمود پیدا می‌کند و از روی شکل ظاهری افراد می‌توان به شخصیت درونی آن‌ها پی برد.

 

آن‌ها متوجه شدند با نگاه کردن به شخصیت افراد می‌توان به درستی خصوصیات اخلاقی آن‌ها مانند میزان اعتماد به نفس ، برون‌گرایی یا درون گرایی و حتی درستکاری آن‌ها را معین کرد.

 

شرکت کنندگان در این تحقیق چندین گروه از چند دانشگاه از جمله دانشگاه کمبریج بودند که از آن‌ها خواسته شد با استفاده از تصویر چند نفر سعی کنند شخصیت آن‌ها را حدس بزنند.

 

در این تحقیقات از افرادی که عکسشان گرفته می‌شد و در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گرفت خواست شد در دو حالت متفاوت اقدام به عکس‌برداری از خود کنند که در یک حالت مطابق با معیارهای خواسته شده محققان بود و در حالت دیگر شخص بر اساس تمایلات خودش در برابر دوربین ژست می‌گرفت .

 

در نهایت محققان متوجه شدند قضاوت‌هایی که در مورد افراد از روی عکس آن‌ها می‌شود بسیار به شخصیت افراد در عکس شبیه است.

 

تحقیقات دانشمندان نشان داد زمانی که افرادی از روی دو تصویر سعی در حدس زدن شخصیت یک فرد می‌کنند ، حدسیات آن‌ها دقیق‌تر است و بیش‌تر به واقعیت نزدیک است. محققان متوجه شدند زمانی که فردی بر اساس تمایلات و فاکتورهای مورد نظر خودش در برابر دوربین عکس‌برداری می‌کند بیش‌تر از حالتی که بر اساس معیارهای دانشمندان در برابر دوربین ژست می‌گیرد شخصیت خود را فاش می‌کند.

 

به طوری که در تصاویری که به طور طبیعی گرفته شده است ، افراد شرکت کننده در تحقیق بهتر توانستند خصوصیاتی مانند منطقی بودن ، دوست داشتنی بودن ، تنها بودن ، خصوصیات عاطفی و مانند آن را حدس بزنند.

 

محقق این مطالعه در این باره گفت:همانطور که ما حدس می‌زدیم ، شکل ظاهری افراد می‌تواند شخصیت درونی او را نشان دهد و انسان‌ها می‌توانند در نگاه اول ، بعضی از خصوصیات اخلاقی فرد مقابل را تحلیل کنند.