سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

اسرار مردمان توانگر



احساس توانگری

اولین گام برای توانگری این است که همه دلواپسی‌ها را به یک باره از دلتان بیرون بیندازید

 

در این سلسله مقالات قصد داریم به موضوعی بپردازیم که تقریبا تمام مردم جهان به شکلی به آن علاقه‌مندند! این موضوع فراگیر و جهانی چیزی نیست جز راز و رمز توانگری و کسب ثروت که بسیاری بر این باورند تنها از طریق دانستن این رمز و رموز است که می‌توان از دل خاک بی‌ارزش، طلاهای رنگی بیرون کشید و گران‌تر از طلای زرد به فروش رساند و به توانگری ابدی و دایمی دست یافت!

پیشنهاد می‌کنیم این مجموعه را تا آخر دنبال کرده و مصداق عملی آن را در زندگی واقعی خود به شکل‌های مختلف جست‌وجو کنید و در صورت امکان حتی در زندگی خود آن‌ها را به کار گیرید و کارآیی آن‌ها را تجربه نمایید. اگر هوشمندانه عمل کرده و با علاقه و شوق این مجموعه را دنبال کنید، خواهید دید که هر کدام از این اسرار وقتی آشکار و برملا می‌شوند مانند چراغ‌هایی هستند که جلوتر از شما در افق زندگی‌تان روشن می‌شوند و جاده‌ اختصاصی شما را برای کسب درآمد در زندگی‌تان روشن می‌سازند. سعی شد تا این مطالب به زبانی بسیار ساده و روان نوشته شوند، طوری که به زبان ساده و روشن و به دور از پیچیدگی‌ها و پیچ و تاب‌‌های ذهن‌های آشفته، تمام آن‌چه را در بین مردمان توانگر به صورت سر و راز ناگفتنی تحت عنوان قواعد بدیهی توانگری رواج دارد، بر همگان آشکار سازیم.

ابتدا با احساس توانگری شروع می‌کنیم!
همین الان چشمان خود را ببندید و برای چند لحظه تصور کنید که میلیاردها تومان پول در حساب بانکی شما وجود دارد. در خیال خود شناور شوید و تصور کنید صاحب چندین کارخانه و فروشگاه زنجیره‌ای و باغ و ویلا و زمین و وسیله نقلیه هستید. چند دقیقه‌ای در همین حال و احساس غوطه‌ور باشید و وقتی این صحنه تجسمی در وجودتان واقعی جلوه کرد، لختی تامل کنید و ببینید که درست در این لحظه که در اوج توانگری هستید چه احساسی در وجود شما جریان دارد!؟

لابد می‌گویید که داشتن این ثروت بی‌کران غیرممکن است و فقط نصف گونی پول همه ثروتی است که شما در تمام عمرتان آرزو دارید و وقتی امکان رسیدن به این همه ثروت در واقعیت وجود ندارد، چرا باید خودمان را گول بزنیم و در خیالات غوطه‌ور شویم!؟

اما کمی صبور باشید و قبول کنید که همه ما آدم‌ها دارای قوه خیال‌پردازی و زنده‌سازی صحنه‌هایی ذهنی هستیم که شاید در عالم واقع مابه‌ازای خارجی نداشته باشند، اما در درون ما می‌توانند به زیباترین و واقعی‌ترین شکل ممکن امکان وجود پیدا کنند. آن‌چه از شما خواسته می‌شود این است که از این قوه خیال‌پردازی برای چند دقیقه استفاده کنید و چند لحظه‌ای به اسب سرکش خیال خود فرصت دهید تا در چمنزار توانگری تاخت و تاز کند و به هر سمتی که آرزو دارد بتازد؛ فقط برای این‌که احساس باشکوه توانگری در وجود شما زنده شود.

اکنون روی این احساسات دقیق شوید و ببینید به عنوان یک انسان بسیار توانگر و غنی چه حال و شور و هیجانی در درون‌تان موج می‌زند!؟

به شما قول می‌دهیم که از یافتن پاسخ، حتما حیرت می‌کنید!؟ در واقع اگر با خود صادق باشید و به دقت احساسات درونی خود را دنبال کرده باشید در کمال تعجب خواهید دید که  شما حتی وقتی این همه ثروت دارید باز هم هیچ حس و هیجان جدید و متفاوتی نسبت به احساسات شادمانه زمان کودکی خود ندارید. یعنی شمای توانگر وقتی در اوج ثروت باشید در بهترین حالت چیزی جز همان احساسات لحظات آرامش و اطمینان در وجودتان حس نمی‌کنید. به عبارتی انگار نه انگار که این همه ثروت متعلق به شماست و شما با داشتن این همه دارایی می‌توانید به هر چیزی که اراده می‌کنید دست یابید!!

 

توانگری ابدی و دایمی

احساس توانگری داشته باشید

 

حقیقت هم همین است. احساسات انسان‌های توانگر با احساسات شما در لحظات آرامش و اطمینان عینا یکی است و شادی آدم‌های واقعا غنی هیچ فرقی با هیجانات شادمانه زمان‌های آرامش و اطمینان ما ندارند. انگار خالق هستی شرط عدالت را در کلیدی‌ترین نقطه خوشی، یعنی حس شادی و لذت به زیباترین شکل ممکن رعایت کرده و میزان حظ بردن انسان‌ها از زندگی را، از میزان ثروت و دارایی آن‌ها جدا ساخته است.

ولی اگر این موضوع واقعیت دارد پس این همه حرص و جوش و خروش آدم‌هایی که در طول شبانه‌روز برای کسب پول و درآمد به هر کاری دست می‌زنند چه دلیلی دارد و این کدام احساس و هیجان طلایی است که آن‌ها این چنین همه چیز وجودشان را زیر پا می‌گذارند؟

پاسخ این سوال بسیار ساده است! آن‌ها دنبال احساس جدید نیستند و به خاطر تجربه و یافتن احساس و حظ توانگری این همه خود را به آب و آتش نمی‌زنند. بلکه برعکس در حال فرار از حس آزاردهنده‌ای هستند که سراسر وجودشان را پر کرده و لحظه‌ای نمی‌گذارد آن‌ها قرار گیرند و زندگی را واقعا آن‌گونه که هست تجربه کنند. در حقیقت تلاش وقفه‌ناپذیر جویندگان ناموفق ثروت برای خلاص شدن از دلشوره تمام ناشدنی اعماق وجودشان  و ساکت کردن حس ناامنی عذاب‌آوری است که لحظه‌ای آرام و قرار را از آن‌ها دریغ داشته است. آن‌ها دایم ثروت جمع می‌کنند و آرامش و استراحت و لذت الان زندگی‌شان را به هدر می‌دهند فقط برای این‌که از این حس وحشتناک و آزاردهنده دلشورگی خلاصی یابند. احساس نفرت‌انگیزی که توانگران واقعی اصلا ندارند.

در حقیقت اگر می‌خواهید توانگر شوید و آرزو دارید که ابرهای ثروت کاینات، به طور پیوسته و همیشگی در آسمان زندگی شما ظاهر شوند و باران پر برکت ملکوت دایما بر زمین زندگی شما و اطرافیان‌تان ببارد، اولین گام این است که همین الان همه دلواپسی‌ها را به یک باره از دلتان بیرون بیندازید و به آمدن باران در همه فرداهای زندگی‌تان ایمان و یقین کامل داشته باشید.

این‌که این اطمینان قلبی و درونی از کجا به دست می‌آید و انسان‌های توانگر بر اساس کدام تضمین همیشه ایمان دارند که هرگز گره کور و بسته‌ای در کار و زندگی‌شان ظاهر نمی‌شود و همیشه فراخی و نعمت آن‌ها را در برمی‌گیرد. این باور و ایمان و احساس آرامش، به استعداد خود شخص در تماس بی‌واسطه با خالق هستی در تنهایی‌های خودش بستگی دارد و بس! یعنی به این بستگی دارد که فرد در خلوت خودش با خدای خود چگونه صحبت می‌کند و چطور از او قول می‌گیرد که در سختی‌ها تنهایش نگذارد!

شاید برای آن‌هایی که به واسطه اندک ثروتی که نصیب‌شان شده و منکر همه باورها و حتی خالق کاینات شده‌اند، این شکل تماس بی‌واسطه و شخصی با خدا و باور و یقین داشتن بی‌قید و شرط و دایمی، بی‌معنا و ناممکن به نظر برسد، اما حقیقت این است که افراد واقعا توانگر به دلایلی که دقیقا به خودشان مربوط است، دارای چنین احساس اطمینان و آرامشی بسیار باشکوه و قوی از همراهی حتمی کاینات با خودشان هستند و به خاطر همین حس باشکوه است که بی‌اعتنا به دل‌آشوبی‌ها و دلواپسی‌های بقیه با آرامش و یقین به جلو می‌تازند و سرمایه‌گذاری می‌کنند و از زندگی لذت می‌برند.

و شما هم اگر می‌خواهید توانگر شوید باید سعی کنید این احساس اطمینان و یقین به توانگری مستمر و قوی، در تمام لحظات زندگی شما و اطرافیان‌تان حاکم شود و حتی یک لحظه دل‌آشوبی و تشویش نتواند به دل، قلب و ذهن شما راه یابد و آرامش و اطمینان را از شما بگیرد.

منبع:مجله موفقیت

 


ویدیو مرتبط :
اسرار موفقیت، سلامتی، عشق، ثروت و شادی (اسرار المکشوف)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چگونه توانگر شوید؟



 

راه توانگر شدن

 

هم اکنون همه چیزوهمه کس سبب توانگریم می شود.ومن نیزهم اکنون موجب توانگری همه چیزو همه کس می شوم.من برایت برکت می طلبم وهم اکنون تو را برای ثروتهای خدا که درتو وازطریق تومتجلی می شود.

 

متبرک می کنم.( دررابطه باکیف پول)

 

سپاس می گزارم که زیباترین ومناسب ترین جوهرغنی خدا را به تن دارم.( دررابطه با لباسها)

 

سپاس می گزارم که درزیباترین ومناسب ترین جوهرغنی خدا خانه دارم.( دررابطه با خانه)

 

سپاس می گزارم که درزیباترین ومناسب ترین جوهرغنی خدا به هرکجا که بخواهم می روم.( دررابطه با ماشین)

 

 

برای سلامت وجوانی وزیبایی روزافزونم سپاس می گزارم.( دررابطه با خانمها)

 

ازوفور نعمت خدا که پیوسته در زندگیم متجلی می شود به وجد می آیم.ازبرکت بیکران خدا که اینجا واکنون بیش ازاندازه ی مورد نیازم جلوه گرمی شود سپاسگزارم.

 

با حمد وثنا ثروتهای بیکران خدا را پیشاپیش خودمی فرستم تا در این روز هدایت و حمایت و پشتیبانی و توانگرم کند.هر آنچه نیازمندم هم اکنون مهیامی شود.موهبت غنی و دلخواهم امروز مریی ومتجلی می گردد.

 

کلام من سرشاراز قدرت ثروت بخش توانگری است.

 

 

سپاس می گزارم که میزان پول و درآمدم هم اکنون به قدرت عمل مستقیم خدا به شیوه یی شگرف و قابل ملا حظه افزایش می یابد.( دررابطه با درآمدماهیانه)

 

سپاس می گزارم که همه ی تعهدات مالیم از راههای شگفت خدا بی درنگ به طور کامل پرداخت میشود.( دررابطه با پرداخت قرض)

 

باتکرارهرجمله درسه زمان پنج دقیقه ای درروز به توانگری قابل ملاحظه ای دست یابید.