سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

استفاده مداوم از مسکن خطر ابتلا به ناتوانی جنسی را افزایش می دهد


مطالعات نشان می دهد مردانی که به طور مرتب برای درمان دردهای خود از مسکن ها استفاده می کنند با افزایش دچار اختلال در عملکرد نعوظ می شوند.

در این مطالعات مشخص شد که مردانی که به طور منظم داروهای غیر استروئیدی ضد التهاب را مصرف کرده اند با احتمال بیشتری دچار مشکلات نعوظ می شوند. استفاده منظم و مرتب از داروهایی نظیر آسپرین، ایبوپروفن، ناپروکسن، ادویل و ... مشکلات نامبرده در افراد مسن تشدید می کند. همچنین مصرف سیگار 38 درصد احتمال ابتلا به اختلالات نعوظ را افزایش می دهد.

منبع : Salamatnews.com


ویدیو مرتبط :
‫پنیرهایی که خطر ابتلا به سرطان پستان را افزایش می‌دهند‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مصرف زیاد برنج سفید ارتباط مستقیم با افزایش خطر ابتلا به دیابت دارد



برنج سفید, درمان دیابت

كارشناسان بهداشتی هاروارد در یك مطالعه جدید به ارتباط نگران كننده و جدی بین مصرف زیاد برنج سفید و افزایش خطر ابتلا به دیابت نوع دوم پی برده اند.

به گزارش سرویس سلامت ایسنا، بیماری دیابت نوع دوم در برخی از كشورها در شرف تبدیل شدن به یك اپیدمی است. دكتر كیوئی سان ازمتخصصان دانشكده بهداشت عمومی دانشگاه هاروارد در این باره اظهار داشت: ما در آزمایشات اخیر خود دریافته ایم كه برنج سفید به احتمال زیاد خطر ابتلا به دیابت نوع دوم را به ویژه در جوامعی مثل مردم آسیا كه از این ماده غذایی زیاد مصرف می كنند، تشدید می كند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، سان تاكید كرد: با این حال مردم باید روی تمام مواد غذایی كه در طول روز مصرف می كنند كنترل دقیق داشته باشند و در مراقبت از تغذیه خود نباید فقط روی یك غذای خاص متمركز نشوند.

شرح این آزمایشات در مجله «طب انگلیس» ارائه شده است.

خبرگزارى ایسنا (www.isna.ir)