سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

استخوان‌های چهره، مردان متقلب را لو می‌دهند!


مردانی که نسبت پهنا به ارتفاع صورتشان بیشتراست،‌ پرخاشگرترند و بیشتر به خودشان فکر می‌کنند. این افراد بیشتر ممکن است دست به رفتارهای غیراخلاقی بزنند؛ هرچند که در تجارت و رهبری نیز موفق‌ترند!

مردانی که نسبت پهنا به ارتفاع صورتشان بیشتراست،‌ پرخاشگرترند و بیشتر به خودشان فکر می‌کنند. این افراد بیشتر ممکن است دست به رفتارهای غیراخلاقی بزنند؛ هرچند که در تجارت و رهبری نیز موفق‌ترند!

مدت‌ها بر سر این که رفتارهای غیراخلاقی یا حتی ضداجتماعی با ظاهر افراد ارتباط دارد یا نه، ‌میان کارشناسان بحث بود. حالا حقایق علمی نشان می‌دهند که چنین رابطه‌ای وجود دارد.

به گزارش دیسکاوری،‌ محققین به این نتیجه رسیده‌اند که افرادی که پهنای چهره‌شان در مقایسه با ارتفاع چهره‌شان زیادتر است، بیشتر احتمال دارد که درگیر رفتارهای غیراخلاقی شوند. این مطالعه، ادامه روندی از مطالعات است که نشان می‌دهند ژنتیک و تحول هورمونی افراد روی رفتارشان تاثیر می‌گذارد. محققین در این مطالعه تاکید می‌کنند که یک ویژگی فیزیکی (به طور خاص ساختار استخوانی چهره مردان) می‌تواند یک نشانه بصری قابل اعتماد باشد.

به گفته میشل هازلهان،‌ یکی از محققین این مطالعه،‌ نسبت پهنا به ارتفاع چهره (دبلیو.اچ.آر) در سن بلوغ مشخص می‌شود. در همین سن،‌ هورمون تستوسترون نقش مهمی در تعیین تفاوت‌های ظاهری چهره دختران و پسران دارد که به نظر می‌رسد در تعیین نسبت دبلیو.اچ.آر هم نقش داشته باشد.

محققین نسبت پهنا به ارتفاع چهره را زمانی بالا می‌دانند که از 1.9 بیشتر باشد. از افراد معروفی که چنین نسبتی در ساختار چهره خود داشته ‌اند می‌توان به جان.اف.کندی (2.15)،‌ ریچارد نیکسون (2.02) وکن لی (1.86) اشاره کرد. همچنین بیل کلینتون (2.07) و جان ادواردز (2.38)‌ را می‌توان به این فهرست اضافه کرد که هر دو به ررفتارهایی که از نظر اخلاقی بحث‌برانگیز بوده‌اند، معروف هستند.

از سوی دیگر، نسبت پهنا به ارتفاع چهره کم ‌به نسبت‌های کم‌تر از 1.7 گفته می‌شود. افرادی مانند جان لنون (1.63)،‌ جورج واشنگتن (1.7)‌ و ویلیام شکسپیر (1.44)‌ در این دسته قرار می‌گیرند. البته به دست آوردن نسبت درست از روی نقاشی‌ها کار آسانی نیست.

                                                                                                 بیل کلینتون                                            جان لنون



ویدیو مرتبط :
چهره دکتر سلام لو رفت! ! ! ! !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردان هزار چهره در دولت احمدی نژاد!



مردان هزار چهره در دولت

وقتی شرح وظائف مدیران ادغام می شود + عکس

مدیر کل سیاسی ریاست جمهوری در سفر اخیر به همراه احمدی نژاد به برزیل سفر کرده است. این در حالی است که مدیرکل امور بین الملل در این سفر حضور ندارد.

 مدیران کل نهاد ریاست جمهوری به جای یکدیگر به سفرها و ماموریت های خارجی و داخلی می روند!

مجید امیدی شهرکی مدیر کل سیاسی ریاست جمهوری در سفر اخیر به همراه احمدی نژاد به برزیل سفر کرده است. این در حالی است که محمدرضا فرقانی مدیرکل امور بین الملل در این سفر حضور ندارد.

جالب است که فرقانی مدیرکل امور بین الملل ریاست جمهوری در دیدار برگزیدگان صنایع دستی کشور با رئیس جمهور حضور داشته است. این دیدار در 24 خردادماه جاری برگزار شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

مدیرکل بین الملل دفتر رئیس جمهور در مراسم تجلیل از برگزیدگان صنایع دستی کشور!


جالب اینجاست که در سفر فعلی رئیس جمهور به امریکای جنوبی علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه و علی سعیدلو قائم مقام امور بین الملل ریاست جمهوری به طور همزمان حضور دارند.

سیاست گذاری سفر در نهاد ریاست جمهوری به یک فرایند پیچیده و جالب منجر شده است چرا که پیش از سفر مشخص نیست چه کسانی باید در سفرها حضور یابند. یک منبع آگاه در گفتگو با صراط از تصمیم بهداد برای حضور امیدی در سفر رئیس جمهور به برزیل خبر داد .

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

مدیر کل سیاسی دفتر رئیس جمهور در سفر به برزیل!


چندی پیش هم داماد و عروس احمدی نژاد در سفر چین و نیویورک همراه رئیس جمهور حضور داشتند که مشخص نشد با چه مسئولیتی به این سفرها رفته اند.

گفتنی است، احمدی نژاد در ابتدای دوران ریاست جمهوری در دولت نهم انتقادات شدیدی را نسبت به همراهان خاتمی در سفرهای خارجی نثار وی کرده بود ./صراط نیوز