سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

ارضاء شدن همزمان



 

ارضاء شدن همزمان

 

ارضاء شدن همزمان

خیلی مواقع زوج‌ها سعی می‌كنند طوری عشق‌بازی‌شان را پیش برند كه ارگاسم‌ و یا ارضاء شدن شان همزمان با هم رخ دهد. بر خلاف تصورشان، این نوع زمابندی می‌تواند به سلامت رابطه جنسی صدمه بزند و از رضایت‌بخشی آن بكاهد.

 

در این حالت، زن همیشه دلواپس این خواهد بود كه كی به ارگاسم می‌رسد؟ مطمئن باشید توجه به این مسئله خیلی آشفته‌اش خواهد كرد.

 

او نیاز دارد، بدون هیچ بازداری یا كنترلی، آزادانه به رابطه جنسی بپردازد تا ارگاسم به سراغش آید. وقت ارگاسم برای او همان زمانی است كه رخ می‌دهد. پس، مرد می‌تواند بعد از او فوراً ارگاسم داشته باشد یا حتی نحوه‌ی بهتر آن این است كه می‌تواند كمی صبر كند.

به این نكته‌ی مهم نیز توجه داشته باشید: رسیدن هم‌زمان مرد و زن به ارگاسم هر دو را چنان جذب لذت شدید خود می‌كند كه شراكت و توجه به عواطف دیگری برایشان به ناگاه از دست می‌رود و خاصه‌ی اصیل عشق، یعنی انس و الفت، در میانشان ناپدید می‌شود.

 

لحظه‌ای زن سرشار از توجه كامل به احساسات مرد است؛ و لحظه‌ی دیگر، هیچ برجا نمانده. مرد هم، فرقی ندارد، آن زمان كه ارگاسم را تجربه می‌كند لذت زن را از خاطر می‌برد. او، كه تا پیش از رسیدن به ارگاسم، همه‌ی حواسش متوجه‌ی لذت رو به افزایش زن بوده، آناً چنان می‌گسلد و دل مشغول لذت بردن خود می‌شود كه جایی برا احساس لذت زن و توجه به عشقش باقی نمی‌ماند.

 

ارگاسم داشتن همزمان مرد و زن می‌تواند باعث رضایت‌بخشی كمتری شود.

اگر مرد مسئولیت كنترل خود را به عهده بگیرد،‌این امكان برای زن به وجود می‌آید كه از كنترل خارج شود و به پیش رود. از این راه، ‌مرد توجه‌اش را به زن حفظ كرده و می‌توان از لذت بردن او به طور كامل لذت ببرد. سپس، زن این امكان رامی‌یابد كه با توجه‌ی كامل به مرد ارگاسم دهد و از احساس لذت او برخوردار شود. در این صورت،‌ مثل این است كه هر دوی آن‌ها به جای یك ارگاسم دو ارگاسم را تجربه كنند؛ ابتدا هر دو ارگاسم زن را و بعد هر دو ارگاسم مرد را.

 

اما، این كه ‌مرد بخواهد لذت كامل خود را مقدم بر زن تجربه كند،‌چه اشكالی دارد؟ ‌او با این روش زن را از شكل‌گیری آرام خواهشش دور می‌كند و چنانچه علی‌رغم آن، زن بتواند به ارگاسم برسد، مرد به خاطر فقدان برانگیختگی كامل در شرایطی نیست كه قادر باشد ارگاسم او را به خوبی احساس كند.

 

پیروی از دستورالعمل‌های كلی رابطه جنسی دوقطبی به زن فرصت آن را می‌دهد كه در هر بار شانس كافی برای رسیدن به ارگاسم و ارضا شدن را داشته باشد. حال،‌ اگر این خواهشش حاصل نشد، چون مرد وقت خود را بدون توقع یا ایجاد زحمت برایش صرف كرده، ‌زن احساس رضایت كافی خواهد كرد.

 

پیروی از دستورالعمل‌های كلی رابطه جنسی دو قطبی به زن فرصت آن را می‌دهد كه در هر بار شانس كافی برای رسیدن به ارگاسم و ارضا شدن راداشته باشد.

 

فواید اضافی رابطه جنسی دوقطبی

از فواید رابطه جنسی دو قطبی احساس محق بودن زن برای رسیدن به ارگاسم و ارضا شدن است. وقتی مرد در زمان خود لذتش را برد و نوبت به زن رسید،‌ طبیعت زن به زن می‌گوید حالا نوبت توست. بدون این احساس حق داشتن، برای بعضی از زنان رسیدن به ارگاسم و ارضا شدن بسیار دشوار است.

 

بسیاری از زنان بخشش را به راحتی انجام می‌دهند؛ ولی وقتی نوبت دریافت كردن می‌رسد، برایشان همه‌چیز خیلی سخت می‌شود. زن به هنگام رابطه جنسی ممكن است چنان نگران یا در فكر نیازهای شریك جنسی‌اش باشد كه به خود اجازه ندهد به نیازهای خودش نیز توجه كند. چنین گرایشی می‌تواند كاملاً ناخودآگاه باشد.



ارضاء شدن همزمان

 

 

یك بار حین شرح این نكته در یكی از سمینارهایم، زنی كه معلوم بود شدیداً به هیجان آمده تقریباً فریاد زد: «اوه، باور كردنی نیست! دلیش باید همین باشد.» هر كسی می‌توانست بفهمد او دچار درك آنی و شگفتی‌آوری شده است. سخنرانی را قطع كردم و موضوع را از او پرسیدم. ماجرا را چنین برایمان شرح داد:

همین الان فهمیدم چرا فقط یك بار در زندگی‌ام ارگاسم داشته‌ام. زنی چهل و دو ساله‌ام و سال‌ها از زندگی مشتركم می‌گذرد، ولی فقط یك بار آن هم طی تجربه‌ای خاص به ارگاسم رسیدم. حدود شش سال از آن موقع می‌‌گذرد. همیشه فكر می‌كردم دلیلش چه بوده، ‌ولی به نتیجه‌ای نمی‌رسیدم تا امروز.

 

راستش را بخواهید حدود شش سال پیش در یكی از روزها وقتی همسرم خواهان رابطه جنسی شد، ‌من شرایط روحی مساعدی نداشتم. فكر می‌كردم در رابطه‌مان به اندازه‌ی كافی ایثار كرده‌‌ام،‌ اما اثری از هیچ تجربه‌ی باشكوهی نمی‌دیدم. بالاخره، پس از اصرار زیاد همسرم رابطه را پذیرفتم؛‌ منتها تصمیم گرفتم فقط دریافت كننده باشم و از نوازشش لذت ببرم.

برایم همه كاری كرد؛ ‌و من برخلاف همیشه، هیچ كاری برایش نكردم. با خودم گفتم این بار مال من است. واقعاً‌ نیز لحظات خوشی را گذارندم. حالا می‌فهمم چرا در این رابطه ارضا شدم و ارگاسم داشتم. در آن مورد خاص، توجه‌ام به او معطوف نبود. برای اولین بار به خودم توجه كردم و همین هم موثر واقع شد. جالب این كه هیچ كاری برای لذت بخشیدن به شریك جنسی‌ام انجام ندادم، ولی او هم راضی و خشنود بود.

 

همان طور كه مثال بالا نشان می‌دهد،‌وقتی زن بتواند كاملاً‌ دریافت كننده باشد،‌ می‌تواند واقعاً ‌از رابطه جنسی لذت ببرد. رابطه جنسی دو قطبی راهی برای زن می‌گشاید تا زمانی برای پذیرش و زمانی برای دریافت داشته باشد. پس از آن كه آشكارا لذت می‌بخشد، این حق را برای خویش می‌بیند كه به قطب لذت بردن تغییر مكان دهد. با درك دو جانبه‌ی رابطه جنسی دو قطبی و علامت دادن واضح مبنی بر این كه مرحله‌ی دوم آغاز شده،‌ زن در آرامش كامل‌تری می‌آساید و از شكل‌گیری تدریجی كامیابی جنسی‌اش لذت می‌برد.

 

وقتی مرد خود را كنترل می‌كند

مرد آگاهانه خود را كنترل می‌كند تا قبل از زن به مرحله ارضا شدن و ارگاسم نرسد. این یعنی فرصت خوبی برای زن تا لذت بیشتری از رابطه جنسی ببرد. مرد با پذیرش مسئولیت، زن را از دلواپسی نجات می‌دهد و به او این احساس را می‌بخشد كه فرصت دارد و نیازی نیست برای ارگاسم داشتن و ارضا شدن قبل از مرد عجله كند.

 

خوب، هرچه اطمینان زن به مرد بیشتر باشد و مطمئن‌تر باشد كه مرد قبل از او به اوج لذت نمی‌رسد با آرامش بیشتری می‌آساید و خود را به دستان وی می‌سپارد. این خوب است. توجه دارید كه مزیت دیگری برای رابطه جنسی دو قطبی است.

مرحله‌ی اول شروع می‌شود. مرد بدون ارگاسم لذت خود را می‌برد. بعد، مرحله‌ی دوم فرا می‌رسد. زن می‌داند بقیه‌ی وقت به او تعلق دارد و مرد می‌خواهد او بهره‌مند شود. پس، با خیال راحت خود را رها می‌كند.

هرچه زن مطمئن‌تر باشد مرد قرار نیست قبل از او ارضا شود، راحت‌تر می‌آساید و رهاتر خواهد بود.

 

البته احساسات مسیر یكنواختی را طی نمی‌كنند. گاه مرد نیاز شدیدی احساس می‌كند كه قبل از زن ارگاسم داشته باشد. در چنین مواقعی، نباید بگذارد آتشش بیشتر تحریك شود. عمل درست خلاصی از تحریك و آرام گرفتن است. آرام گرفتن در دو مرحله انجام می‌‌گیرد:

ابتدا باید قبل از آن كه دیر شود با كنار كشیدن، مانع تحریك بیشتر خود شود. سپس باید شروع به افزایش برانگیختگی زن كند. تحریك زن و رشد لذت او به مرد فرصت می‌دهد كنترلش را بازیابد.

 

اتفاق دیگری كه گاه در طی رابطه جنسی می‌افتد، خواست زن برای ارگاسم قبل از مقاربت است. این خواسته روند زیر را می‌طلبد: مرد در مرحله‌ی اول تحریك می‌شود؛ سپس زن را به ارگاسم می‌رساند؛ آنگاه به مقاربت می‌پردازد و مرد نیز ارگاسم را تجربه می‌كند. دخول بعد از رسیدن زن به ارگاسم، موجب پذیرفته شدن عالی مرد می‌شود.

دكتر جان گری به نقل از askmen.com

منبع:forum.iransalamat


ویدیو مرتبط :
ارضاء روانی در مذاکره - دکتر مسعود حیدری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یارانه كالاهای اساسی همزمان حذف نمی‌شود



 

فرزین: یارانه كالاهای اساسی همزمان حذف نمی‌شود

 

 

سخنگوی كارگروه تحول اقتصادی با تاكید بر این‌كه دولت مصمم به اجرای قانون هدفمند كردن یارانه‌هاست، گفت: دولت قصد ندارد یارانه ۱۶ قلم كالای موردنظر لایحه هدفمند كردن یارانه‌ها را به طور همزمان حذف كند.

 


به گزارش مهر، محمدرضا فرزین با بیان این‌كه برای مراحل اجرایی هدفمند كردن یارانه‌ها، یك بسته سیاستی مشخص وجود دارد، افزود: دولت در نظر دارد برای هدفمند كردن یارانه كالاها چند سبد تشكیل دهد و در مراحل مختلف با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی آن را اجرا كند.وی با اشاره به این‌كه حتی ۷ حامل انرژی نیز به طور همزمان و در یك سبد قرار نمی‌گیرد، گفت: هدف از این اقدام، جلوگیری از آثار ركودی اجرای طرح است و این نكته اصلی در بسته اجرایی طرح محسوب می‌شود.

 


معاون اقتصادی وزیر اقتصاد درباره آثار اجرایی طرح گفت: این آثار تا حد زیادی به بسته مدیریتی و اجرایی طرح وابسته است، البته دولت معتقد است لایحه ابتدایی دولت جامع‌تر بود و برای مرحله اجرا مشكل كمتری داشت.فرزین با بیان این‌كه در مصوبه مجلس ارتباط با بودجه سالانه كه مورد اعتراض دولت بود، همچنان حفظ شده است، گفت: در مصوبه فعلی، دولت می‌تواند یك سازمان با ماهیت شركت دولتی تاسیس و كل درآمدهای ناشی از هدفمند‌سازی یارانه‌ها را به این صندوق واریز كند و براساس سهم بخش‌ها از آن باز توزیع كند.