سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

اثرات منفی فیلم های مستهجن بر ازدواج


تماشای فیلم های مستهجن آثار بسیار مخربی روی اساس ازدواج دارد، چرا که به طور زیرکانه و غیرمحسوسی پایه و اساس احترام آقایان نسبت به خانم ها را تضعیف می کند.





هفته نامه زندگی مثبت: تماشای فیلم های مستهجن آثار بسیار مخربی روی اساس ازدواج دارد، چرا که به طور زیرکانه و غیرمحسوسی پایه و اساس احترام آقایان نسبت به خانم ها را تضعیف می کند و در ذهنشان شخصیت و روح زن را از جنبه جسمانی او جدا و او را به یک کالای جنسی صرف تبدیل می کند. این امر رفته رفته مرد را نسبت به همسرش دلزده و ناراضی می کند و باعث می شود مرد دیگر نتواند یک رابطه زناشویی خوب و رضایتبخش که بر پایه صمیمیت دوطرفه استوار است، داشته باشد و او را از لحاظ روانی و جسمی ارضا کند.

اثرات منفی فیلم های مستهجن بر ازدواج

5 دلیل اصلی برای اینکه چرا فیلم های  مستهجن بر ازدواج اثر منفی دارد بیان می شود:

-    این گونه آثار مستهجن درست مثل مواد مخدر به انسان حالتی از سرخوشی می دهد که هربار برای رسیدن به آن حالت ناچارید دوز مصرف را بالا ببرید. مردانی که به این دام گرفتارند اغلب آنقدر خود را غرق در فیلم ها و مجلات مستهجن می کنند که آخر خانواده و حتی شغل شان را هم از دست می دهند.

-    پورن (با فیلم های وقاحت نگار) نوعی از تبعیض جنسی است؛ در این گونه آثار زن ها درواقع نوعی شیء یا کالا محسوب می شوند که در وضعی نابرابر با مردان قرار دارند. این موضوع باعث می شود مرد همسرش را به مثابه فردی زیردست و تحت فرمان قلمداد کند. او کم کم زن را به عنوان یک شخص نمی بیند و با او ارتباط برقرار نمی کند، بلکه تنها کاری که می کند این است که مانند یک وسیله از او استفاده می کند.

-    پورن تمام زنان را در یکی از این 4 مجموعه تحقیرآمیز و غیرانسانی به تصویر می کشد:

«حریصان پول پرست که فقط به خاطر پول و کادو ابراز عشق می کنند»، «همبازی و معشوقه ای بی عقل»، «شهوترانی سیری ناپذیر» یا «کسی که درمانده و نیازمند است». خائنانه ترین دیدگاه نسبت به زنان که نه تنها باعث می شود شکل گیری یک رابطه عاشقانه عمیق و پرمعنا غیرممکن شود، بلکه حتی می تواند باعث برانگیختن خشونت نسبت به زنان شود.

-    پورن مردان را نسبت همسرانشان سرد می کند. دیدن همیشگی مجموعه گوناگونی از زنان برهنه (که در آثار پورن وجود دارد) به مرد حس نارضایتی دائمی نسبت به اندام همسرش می دهد.

-    پورن یک معیار واحد از زیبایی به نمایش می گذارد که تقریبا هیچ زنی در دنیای واقعی دارای آن نیست. دوباره این موضوع هم منجر به نارضایتی مرد از رابطه زناشویی با همسرش می شود.


ویدیو مرتبط :
یکی از اثرات منفی رابطه قبل از ازدواج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت فیلم عروسی در شب ازدواج



 

 فیلم عروسی زوج جوانی شب عروسی آنها به سرقت رفت.به گزارش فارس، مراسم عروسی مجللی برگزار شده بود و معلوم بود كه هزینه بسیاری نیز برای آن شده است.

عروس و داماد برای برپایی این مراسم با سیلی صورتشان را سرخ نگاه داشته بودند، چرا كه پا به پای هم درس می خواندند و كار می كردند.

حتی عروس یواشكی به عكاس مراسم گفته بود كه شوهرش برای این كه عروسی آبرومندی بگیرد بجز كار روزانه، هفته ای چند بار در یك بیمارستان تا صبح نگهبانی می داد.

بعد از پایان عروسی، فیلمبردار فیلم را در صندوق عقب ماشین قرار داد و پس از خداحافظی راهی خانه اش در اطراف «نارمك» شد.

اما صبح روز بعد با صحنه ای باورنكردنی روبه رو شد؛ دزدی قفل صندوق عقب ماشین را شكسته و فیلم عروس و داماد را همراه كیف او برده بودند.

فیلمبردار می گوید: كاش كسی كه حالا فیلم را در دست دارد بداند كه چه كابوس مرگباری در لحظه لحظه های زندگی ام لانه كرده است، شاید دلش به رحم آید و یادگار یك شب شیرین پرخاطره را بازگرداند.... / خبرگزارى فارس

سرقت