سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

ابروهای طبیعی بی نقص... بدون تاتو


اکثر خانم ها علاقه ای به انجام تاتو ندارند و ترجیح می دهند با بهره گرفتن از لوازم آرایشی ، زیبایی ابروهای خود را دو چندان کنند. باید به خاطر داشته باشید که برای جلوه دادن به ابروهای تان حتما از محصولات مخصوص ابرو استفاده کنید.

مجله زندگی ایده آل: اکثر خانم ها علاقه ای به انجام تاتو ندارند و ترجیح می دهند با بهره گرفتن از لوازم آرایشی ، زیبایی ابروهای خود را دو چندان کنند. باید به خاطر داشته باشید که برای جلوه دادن به ابروهای تان حتما از محصولات مخصوص ابرو استفاده کنید. در غیر این صورت استفاده از محصولات دیگر که مخصوص ابرو نیستند امکان آسیب رساندن به ابروهای تان را در پی خواهد داشت. به همین جهت ما در اینجا شما را با مدادها و سایه های مخصوص ابروی صد در صد تایید شده آشنا می کنیم.

Catwalk Star Eyebrow Powder (beyu)
 
ست سایه ابرو    

ابروهای طبیعی بی نقص... بدون تاتو

سایه پودری ابرو بی یو همراه برس مخصوص، دارای بافت پودری- کرمی که کاربرد آسان و دوام طولانی مدت را در پی خواهد داشت. از مزیت های این محصول نسبت به محصولات مشابه دیگر دارا بودن سه رنگ متفاوت در یک پکیج است. برای دقیق تر و آسان تر  شدن  آرایش ابرو های تان می توانید این محصولات را همراه الگو های ابرو استفاده کنید.



Soft Eyebrow Liner Waterproof (Misslyn)
 
مداد ابروی ضدآب

ابروهای طبیعی بی نقص... بدون تاتو

مداد ابروی با بافت بسیار بادوام، مقاوم در برابر آب و تعریق؛ ایده آل برای فرم دادن به ابروها و پر کردن نقاط خالی ابرو.



eyebrow pencil (bourjois)
 
مداد ابرو

ابروهای طبیعی بی نقص... بدون تاتو

مداد ابرو بورژوا یک محصول مناسب جهت ایجاد رنگ و فرم دهی دقیق برای ابروها ست. دارای برس ویژه جهت یکدست سازی، پخش و یکنواخت کردن رنگ بوده وهمچنین ابروها را مرتب می کند.این محصول در شش رنگ متفاوت ارائه می شود که امکان انتخاب رنگ را متناسب با ابرو هایتان به شما می دهد.



Eyebrow Pencil With Brush (isadora)

مداد ابروی برس دار

ابروهای طبیعی بی نقص... بدون تاتو

محصولی ایده  آل برای داشتن ابروهایی پهن و طبیعی.شکل مدادی محصول و اپلیکاتور مخصوص آن باعث سهولت در استفاده از این محصول می شود.ابتدا به وسیله برس ابروها را فرم دهید، سپس با مداد خط های پهن و کوتاهی درون ابروها بکشید و مجددا از برس محصول استفاده کنید تا نتیجه طبیعی تری را به دست آورید. با فرمولاسیون مقاوم در آب و مناسب برای چشم های حساس و مورد تایید متخصصان چشم.



Eyebrow Pencil (Karaja)

مداد ابرو

ابروهای طبیعی بی نقص... بدون تاتو

مداد ابرو کاراجا در چهار رنگ متفاوت، دارای فرمولاسیون ویژه برای شکل دادن  و پر کردن نقاط خالی ابرو. از دیگر مزایای این محصول دوام طولانی مدت آن است.



Eyebrow Stylist Set (essence)

ست سایه ابرو


ابروهای طبیعی بی نقص... بدون تاتو

دو سایه پودری که ابروهای شما را برجسته می سازد و در عین حال حالت طبیعی آنها را حفظ می کند. این ست حاوی یک اپلیکاتور و چند الگوی ابروست تا بتوانید ابروهای خود را به خوبی شکل دهید.



Long Lasting Brow Definer (Catrice)

مداد ابروی ماژیکی بادوام

ابروهای طبیعی بی نقص... بدون تاتو

این مداد ابرو با فرمولاسیون مایع ویژه خود، به ابروهای شما رنگ طبیعی می بخشد و آنها را مرتب و زیبا نشان می دهد. با این محصول به راحتی می توانید ابروهای خود را پر و پهن نشان دهید و با اپلیکاتور فوق العاده باریک آن، ناهمواری های ابرو را اصلاح کنید. فرمولاسیون ویژه این محصول تمام روز روی ابرو باقی می ماند؛ بدون آنکه پخش شود! موجود در سه رنگ!



Liquid Eyebrow Artist (beyu)

مداد ابروی ماژیکی   

ابروهای طبیعی بی نقص... بدون تاتو

مداد ابرو مایع و نیمه شفاف با اپلیکاتور نمدی. این محصول با کاربردی آسان برای پر کردن نقاط خالی ابرو با رنگی ملایم و طبیعی به کار می رود  که در صورت تمایل می توانید با چند بار استفاده رنگ آن را برجسته تر کنید. این  محصول بدون ایجاد خشکی و چسبندگی در سطح ابرو احساس راحتی در طول زمان استفاده را برای شما به ارمغان می آورد. دوام بالای این محصول مزیت دیگر آن به حساب می آید.


ویدیو مرتبط :
تاتو ابرو-هاشور ابرو-آموزش تاتو با ارائه مدرک فنی حرفه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چطور ابروی تاتو شده طبیعی دیده شود؟



 

 

در اکثر مواقع در صورتی که قبلا ابرویی مناسب داشته و تنها به دلایلی مثل پر رنگ تر شدن ابرو یا مدل دادن آن دوست داشته ایم آن را تاتو کنیم ، پس از مدتی احساس مصنوعی بودن چهره سبب پشیمانی ما خواهد شد.

 

ابروی تاتو شده

 

در اکثر مواقع در صورتی که قبلا ابرویی مناسب داشته و تنها به دلایلی مثل پررنگ تر شدن ابرو یا تغیییرمدل ابرویتان ، دوست داشتید آن را تاتو کنید اما پس از مدتی احساس مصنوعی بودن چهره و یا خسته شدن از یکنواختی مدل باعث شده دست به پاک کردن قسمتهایی از ابرو و دوباره تاتو کردن بزنید که این علاوه بر صرف وقت و هزینه ممکن است همچنان رضایتتان را جلب نکرده باشد .

 

با این وجود به جز راههای درمان پزشکی مثل لیزرکردن و امثال آن که آن هم ممکن است نتیجه ی مطلوب را نداشته باشد ، تنها راهی که باقی می ماند آرایش و میک آپ کردن ابروی تاتو شده توسط خود ابروست به طوری که شما می توانید بر طبق آنچه که در زیر گفته خواهد شد عمل کرده و ابرویی طبیعی اما پررنگ و مرتب و زیبا داشته باشید:

 

ابروی تاتو شده


هنگام تاتو فقط جاهای خالی را پر کنید نه بیشتر!


چیزی که مهم است و در طبیعی تر به نظر رسیدن ابروی تاتو شده کمک می کند در هنگام تاتو و موقع انجام آنست و آن اینکه از آرایشگرتان که می خواهد این کار را برایتان انجام دهد بخواهید حتی الامکان و تا جایی که می شود تاتو را بر روی فرم خود ابرو و در بین موهای ابرو، جایی که خالی است انجام دهد و خیلی خارج از محدوده ی ابرو، پایین و بالای آن را بی جهت پر نکند تا شما همیشه بتوانید به دلخواه، ابرویتان را نازک یا پهن تر کنید و تنها به آن فرم داده و ابرویی پر رنگ تر از قبل داشته باشید.

 

 

موهای ابرو را مماس و نزدیک به تاتو کوتاه نکنید و یا روی آن را تیغ نزنید!


موهای ابرویتان را به سمت بالا شانه کرده و نوک تاج آن را خیلی کم قیچی کرده، صاف کنید .بقیه ی قسمتهای ابرو را به سمت پایین شانه زده و کمی از نوک آنها را نیز بزنید .

 

ابروی تاتو شده


رنگ تاتو همرنگ یا نزدیک به رنگ ابرو انتخاب شود!


بهترین رنگی که برای اکثر ابروها ازابروی مشکی تا قهوه ای پیشنهاد می شود رنگ تاتوی قهوه ای سوخته بدون قرمزی است که بر روی هر رنگ ابرویی، خود را نزدیک به آن نشان خواهد داد و نیز با هر رنگی که بر روی ابروها بعد از تاتو گذاشته می شود هماهنگ خواهد بود.

 

« برای زیباتر شدن به اصل زیبایی آسیب نرسانیم »