سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

آنچه را که می خواهید چگونه به دست می آورید؟



به دست آوردن موفقیت

 

برای به دست آوردن موفقیت شخصی، شاد بودن کافی نیست.

وقتی واقعاً بیشتر می‌خواهید، آن را به دست می‌آورید. افرادی که افزون‌طلب نیستند به خود اجازه بیشتر خواستن نمی‌دهند. در بعضی موارد آنها ممکن است از فکر داشتن بیشتر خوششان بیاید، ولی آنها به خود زحمت نمی‌دهند و مشتاق نیستند. برای داشتن موفقیت بیرونی، باید به قدری اشتیاق داشته باشیم که وقتی آن را به دست نمی‌آوریم، آزرده شویم. در عین حال باید بیاموزیم چگونه آزردگی‌مان را رها کرده، خود را شفا دهیم به طوری که شادی درونی را نیز تجربه کنیم. در حالی که با امواج اجتناب‌ناپذیر درماندگی، ناامیدی، نگرانی و سایر احساسات منفی روبه‌رو هستیم که با آرزوی موفقیت بیرونی می‌آید، همواره باید قادر باشیم لذت، عشق، اعتماد و صلح درونی را به دست آوریم.

 

این بینش روشن می‌سازد که چرا افراد بسیاری که به درجات بزرگی از موفقیت شخصی رسیده‌اند شروع‌های معمولی داشته‌اند. بسیاری از آنها در زمان کودکی، فقیر، محروم یا حتی یتیم بوده‌اند.

 

آنها راه سخت شاد بودن را کمتر آموختند ولی به خواستن بیشتر ادامه دادند. داستان‌های بی‌شماری نقل می‌شود از افرادی که چگونه موفق شده‌اند یا اینکه چگونه به خواسته‌هایشان رسیده‌اند و سرانجام بعضی‌ها سقوط کرده و خیلی سست شده‌اند و در زندگی و شغل آنها رکود حاصل شده است. پس از رسیدن به موفقیت بیرونی، «زندگی خوب» آنها از تولید خلاقیت یا جذب موفقیت بازمی‌مانند چون این افراد تماس با آرزوهایشان را دیگر از دست می‌دهند.

 

آنها یا به آرامی سقوط می‌کنند یا متوقف می‌شوند ولی همه افسرده باقی نمی‌مانند. بعد از سقوط کامل و از دست دادن همه چیز، اغلب افراد به عقب برمی‌گردند آنها با علاقه‌مندی نسبت به خواسته‌هایشان دوبار به‌ پا می‌خیزند.

 

شکست‌هایشان را رها می‌سازند، یاد می‌گیرند که چگونه با کم شاد باشند و یکبار دیگر برای رسیدن به خواسته‌هایشان شرایط مناسب فراهم می‌آورند.

بااحساس درد از دست دادن همه چیز، آنها آرزوهایشان را برای جذب و ایجاد موفقیت بیرونی تقویت می‌کنند. همچنان که همه چیزشان را از دست می‌دهند.

منبع: سایت پرداد


ویدیو مرتبط :
‫با این 3 ترفند قلب مرد مورد علاقه خود را به دست آورید!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آقای ظریف اگر می‌خواهید عصا به دست نشوید...



محمد جواد ظریف,جلسه ظریف و نمایندگان مجلس

 آقای ظریف اگر می‌خواهید عصا به دست نشوید...

دیپلماتی حرفه‌ای‌ است که همیشه دیپلمات باشد و بتواند از حق خود و مردم شفاف دفاع کند تا این‌که «کی گفت؟»، «چی گفت؟»، «من نبودم!» تو کار نباشد.

دیپلماتی حرفه‌ای‌ است که همیشه دیپلمات باشد و بتواند از حق خود و مردم شفاف دفاع کند تا این‌که «کی گفت؟»، «چی گفت؟»، «من نبودم!» تو کار نباشد.

 

ظریف بی‌تردید یکی از پرکار‌ترین وزرای دولت بوده که تلاش‌های زیادی را در مدت کوتاهی انجام داده که البته یکی از دلایل آن نزدیکی زمان برگزاری اجلاس روسای کشورها در سازمان ملل به زمان انتخابات ایران و پس از آن تلاش بی‌شائبه تیم دولت برای کسب دستاوردهای بیشتر در عرصه سیاست خارجی است؛

 

نیازی که به دلیل عملکرد اشتباه در هشت سال پیش از این احساس می‌شد و کشور را در مرز انزوا و بحران قرار داده بود که با تدبیر مقامات عالی و دولت تازه بعضی فعالیت‌های لازم در این راستا انجام شد.


دستاوردهای دولت بی‌تردید در راستای شعار مردم و انتخاب آنان مبنی بر تغییر بود؛ تغییری که در دو عرصه اقتصادی و سیاست خارجی بیش از سایر بخش‌ها خودنمایی کرده و درهم‌تنیدگی نیز داشت.


اما از آنجایی‌ که هر کار خوبی نیز ممکن است از نگاه‌های مختلف اشتباهات یا نکاتی نادرست یا نابجا هم داشته باشد، باید از آن کار به همان شکل دفاع کرد و گوشه‌های آن را زدود و رفتاری دیپلماتیک در برابر آن داشت و اگر نکته‌ای حساس یا دیپلماتیک یا استراتژیک یا تاثیر‌گذار وجود دارد، آن را محرمانه گفت و اگر در حد اعتراف به نادرست یا نابجا بودن عملی است باید آن را طبق شعار انتخاباتی رییس‌جمهوری؛ «تشکیل دولت راستگویان» پیش برد و نه غیر از آن.

 

آنچه در مجلس و در جلسه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با وزیر امورخارجه رخ داد موضوعی است با رویکرد داخلی که بالاخره شاید با کمی گلایه و پاسکاری اخبار مربوط به آن حل شود، اما به وجود آمدن چنین اشتباهاتی در مذاکرات حساس دیپلماتیک با نمایندگان کشور‌های دیگر بعضا غیرقابل جبران است.

 

اعضای دولت در هر شرایطی امانتداران مردم هستند و این بزرگ‌ترین اشتباه یک دیپلمات است که آنان را نامحرم بداند، مگر در مواقعی که اصل مذاکرات و دستاوردهای دیپلمات لطمه وارد کند که در آن صورت به جز بزرگان همه نامحرمند.

 

وزیرامورخارجه باید به اشتباه خود در آن نشست معترف باشد که البته از سجایای اخلاقی آقای ظریف این است که از ذکر اشتباه بیم ندارد، همان‌گونه که خود در فیس‌بوک نوشته‌اند: «آموختم هرچه می‌خواهم بگویم علنی و عمومی بگویم، وگرنه بازار سوءاستفاده بسیار داغ است.»

 

بله آقای ظریف داغ است، خیلی هم داغ. مصونیت آهنین هم دارند و هرچه بخواهند چاپ می‌کنند، به مذاکرات لطمه بزند یا نزند، محرمانه و غیرمحرمانه هم ندارد. این‌ها هرچه بخواهند می‌گویند و تیم‌های رسانه‌ای‌شان هرچه بخواهند منتشر می‌کنند، بنابراین دربرابر این طیف نمی‌توان همچون رسانه‌های مستقل عمل ‌کرد (که رسانه‌ها دست به عصا باشند).

 

اگر می‌خواهید اسپاسم یا به قول خودتان اسپازم عضلانی‌تان عود نکند و شما را عصا به دست نکند در برابر این عده تندرو شما دست به عصا باشید.

 

آنچنان‌که از شواهد و از رویکرد مردم در فضای مجازی برمی‌آید شما و عملکردتان مورد حمایت هستید و مردم به شما اعتماد دارند اما همه‌چیز مثل مذاکرات زمان دارد، حتی اعتماد مردم.

 

هرچه بیشتر با آن‌ها صادق باشید بیشتر با شما صادقند، صدالبته این مسائل بر شما روشن است، آنچنان‌که نخستین اشتباه شما که به‌قول خودتان آموزه مهمی هم برایتان در پی داشت را برای افکار عمومی شفاف ساختید. /روزنامه بهار