سلامت


2 دقیقه پیش

نشانه ها و عوارض کمبود ویتامین‌ها در بدن

ویتامین‌ها نقش مهمی‌ را در بدن انسان ایفا می‌کنند. به‌نحوی‌که کمبود ویتامین‌ (حتی یکی از آن‌ها) می‌تواند برای هر فردی مشکلات اساسی را به وجود آورد. گجت نیوز - معین ...
2 دقیقه پیش

چرا پشه ها بعضی ها را بیشتر نیش می‌زنند؟

فصل گرما و گزیده شدن توسط پشه ها فرا رسیده، دوست دارید بدانید پشه ها بیشتر چه کسانی را دوست دارند؟ بیشتر کجاها می پلکند؟ و از چه مواد دفع کننده ای نفرت دارند؟ وب سایت ...

آغاز لیگ لاغری «پردیس»/ لاغر شوید، جایزه بگیرید


اگر شما هم یکی از میلیون‌ها انسانی هستید که از اضافه وزن رنج می‌برید، می‌توانید به مسابقه بزرگ ما ملحق شوید. نام مسابقه ما «لیگ لاغری» است. خوانندگان مجله پردیس می‌توانند برای شرکت در این تور کلمه «لاغر» یا «laghar» را به شماره 30004503 پیامک کنند.



آغاز لیگ لاغری «پردیس»


همت و اراده خود را محک بزنید

وقتشه، وقتشه ترکوندن، وقتشه...!

داستان لاغری...و پیوستن به ما...

مسابقه Biggest Loser یک مسابقه تلویزیونی بسیار جذاب و پرطرفدار است که در سراسر دنیا بیننده دارد. در این مسابقه، افرادی که اضافه وزن قابل‌توجهی دارند، زیرنظر متخصصان تغذیه، روانشناسی، ورزشی و... اقدام به کاهش وزن خود کرده و در نهایت، جایزه کلانی هم به جیب می‌زنند. انتشار عکس‌های برندگان این مسابقه، فقط از این جهت انجام می‌شود که بدانید کار غیرممکنی وجود ندارد.






ویدیو مرتبط :
آب میوه برای سلامتی لاغری و حس شادابی. اگر میخواهید سریع لاغر شوید این نوشیدنی را امتحان کنید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لاغر شوید ، جایزه بگیرید


با توجه به گسترش اضافه وزن در انگلیس مقامات محلی این كشور اعلام كردند كه به افراد چاق كه رژیم لاغری بگیرند، پول می‌دهند. مقامات بهداشتی انگلیس اعلام كرده‌اند كه به افراد چاق و سیگاری كه رژیم بگیرند و دخانیات را ترك كنند، جایزه می‌دهد.

با توجه به گسترش اضافه وزن در انگلیس مقامات محلی این كشور اعلام كردند كه به افراد چاق كه رژیم لاغری بگیرند، پول می‌دهند. مقامات بهداشتی انگلیس اعلام كرده‌اند كه به افراد چاق و سیگاری كه رژیم بگیرند و دخانیات را ترك كنند، جایزه می‌دهد.

شبكه بی‌بی‌سی در گزارشی با اشاره به اینكه یك چهارم مردم انگلیسی از چاقی رنج می‌برند، افزود: طرح جایزه هم اكنون در ولز و در برخی مناطق انگلیس درحال اجراست.



این شبكه با اشاره به انتقاد افراد لاغر و غیر سیگاری از طرح اعطای كمك مالی به افراد چاق و سیگاری، نسبت به موفقیت این طرح در میان این افراد ابراز تردید كرد. یك كارشناس مسائل بهداشتی در ادامه با اشاره به تلاش برای نتیجه بخشی این طرح، اجرای این طرح را در شرایط بحران اقتصادی كنونی مشكل دانست.

بر اساس این طرح به اهالی منطقه «كنت» ، «ولز» و «آكسفورد» كه رژیم غذایی بگیرند كمك می‌شود، همچنین به كودكان در منطقه آكسفورد كه سبزی و میوه بخورند اسباب بازی می‌دهند.

بر اساس آمار ، انگلیسی‌ها چاق‌ترین مردم قاره اروپا هستند و در میان كشورهای دنیا از لحاظ چاقی در رتبه پنجم قرار دارند.

منبع : جام جم آنلاین