سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

یک کلیسای نامرئی! +عکس


«Edoardo Tresoldi» با استفاده از صدها متر سیم مش یک کلیسای اولیه مسیحیت ساخته که در پارک باستان شناسی سیپونتو در ایتالیا قرار دارد.

صبح بخیر: «Edoardo Tresoldi» با استفاده از صدها متر سیم مش یک کلیسای اولیه مسیحیت ساخته که در پارک باستان شناسی سیپونتو در ایتالیا قرار دارد. این ساختمان که باهمکاری وزارت میراث و فعالیت های فرهنگی و ریاست باستان شناسی پولیا ساخته شده، باستان شناسی قدیمی را به هنر معاصر متصل می کند. این مجسمه با ظاهر روح مانندش در مکان سابق کلیسا ساخته شده و شبیه یک هولوگرام روشن در پارک است. این ایستالیشن جزئیات دقیق معماری مثل ستون ها، گنبد و مجسمه های درون ساختمان را شامل می شود. 

یک کلیسای نامرئی!

یک کلیسای نامرئی!

یک کلیسای نامرئی!

یک کلیسای نامرئی!

یک کلیسای نامرئی!

یک کلیسای نامرئی!

یک کلیسای نامرئی!

یک کلیسای نامرئی!

یک کلیسای نامرئی!


ویدیو مرتبط :
تکنولوژی نامرئی کردن اجسام.تانک نامرئی تا حالا دیدین؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معجزه کلیسای نامرئی / عکس


کلیسای نامرئی واقع در بلژیک بصورتی طراحی شده است که فقط از یک زاویه مخصوص بصورت کلیسا نمایان خواهد شد. در بقیه زوایا تقریبا چیزی از کلیسا مشخص نیست.