سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

یک زن و شوهر با اراده! +عکس


Joan Richards با 155 کیلوگرم و Barry Ricketts با 133 کیلوگرم یک زن و شوهر چاق بودند. آنها از کودکی از اضافه وزن خود رنج می بردند و پس از ازدواج هم از این عذاب راحت نشدند.

تاپ ناپ: Joan Richards با 155 کیلوگرم و Barry Ricketts با 133 کیلوگرم یک زن و شوهر چاق بودند. آنها از کودکی از اضافه وزن خود رنج می بردند و پس از ازدواج هم از این عذاب راحت نشدند. وقتی جوآن تصمیم گرفت وزن کم کند همسرش هم او را همراهی کرد و هر دو با یک رژیم غذایی سالم توانستند وزن خود را به مقدار زیادی کم کنند. در حال حاضر جوآن به وزن 69 کیلوگرم رسیده و همسرش هم تنها 86 کیلوگرم وزن دارد.

یک زن و شوهر با اراده

یک زن و شوهر با اراده

یک زن و شوهر با اراده

یک زن و شوهر با اراده

یک زن و شوهر با اراده

یک زن و شوهر با اراده

یک زن و شوهر با اراده

یک زن و شوهر با اراده

یک زن و شوهر با اراده

یک زن و شوهر با اراده

یک زن و شوهر با اراده


ویدیو مرتبط :
ظاهر شدن جن در عکس یک زن و شوهر!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هالیوود در تسخیر یک زن و شوهر جوان!+عکس



نگاهی به آمار پرفروشهای هالیوود در هفته اخیر بیانگر آن است که قسمت تازه فیلم علمی-تخیلی «رزیدنت اِویل» یا همان «اهریمن ساکن» که با عنوان «کیفر» روی پرده رفته توانسته گوی سبقت را از تمامی فیلمهای دیگر ربوده و با فروش کلی بالغ بر 26 میلیون دلار در راس جدول پرفروشهای هالیوود قرار گیرد.

به گزارش boxofficemojo.com «اهریمن ساکن:کیفر» که در حدود 3 هزار سینما اکران شده است طی دوشنبه تا پنجشنبه هفته گذشته به طور متوسط حداقل روزی یک میلیون دلار را فروش داشته است.

«اهریمن ساکن:کیفر» توسط «پل دبلیو.اس. اندرسون» کارگردانی شده که خودِ وی پیش از این دو قسمت دیگر از این سری و از جمله قسمت اول آن که با بودجه ای نسبتا محدود و در آلمان ساخته شده بود را کارگردانی کرده بود. پل اندرسون در ابتدا بنا داشت این قسمت را که پنجمین فیلم از سری «اهریمن ساکن» است به همراه قسمت ششم در قالب یک پروژه کارگردانی کند اما محدودیت زمانی باعث شد قید این کار را زده و فقط قسمت پنجم را بسازد.

هالیوود , زن و شوهر , سینماهای هالیوود

میلا جاووویچ و پل اندرسون در پشت صحنه «اهریمن ساکن: کیفر»

در این فیلم هم به مانند چهار فیلم قبلی این «میلا جاووویچ» بازیگر اوکراینی تبار هالیوود است که نقش اصلی را ایفا کرده است. جاووویچ و اندرسون در سال 2009 و بعد از مدتها آشنایی و همکاری با یکدیگر ازدواج کردند که ثمره این ازدواج یک فرزند دختر به نام «اِوا» است. همین مساله باعث شده بسیاری از منتقدان هالیوودی به طعنه هم که شده فروش بالای «اهریمن ساکن» را ناشی از همکاری یک زوج سینمایی بدانند.

اندرسون دلیل حضور همسرش در نقش اول این کار را نه ارتباطات خانوادگی که بیشتر برآمده از علاقمندی میلا به بازیهای رایانه ای دانسته که منبع اقتباس این سری سینمایی بوده اند.

جاووویچ در این فیلم در نقش «آلیس» ایفای نقش می کند؛ زنی که در دوران شیوع «ویروس تی» در سراسر جهان می کوشد با نفوذ به قلب تاسیسات «آمبرلا» که عامل شیوع این ویروس بوده، بشریت را از انقراض نجات دهد.
منبع:inn.ir