سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

یكی از اختراعات خوب بشر فحش بود!


اشاره: آنهایی كه در خانه‌هایشان هنوز آرشیوی از مجله «گل آقا» دارند یا در روزگار انتشار آن در سال‌های دور مخاطب جدی این نشریه طنز بوده‌اند خیلی خوب او را به خاطر می‌آورند؛ كافی است بگوییم «ملانصرالدین»

اگرچه نام‌های دیگری هم داشته است مانند: چغندر میرزا، ننه قمر، كلثوم ننه، آمیز ممتقی، میرزا یحیی، عبدل و... كه با هر یك در رسانه و روزنامه‌ای و در روزگاری مطرح شده است.

ابوالفضل زرویی‌نصرآباد طنزپرداز، پژوهشگر و شاعر است و تنها كسی است كه مرحوم كیومرث صابری‌فومنی (گل آقا) درباره‌اش این‌گونه به صراحت سخن گفته است: «...قلمی كه عبید و دهخدا در دست داشتند، الان بی‌صاحب نیست... یكی از مشهورترین طنزنویسان امروز ما ـ ملانصرالدین ـ (ابوالفضل زرویی‌نصرآباد) است.»


ویدیو مرتبط :
‫10 تا از اختراعات بشر که دنیا را تکان دادند.Top10 farsi‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب‌ترین اختراعات بشر در 15 سال آینده + تصاویر



اخبار علمی - عجیب‌ترین اختراعات بشر در 15 سال آینده + تصاویر

کارشناسان در خصوص کشف‌های بشر در سال‌های آینده پیش‌بینی‌های جالبی انجام داده‌اند.

کارشناسان در خصوص کشف‌های بشر در سال‌های آینده پیش‌بینی‌های جالبی انجام داده‌اند.


 کارشناسان اعتقاد دارند در حدود 15 سال آینده خودروهای بدون سرنشین هوشمند در حدود 70 درصد از حجم حمل و نقل جاده‌ای در دنیا را به خود اختصاص خواهند داد.

 

اخبار,اخبار علمی,عجیب‌ترین اختراعات بشر در 15 سال آینده

 گفتنی است، کارشناسان حتی اعتقاد دارند با تمام پیشرفت‌ها در زمینه ساخت قطارهای سریع و پیشرفته در آینده خودروهای هوشمند جای حمل و نقل ریلی را در دنیا خواهند گرفت.

 اخبار,اخبار علمی,عجیب‌ترین اختراعات بشر در 15 سال آینده

 در حال حاضر، شرکت‌های خودروسازی مشهوری در دنیا مانند BMW، تویوتا و همین طور شرکت گوگل به شدت بر روی ساخت خودروهای هوشمند بدون راننده سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

کارشناسان اعتقاد دارند در سال 2040 میلادی خودروهای بدون سرنشین با سرعت بالا در حدود 322 کیلومتر در ساعت با ایمنی در جاده‌ها در سراسر دنیا مشغول تردد باشند.

اخبار,اخبار علمی,عجیب‌ترین اختراعات بشر در 15 سال آینده

 

 اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران