سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

گوشی طلایی سامسونگ گلکسی +عکس


جدیدترین مدل آیفون ، ایفون 5 اس در سه رنگ نقره ای ، مشکی و طلایی عرضه می شود . سامسونگ در پاسخ به اپل از نسخه طلایی دستگاه خود رونمایی کرد.

بازارخبر: جدیدترین مدل آیفون ، ایفون 5 اس در سه رنگ نقره ای ، مشکی و طلایی عرضه می شود . سامسونگ در پاسخ به اپل از نسخه طلایی دستگاه خود رونمایی کرد.

با اینکه این طرح 2 روز قبل از توزیع آیفون جدید رونمایی شد بسیاری بر این باورند که سامسونگ تقلیدی آشکار از اپل انجام داده است. این باور از حقیقت دور نیست.

این گوشی طلایی همان ورژن عادی گلکسی اس 4 است و تنها تفاوت آن در ظاهر می باشد. این دستگاه در دو رنگ صورتی و قهوه ای با قاب پشتی طلایی رنگ منتشر خواهد شد.

توزیع این گوشی ابتدا در امارات صورت خواهد گرفت و سپس در سایر کشورها توزیع خواهد شد.
 
این دستگاه در دو رنگ صورتی و قهوه ای توزیع می شود.




ویدیو مرتبط :
تست سرعت گوشی های سامسونگ گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس لو رفته از گوشی بسیار زیبای هوآوی میت 8 شبیه گلکسی اج سامسونگ



نمایشگاه برلین/IFA دوم سپتامبر شاهد رونمایی از فبلت 6 اینچی هوآوی میت 8 خواهد بود.

تصویر لورفته از این گوشی که به‌صورت خمیده طراحی‌شده نشان می‌دهد که کمپانی چینی در ساخت آن به طراحی ساخت گلکسی اج سامسونگ نظر داشته است.
میت 8 به دنبال موفقیت در عرضه و فروش میت7 در IFA رونمایی خواهد شد و بالطبع هوآوی دنبال گرفتن فرصت‌های بیشتری از بازار از دست رقیب کره‌ای است.

 

میت 8 همان‌طور که گفته شد نمایشگر 6 اینچی از نوع  QHD دارد و هوآوی از پردازنده خود بنام Kirin 950 در ساخت آن بهره برده است. دوربین 30 و 8 مگاپیکسلی از میت 8 پشتیبانی می‌کند. اخیراً هوآوی روی دوربین جلو به خاطر عکس‌های سلفی تمرکز کرده است.

 

مدل 32 گیگی میت 8 دارای 3 گیگ رم(حافظه موقت) و مدل 64 گیگی نیز 4 گیگ رم دارد.

 

اخبار ,اخبار تکنولوژی, گوشی جدید هواوی

 

اخبار تکنولوژی - خبرآنلاین