سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

گوشی ده کیلویی نوکیا؟! +عکس


شاید باور این که یک تلفن همراه با وزن ده کیلو ساخته شده باشد،سخت باشد ولی این موضوع واقعی است و می توانید تصویر این گوشی را در ادامه این گزارش مشاهده کنید.

باشگاه خبرنگاران: شاید باور این که یک تلفن همراه با وزن ده کیلو ساخته شده باشد،سخت باشد ولی این موضوع واقعی است و می توانید تصویر این گوشی را در ادامه این گزارش مشاهده کنید.

 همه می دانیم که نوکیا روزگاری به عنوان برند اول در تولید تلفن همراه شناخته می شد. ابتدایی ترین گوشی نوکیا احتمالا لقب هیولا را یدک می کشیده است زیرا وزن این گوشی موبایل ۹٫۸ کیلوگرم بود.

گوشی ده کیلویی نوکیا !؟/عکس


ویدیو مرتبط :
نوکیا - تیزر تبلیغاتی نوکیا 808 PureView که با خود گوشی فیلمبرداری شده است!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نخستین گوشی نوکیا 20 ساله شد (+عکس)



اخبار علمی - نخستین گوشی نوکیا 20 ساله شد (+عکس)

این گوشی همراه یک نمایشگر کوچک چهارلاینه از نوع نقطه‌ای- ماتریسی را در خود جا داده بود که بزرگ‌ترین نمایش گوشی موبایل را در عصر خود داشت.

نوکیا ۲۰ سال قبل تلفن همراهی روانه بازار کرد که باعث شد این شرکت فنلاندی نزد کاربران جهانی محبوبیت پیدا کند و در نهایت موفق شود خود را به عنوان یک برند بین‌المللی معرفی کند.

به گزارش ایتنا، بیست سال قبل Nokia 2110 به پرفروش‌ترین گوشی زمان خود تبدیل شد و نخستین محصولی بود که نشان می‌داد یک گوشی قابل حمل با چه شکل و شمایل و قابلیت‌هایی باید در اختیار کاربران قرار گیرد.

این محصول که یک گوشی بزرگ با نمایشگر کوچک و طول عمر کوتاه باتری محسوب می‌شد، در زمان خود عنوان شیک‌ترین، بادوام‌ترین و باریک‌ترین گوشی جهان را از آن خود کرد.

گوشه‌های منحنی نمایشگر و اندازه کوچک آنتن از مهم‌ترین مواردی بود که توجه هر کاربری را به خود جلب می‌کند و پا را از استانداردهای زمان خود فراتر گذاشته بود.

این گوشی همراه یک نمایشگر کوچک چهارلاینه از نوع نقطه‌ای- ماتریسی را در خود جا داده بود که بزرگ‌ترین نمایش گوشی موبایل را در عصر خود داشت.

تلفن همراه Nokia 2110 نسبت به تمام محصولاتی که تا آن روز روانه بازار شده بود بدنه باریک‌تر، طراحی زیباتر و کارایی بیشتری داشت و کاربر برای حمل آن داخل جیب کت خود احساس راحتی می‌کرد.

همچنین باید گفت این محصول نخستین گوشی بود که به کمک آن می‌شد پیامک ارسال کرد.

در آن زمان فقط برخی گوشی‌هایی موجود بودند که می‌توانستند پیامک دریافت کنند.

این محصول همچنین نخستین گوشی ساخت نوکیا بود که موسیقی ویژه این شرکت را برای تماس‌های دریافتی در اختیار داشت.

این موسیقی کلاسیک به کمک ساز گیتار ساخته شده بود و با نام Gran Vals شناخته می‌شد که در قرن نوزدهم توسط "فرانسیسکو ترگا"(Francisco Tarrega) ساخته شد.

 

اخبار ,اخبار علمی ,نخستین گوشی ساخت نوکیا

اخبار علمی - ایتنا