سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

گوساله عجیب دوسر +عکس


مجموعه ای از عوامل و مکانیزم های ژنتیکی موجب اختلال در شکل ظاهری حیوانات می شوند. تنها تست DNA است که می تواند دلیل دقیق بیماری دوچهره ای را مشخص کند. در تصویر زیر گوساله ای دوسر را مشاهده می کنید.

وبسایت مشرق: مجموعه ای از عوامل و مکانیزم های ژنتیکی موجب اختلال در شکل ظاهری حیوانات می شوند. تنها تست DNA است که می تواند دلیل دقیق بیماری دوچهره ای را مشخص کند. در تصویر زیر گوساله ای دوسر را مشاهده می کنید.

عکس/ گوساله عجیب دوسر

عکس/ گوساله عجیب دوسر

عکس/ گوساله عجیب دوسر


ویدیو مرتبط :
مار دوسر {{{عجیب}}}

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس عجیب ترین جنین گوساله در ایران


در یك پدیده بی‌سابقه در شهرستان جهرم یك جنین 6 ماهه گوساله با دو دست و چهار پا از رحم یک گاو خارج شد.

در یك پدیده بی‌سابقه در شهرستان جهرم یك جنین 6 ماهه گوساله با دو دست و چهار پا از رحم یک گاو خارج شد.

حمید تمدنی معاون شبکه دامپزشكی شهرستان جهرم با اعلام این مطلب گفت: این پدیده کم سابقه در کشتارگاه جهرم در حین ذبح یک گاو به وقوع پیوست به طوریکه کارکنان کشتارگاه در حین ذبح گاو متوجه این جنین شدند.

دکتر تمدنی با بی‌سابقه خواندن این پدیده اظهار داشت: وقوع این پدیده هرچند صد مورد به یك است و نقص ژنتیكی اصلی‌ترین دلیل بروز این پدیده می باشد.

وی افزود: این جنین گوساله یک مورد نادر به شما می رود و داشتن دو پای اضافی در یک گوساله نر به ندرت رخ می دهد.