سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

گلکسی A5 با پوشش طلای 24 عیار +عکس


بسیاری از شرکت‌ها در سراسر دنیا اقدام به تولید گوشی‌های لوکس می‌کنند. در این بین برخی از شرکت‌ها نیز گوشی‌های هوشمند رایج در بازار را به صورت محدود با پوشش طلا یا الماس‌های ریز تبدیل به گوشی‌های خاص می‌کنند.

zoomit.ir - محسن کریمی: بسیاری از شرکت‌ها در سراسر دنیا اقدام به تولید گوشی‌های لوکس می‌کنند. در این بین برخی از شرکت‌ها نیز گوشی‌های هوشمند رایج در بازار را به صورت محدود با پوشش طلا یا الماس‌های ریز تبدیل به گوشی‌های خاص می‌کنند. به تازگی نسخه‌ی گلکسی A5 با پوشش طلا توسط شرکت ویتنامی Karalux معرفی شده است.

گلکسی A5 با پوشش طلای 24 عیار

یکی از مراکزی که در زمینه طلاکاری محصولات در ویتنام فعالیت می‌کند، در جدیدترین اقدام خود گلکسی A5 سامسونگ را برای آب‌کاری با طلا انتخاب کرده است و به این ترتیب گلکسی A5 نیز به کلکسیون گوشی‌های هوشمند طلایی Karalux اضافه شد. گلکسی A5 سامسونگ ماه گذشته عرضه شد و اولین گوشی هوشمند آلومینیومی سامسونگ در سری محصولات میان‌رده این شرکت لقب گرفت.

گلکسی A5 با پوشش طلای 24 عیار

Karalux تمام قسمت‌های فلزی این گوشی هوشمند را با آب طلا پوشانده است ولی قسمت‌های پلاستیکی بالا، پایین و پشت گلکسی A5 را دست نخورده باقی گذاشته است. این شرکت اعلام کرده که فرآیند جدا سازی قاب فلزی این گوشی هوشمند و پوشش آن توسط آب طلا 4 ساعت طول کشیده است. همچنین متقاضیان می‌توانند طرح دلخواه خود را مانند آن چه در تصویر مشاهده می‌کنید، سفارش دهند تا در قسمت پشت این گوشی هوشمند ایجاد شود. پوشش آب طلای این گوشی هوشمند حدود 200 دلار هزینه دارد که اگر این رقم را به قیمت 410 دلاری گلکسی A5 اضافه کنیم، باز هم تقریبا با قیمت معقولی صاحب یک گوشی هوشمند با پوشش طلا خواهید بود.

گلکسی A5 با پوشش طلای 24 عیار

گلکسی A5 سامسونگ از پردازنده 64 بیتی و چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتز اسنپ‌دراگون 410، 2 گیگابایت حافظه رم و نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720p بهره می‌برد. ابعاد این گوشی هوشمند 139.3 در 69.7 در 6.7 میلی‌متر است و 123 گرم  وزن دارد. گلکسی A5 مجهز به باتری 2300 میلی‌آمپری است. نظر شما در مورد پوشش طلایی گلکسی A5 چیست؟


ویدیو مرتبط :
آستون با طلای 24 عیار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گلکسی S6 اج با طلای 24 عیار +عکس


گلدجینی طی جدیدترین پروژه خود به سراغ سامسونگ گلکسی اس6 اج رفته و با استفاده از طلای 24 عیار در ساخت بدنه، دو مدل گلکسی اس6 اج اسکریپتو و گلکسی اس6 استارداست را معرفی کرده است.

وبسایت عصر ایران: ،گلدجینی از نام های شناخته در زمینه تبدیل گوشی های هوشمند استاندارد به نمونه هایی گران قیمت و لوکس است. این شرکت طی جدیدترین پروژه خود به سراغ سامسونگ گلکسی اس6 اج رفته و با استفاده از طلای 24 عیار در ساخت بدنه، دو مدل گلکسی اس6 اج اسکریپتو و گلکسی اس6 استارداست را معرفی کرده است.

گلکسی اس6 اج اسکریپتو با الهام از فلزکاری باستانی دوران بیزانس شکل گرفته است. روی بدنه این گوشی هوشمند که از جنس طلای 24 عیار است الگوی ملیله ای زرق و برق دار دیده می شود. این نسخه ویژه از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی ترکیبی منحصر به فرد از فناوری پیشرفته امروز با طراحی جاودان از گذشته است.

گلکسی اس6 اج استارداست بدنه ای بافت دار از جنس طلای 24 عیار دارد که ظاهری چشم نواز و آینده‌نگر از فناوری پیشرفته به آن بخشیده است.

هر دو تلفن هوشمند جدید گلدجینی آنلاک فکتوری هستند و از این رو به راحتی می توانید از هر سیم کارتی در آنها استفاده کنید. اسکریپتو و استارداست به صورت تولید محدود و تنها به تعداد 99 دستگاه از هر کدام عرضه می شوند و با برچسب قیمت 1,764 پوند پیش فروش شده اند.

گلکسی اس6 اج با چاشنی طلای 24 عیار+تصاویر

گلکسی اس6 اج با چاشنی طلای 24 عیار+تصاویر

گلکسی اس6 اج با چاشنی طلای 24 عیار+تصاویر

گلکسی اس6 اج با چاشنی طلای 24 عیار+تصاویر

گلکسی اس6 اج با چاشنی طلای 24 عیار+تصاویر