سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

گلدان های مدور به زیبایی یک تابلو نقاشی


هنرمند کیم فیشر (Kim Fisher) در طرحی خلاقانه، گلدان های عمودی زیبایی را خلق کرد که از دور بنظر یک تابلو نقاشی زیبا می رسد.

وبسایت وی آر: هنرمند کیم فیشر (Kim Fisher) در طرحی خلاقانه، گلدان های عمودی زیبایی را خلق کرد که از دور بنظر یک تابلو نقاشی زیبا می رسد. شاید وقت آن باشد که شما هم یک نمونه از این گلدانها در خانه خود داشته باشید. تصاویر به خوبی گویای مطلب است.

گلدان های عمودی به زیبایی یک تابلو نقاشی

گلدان های عمودی به زیبایی یک تابلو نقاشی

گلدان های عمودی به زیبایی یک تابلو نقاشی


ویدیو مرتبط :
نقاشی روی گلدان سفالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک تابلو نقاشی ۸۷ میلیون دلار فروخته شد + عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

یک تابلو نقاشی ۸۷ میلیون دلار فروخته شد + عکس

تجسمی - یک تابلو نقاشی اثر مارک روتکو نقاش آمریکایی با 86.9 میلیون دلار رکورد فروش یک اثر هنر معاصر در حراجی را شکست.

به گزارش خبرآنلاین، این نقاشی که «نارنجی، قرمز، زرد» نام دارد و سال 1961 خلق شده، در حراج کریستی در نیویورک فروخته شد.

مسئولان کریستی اعلام کردند در این حراج از فروش آثار درمجموع 388.5 میلیون دلار به دست آمد و رکود قبلی حراج آثار هنر معاصر را که سال 2007 حاصل شده بود، پشت سر گذاشت.

هفته گذشته نسخه‌ای از «جیغ» اثر ادوارد مانک که 119.9 میلیون دلار فروخته شد رکود جهانی جدیدی را ثبت کرد.

قبل از حراج روز سه‌شنبه، گرانترین اثر به حراج گذاشته شده مارک روتکو  نقاش اکسپرسیونیست انتزاعی آمریکایی و لیتوانیایی‌تبار  72.84 میلیون دلار بود.

پیش از این «عکسی در سه قاب» اثر فرانسیس بیکن با 86.3 میلیون دلار رکوردار فروش یک اثر هنر معاصر (پس از جنگ جهانی دوم) بود. این اثر  سال 2008 فروخته شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تابلو «نارنجی، قرمز، زرد» 86.9 میلیون دلار فروخته شد

روز سه‌شنبه درمجموع 14 هنرمند رکورد تازه‌ای برای کارهایشان به دست آورند و تنها فروش سه کار از 59 اثر با شکست مواجه شد. در میان رکوردهای جدید ثبت شده  FC1 اثر ایو کلین هنرمند فرانسوی که یک قطعه خلق شده با آب است، همین طور دو مدل و یک مشعل جوشکاری اثر این نقاش به قیمت 36.5 میلیون دلار فروخته شد.

«شماره 28» اثر جکسن پولاک که سال 1951 خلق شده به قیمت 23 میلیون دلار فروخته شد و همرمان یک اثر بدون نام خلق شده در سال 1980 اثر ویلم دی کونیگ 14.1 میلیون فروخته شد./خبرآنلاین