سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

گربه ی کره خر



 

 

گربه ی کره خر

 

مردی از اینکه زنش به گربه خانه بیشتر از او توجه میکرد ناراحت بود، یک روز گربه را برد و چندتا خیابان آنطرف تر ول کرد.

ولی تا رسید به خانه، دید گربه زود تر از اون برگشته خونه، این کار چندین دفعه تکرار شد و مرد حسابی کلافه شده بود. بالاخره یک روز گربه را با ماشین گرداند، از چندین پل و رودخانه پارک و غیره گذشت و بالاخره گربه را در منطقه ای پرت و دورافتاده ول کرد. آن شب مرد به خانه بر نگشت آخرشب زنگ زد و به زنش گفت: اون گربه کره خر خونه هست؟
زنش گفت: آره
مرد گفت: گوشی رو بده بهش، من گم شدم!!!!!


ویدیو مرتبط :
کی ازین خر خر تر دیده که خر مثل خر بدوه ای خر کره خر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانوم بیا این کره خر دوباره خودشو خراب کرده!



اخبار, اخبار اجتماعی,تربیت کودک

 

  اخبار اجتماعی -  طنز)خانوم بیا این کره خر دوباره خودشو خراب کرده!


1- مردان از ریختن دندان‌هایشان می‌ترسند. اصلا همین ترس باعث می‌شود، به هنگام دعوا وقتی یکی از طرفین تهدید می‌کند که با مشت می‌زند دندان‌های آن یکی را می‌ریزد، آن یکی تهدید را تبدیل به فرصت کرده و از ترس ریختن دندان‌هایش، مشتش را حواله دندان‌های طرف مقابل می‌کند. یا مثلا همین ترس از دست دادن دندان، طوری در تمام دولتمردان  سراسر جهان نهادینه شده که وقتی ما می‌گوییم مشتمان را بر دهانشان می‌کوبیم تا دندان‌هایشان در حلق‌شان بریزد، گزینه‌هایشان را غلاف کرده و به گزینه‌های ما گوش فرا می‌دهند.


2-مردان از طاس شدن می‌ترسند و همین ترس است که باعث می‌شود تا سن طبیعیِ کچل شدن صبر نکنند و با افتادن اولین تار مو دست به کار شده و همه موهایشان را از ته می‌زنند که بگویندکچلی را دوست دارند و خودخواسته تن به این توهم جذابیت داده‌اند. اما چون نگارنده این سطور با جانفشانی دست به رو کردن پرونده ترس مردان زده، معلوم می‌شود که این عملی است برای فرار از کچلیِ ناخواسته و فرار خود دلیلی بر ترس است. این «کچلی ناخواسته» به نوعی مانند فرزندان ناخواسته است که این روزها مصداق «آب نطلبیده مراد است» تلقی می‌شود.


3- مردان از چاقی می‌ترسند و همین ترس است که باعث می‌شود در مهمانی‌ها پس از صرف شامی مفصل به شکمشان دست بکشند. ما فکر می‌کنیم این کار را از سر خوشی انجام می‌دهند اما در واقع از ترس‌شان است و می‌خواهند حجم بزرگ‌تر شدنش را بسنجند. مردان از چاق شدن به عنوان حربه‌ای برای مقابله با ترس چاق شدن استفاده می‌کنند. مثلا شما چاق‌ترین فرد فامیل‌تان را در نظر بگیرید؛ او از چاقی به همان اندازه می‌ترسد که ما از سوسک! اما تفاوتش اینجاست که ما نمی‌توانیم ترس خودمان از سوسک را پنهان کنیم، اما مردان ترسشان را پشت عباراتی نظیر «شیکم اعتبار مرده» و «مردهای تپل جذاب‌ترند» پنهان می‌کنند.


4- مردان از بچه‌دار شدن می‌ترسند. البته این قسمت احتمالا خیلی جهان‌شمول نیست. چون به لطف ایزد منان مردان این مرز و بوم از تنها چیزی که ترس ندارند بچه‌دار شدن است. چون فقط می‌دانند بچه چگونه تولید می‌شود و اصولا متوجه نمی‌شوند بچه چطور به دنیا می‌آید و بزرگ می‌شود، فقط هی راه می‌روند و می‌گویند: «بگو بـــــابـــا! آی پدرسوخته چه شیرین می‌خنده.» البته در تربیت کودک، این جمله کلیدی را هم به خوبی فرا گرفته‌اند: «خانوم بیا این کره خر دوباره خودشو خراب کرده!»
 اخبار اجتماعی - قانون