سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

گران بهاترین جارو برقی در جهان +عکس


به نقل از گزارش پست دیلی بریتانیا، در روزهای اخیر، یک جارو برقی ساخته شده با طلای واقعی در اینترنت به فروش رسیده است که گران بهاترین جارو برقی در جهان به شمار می رود و قیمت آن 800 هزار پوند(حدود 7.7 میلیون یوان) است.

وبسایت رادیو چین : به نقل از گزارش پست دیلی بریتانیا، در روزهای اخیر، یک جارو برقی ساخته شده با طلای واقعی در اینترنت به فروش رسیده است که گران بهاترین جارو برقی در جهان به شمار می رود و قیمت آن 800 هزار پوند(حدود 7.7 میلیون یوان) است.

فروشنده این جاروبرقی در تبلیغات خود می نویسد: این جاروبرقی به ویژه برای میلیاردرهایی طراحی و ساخته شده که به کیفیت زندگی خود اهمیت می دهند.این جاروبرقی برای تمیز کردن فرش ها، قایق های شخصی و خودروی لوکس آنان بسیار به کار می رود. وزن این جاروبرقی حدود 7.5 کیلو است و هر کدام دارای شماره سریال مخصوص با ضمانت و گارانتی تعمیر دایمی می باشد.

گران بهاترین جارو برقی در جهان

گران بهاترین جارو برقی در جهان

گران بهاترین جارو برقی در جهان


ویدیو مرتبط :
جارو برقی تجاری ، جارو برقی هتلی RCM ساخت کشور ایتالیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گران‌ترین گورستان نظامی جهان+عکس



 

 

به گزارش شفاف به نقل از روزنامه دیلی‌تلگراف با انتشار تصاویر جدید و با کیفیت بالای ماهواره عکس‌برداری گوگل‌ارث گران‌ترین گورستان نظامی جهان که قیمت آن ۳۵ بیلیون دلار آمریکا برآورد شده است برای اولین بار رونمایی شد.

این محوطه حدودا ده هزار کیلومتر مربعی که با نام پایگاه هوایی “داویس‌مونتان” شناخته می‌شود خانه ابدی هزاران هواپیما و بالگرد و تجهیزات هوایی مستعمل و از رده خارج است که توسط ایالات متحده و متحدان این کشور از رده خارج شده‌اند.

این محوطه نظامی با قدمت ۶۰ سال که اندازه‌ای تقریبا برابر ۱۳۰۰ زمین فوتبال دارد در کویر تاسکون در ایالت آریزونا قرار دارد و محل گروه تعمیر و نگهداری و بازسازی تجهیزات هوایی شماره ۳۰۹ و تنها انبار هواپیماهای خارج از رده ایالات متحده است.

اکنون برای اولین بار عکس‌هایی حیرت‌آور و با کیفیت بالا از این محوطه که با نام گورستان ضایعات “Bonyard” شناخته می‌شود توسط برنامه گوگل‌ارث عرضه شده است.از این پایگاه که در سال ۱۹۴۶ طراحی شده است به طور معمول برای استراحتگاه ابدی هزاران تجهیزات خارج از رده و مرکزی برای استفاده از قطعات مستعمل استفاده می‌شود.

در این پایگاه هواپیماهایی نظیر B-52، F14 Tomcats که در فیلم “Top Gun” استفاده شده بود و هواپیمای A-10 Thunderbolt دیده می‌شود..../شفاف


گران‌ترین گورستان نظامی جهان+عکس

 

 

گران‌ترین گورستان نظامی جهان+عکس

 

 

گران‌ترین گورستان نظامی جهان+عکس

 

 

گران‌ترین گورستان نظامی جهان+عکس