سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

کپسول دارویی شامل نور آفتاب! +عکس


کوئنتین وولو و گولیات دیه ور طراحان فرانسوی هستند که می خواهند ویتامین د را به شکل قرص های درخشان نور آفتاب توزیع کنند.

 
 
 
 
 
  صبح بخیر: کمبود نور آفتاب در فصل زمستان می تواند موجب اختلالات پوستی، مشکلات فیزیکی، افسردگی و ... شود. بنابراین این قرص ها برایتان نور کافی و ویتامین د لازم را فراهم می کنند.

این قرص ها تابش خورشیدی را از مکان های مختلف زمین همچون بورا بورا، مالدیو، هائیتی و باهاما برای فرد تأمین می کنند و می توانید از پزشک داروساز در داروخانه نور آفتاب مکان موردنظرتان را بخواهید، ولی نباید از دوز روزانه بیشتر استفاده کنید.

این قرص ها توسط وولو و دیه ور برای جشنواره نور لیون طراحی شده اند.















ویدیو مرتبط :
دستگاه ایرانی تولید پوکه کپسول دارویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دارویی طبیعی برای درمان چاقی +عکس



درمان چاقی , خواص آب پرتقال

یکی از باورهای غلطی که در مورد رژیم های غذایی وجود دارد این است که بدون دغدغه و رعایت الگوی خاص می توان به هر میزان میوه مصرف کرد.

 

 

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، باور غلطی که می توانیم به هر میزان میوه در رژیم غذایی روزانه قرار دهیم باعث می شود تا بسیاری افراد که به دنبال کاهش وزن هستند به هدف خود نرسند.

 

مصرف پرتقال بهترین داروی طبیعی برای درمان چاقی است و با مصرف آن كمبود عناصر فلزی بدن تامین و مقاومت طبیعی بدن زیاد می شود، همچنین میوه پرتقال، سرشار از ویتامین های آ، ب و ث است.

 

پرتقال دارای آهن، فسفر، كلسیم، منیزیم، سدیم، پتاسیم، مس، كلر، گوگرد روی و غیره است. آب پرتقال، اثر مقوی و نشاط آور دارد و با مصرف آن، غلظت خون كاهش پیدا می كند، لذا می توان پرتقال را محافظ سیستم عروقی به حساب آورد.

 

درمان چاقی , خواص آب پرتقال

 

 

اگر آب پرتقال بدون پوست كندن میوه تهیه شود اثر مفیدتری دارد. آب پرتقال نوشابه ای مفرح و با خاصیت مدر و دارای اثر ضدسم است و مقاومت محیطی بدن را زیاد می كند.

 

افرادی كه چاق هستند، اگر رژیم پرتقال بگیرند، در رفع چاقی بسیار موثر است. در این رژیم باید چند روز پرتقال بخورند.

 

برای معالجه چاقی و گرفتن رژیم لاغری یك عدد پرتقال و 3 لیمو را به برش های نازكی ببرید و آن را مدت 10 دقیقه در نیم لیتر آب بجوشانید، 2 قاشق سوپ خوری عسل را به آن اضافه كنید و دوباره 5 دقیقه آن را بجوشانید، بعد آن را صاف و بگذارید سرد شود و هر روز 3 استكان كوچك از آن میل كنید.... / خبر گزاری : مشرق