سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

کودک ترین مرد جهان!


مثل بقیه نوزادان، استنلی در یك گهواره می‌خوابد، پوشك به پا می‌كند و حتی از شیشه شیر می‌خورد، اما تنها تفاوت استنلی با نوزادان دیگر این است كه او اكنون 30سال دارد.




مثل بقیه نوزادان، استنلی در یك گهواره می‌خوابد، پوشك به پا می‌كند و حتی از شیشه شیر می‌خورد، اما تنها تفاوت استنلی با نوزادان دیگر این است كه او اكنون 30سال دارد. آقای تورنتون به یك نوع بیماری روحی دچار است و تصور می‌كند زندگی كردن مانند نوزادان به او آرامش می‌دهد.

به همین دلیل او در آپارتمانش در كالیفرنیا برای خود یك گهواره غول‌پیكر درست كرده و اكثراوقات بیكاری خود را صرف بازی كردن با اسباب‌بازی‌هایش می‌كند. جالب این‌جاست، زمانی كه استنلی برای كار از خانه خارج می‌شود كاملا مانند مردم عادی لباس می‌پوشد اما به محض آن‌كه به خانه بازمی‌گردد ناگهان به ده‌ها سال قبل بازمی‌گردد و زندگی به شكل یك نوزاد را آغاز می‌كند.

او در این‌باره می‌گوید: «ممكن است شما هم مثل بسیاری دیگر تصور كنید من دیوانه‌ام یا تنها شخصی در دنیا هستم كه این‌گونه زندگی می‌كند، اما زندگی به این شكل به من آرامش می‌دهد.» زندگی این مرد به قدری عجیب است كه حتی یك فیلم مستند هم از او تهیه شده است.


ویدیو مرتبط :
ملاقات بلند قدترین مرد جهان باکوتاهترین مرد جهان!حتماببینید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر کوتاه قدترین مرد جهان


کوتاهترین مرد جهان با قد 59.7 سانتیمتر در فلیپین زندگی می کند. کوتاهترین مرد جهان با قد 59.7 سانتیمتر در فلیپین زندگی می کند.