سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

کنسرو کرم، سوسک و عقرب! +عکس


کنسرو حشرات که شامل کرم، سوسک، جیرجیرک و عقرب می باشد هم به بازار آمد. شما می توانید یک کنسرو حشرات را به قیمت 25 پوند خریداری کنید.

روزگارنو: کنسرو حشرات که شامل کرم، سوسک، جیرجیرک و عقرب می باشد هم به بازار آمد.  شما می توانید یک کنسرو حشرات را به قیمت 25 پوند خریداری کنید.

اکنون دو میلیون نفر در دنیا به خاطر رژیمی که دارند از حشرات تغزیه می کنند. اکنون شهروندان انگلیسی از اینکه کنسرو حشرات هم به بازار آمده است اظهار خوشحالی کرده اند.












ویدیو مرتبط :
نبرد سوسک و عقرب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دندان کرم‌خورده جان لنون ۳۰ هزار دلار فروخته شد! (+عکس)



 

 

به بهانه اکران عمومی

 

به گزارش برنا، یک دندانپزشک کانادایی، دندان کشیده‌شده جان لنون را به عنوان یکی از نادرترین یادگاری‌های هنری دنیا خریده است.

گفته می‌شود که این دندان بیش از ۴۰ سال پیش از دهان جان لنون، خواننده معروف انگلیسی کشیده شده و با توجه به سیاه‌شدگی و سوراخ بزرگی که روی آن وجود دارد، احتمالا جان لنون پیش از کشیدنش، درد زیادی داشته است.

 

به گزارش بی بی سی، میکائیل زوک برای خرید این دندان زردشده از یک حراجی، بیش از ۳۰ هزار دلار پرداخت.

جان اونو لنون (متولد ۹ اکتبر ۱۹۴۰) خواننده، ترانه سرا، موسیقیدان، آهنگساز و شاعر، از معروف‌ترین، شناخته‌ترین و برجسته‌ترین چهره‌های دنیای موسیقی راک، در انگلیس، به دنیا آمد.

او به‌عنوان یکی از اعضای موسس گروه بیتلز و یکی از اعمالی‌ترین افراد در افزایش بافت تاریخی موسیقی عامه‌پسند، در سراسر جهان شناخته شد.

وی به‌همرا پل مک کارتنی یکی از موفق‌ترین مشارکت‌ها را در نوشتن ترانه‌ در قرن بیستم انجام دادند. در سال ۱۹۶۰ که گروه آن‌ها از هم پاشید، وی در یک حرفه انفرادی ادامه داد، اما باعت انتقاد و حتی تحسین‌آمیز شدن آلبوم او «جان لنون پلاستیک باند» شد.

لنون در سال ۱۹۷۵ ارجعیت زمان را برای خانواده‌اش گذاشت و آلبوم جدیدش «فانتزی دو» را در سال ۱۹۸۰ منتشر کرد، اما سه هفته پس از انتشار این آلبوم، به ضرب گلوله به‌قتل رسید.... / bornanews.ir