سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

کمپین جالب دلقک‌ها برای حمایت از کودکان


روز دماغ قرمز کمپینی براى جلب توجه مردم جهان نسبت به مسایل کودکان است و این که باید براى بهتر شدن زندگی کودکان دست به اقدام زد.

صبح بخیر: روز دماغ قرمز کمپینی براى جلب توجه مردم جهان نسبت به مسایل کودکان است و این که باید براى بهتر شدن زندگی کودکان دست به اقدام زد.

دماغ قرمز نماد هنرمندان دلقک براى خلق لحظه های خوش براى کودکان است و در کشورهای مختلف افراد با هدیه های مالی خود از برنامه های مرتبط با کودکان حمایت می کنند.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

فیلم: کمپین دلقک ها برای حمایت از کودکان


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تشکیل کمپین حمایت از کودکان آواره سوری


حمایت از کودکان جنگ زده و آوارۀ سوریه و نجات از قحطی و کشتار آنها در قالب کمپین مردمی، مهم ترین مباحث مطرح شده در نشست خبری امروز با عنوان «با کودکان حرم» بود.

خبرگزاری فارس: حمایت از کودکان جنگ زده و آوارۀ سوریه و نجات از قحطی و کشتار آنها در قالب کمپین مردمی، مهم ترین مباحث مطرح شده در نشست خبری امروز با عنوان «با کودکان حرم» بود.

بعد از ظهر امروز شنبه، نشست خبری کمپین مردمی حمایت از آوارگان سوری با حضور حسن شمشادی دبیر خبری و اطلاع رسانی این کمپین در محل سالن همایش های برج میلاد و با حضور خبرنگاران رسانه های مختلف برگزار شد.

مصطفی فروتن مدیر ستاد اجرایی این نشست با بیان اینکه از سال2011 ، تاکنون 12 میلیون تن از خانه هایشان آواره شدند، گفت: از این تعداد 7.6میلیون نفر تغییر مکان داده اند که 4 میلیون نفر از آنها کشورشان را ترک کرده اند این در حالیست که نیمی از آنها را کودکان خردسال در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: از آغاز جنگ 14000 مدرسه نابود شده است و 8000 کودک بدون هیچ همراهی از مرزها خارج شده اند. از هر 3 کودک سوری 1 نفر در معرض حمله مستقیم گلوله بوده است.

وی افزود: تاکنون 240000 نفر در این جنگ کشته شده اند که از آمار کشته شدگان ما در جنگ تحمیلی بیشتر است و از این بین 12000 کودک نیز کشته شده است.

فروتن ادامه داد: 5000 کودک سوری هم اکنون در شرایط بحرانی و نیازمند کمک هستند؛ این جنگ یک میلیون مجروح داده است که درصد بالایی از آن مربوط به کودکان و خردسالان است. طبق سازمان های جهانی بر اثر ازبین رفتن زیرساخت های آب سالم مردم سوریه در معرض بیماری های مختلف و کم آبی عمومی بدن قرار دارند.

وی گفت: 16 میلیون نفر کاملا دسترسی به آب سالم را از دست داده اند، و کودکان و دختران سوری به شدت در معرض آزار و اذیت جنسی هستند و بخشی از آن مربوط به ازدواج های اجباری است.

وی در رابطه با تشکیل این کمپین گفت: با شرایط ایجاد شده با دوستان و فعالان اجتماعی و برگزاری جلسات تصمیم به راه اندازی این کمپین گرفتیم تا کمکی به مظلومین و مستضعفین سوری به خصوص کودکان کرده باشیم.

مدیر ستاد اجرایی این نشست با اشاره به زمستان سختی که در پیش رو داریم تأکید کرد سال گذشته سوری ها زمستان سختی را گذراندند که در یکصدسال اخیر بی سابقه بوده و سوری ها به دلیل اینکه در شرایط آب و هوایی معتدل زندگی می‌کردند عادت به این جنس سرما ندارند و باید برای زمستان امسال که قحطی به مشکلات آنها افزوده شده فکری کرد.

فروتن گفت: این آوارگان به لحاظ پوشاک و تغذیه در شرایط فوق العاده و بحرانی هستند و شرایط محاصره به سختی این بحران افزوده است. این در حالی است که به دلیل کمبود پوشاک، هم اکنون ارتش سوریه فرمان داده است در داخل پادگان ها نیازی به پوشیدن لباس فرم نیست.