سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

کلیپ احساسی رونالدو، خانواده و فوتبال!


کلیپ احساسی رونالدو، خانواده و فوتبال!

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

فیلم: کلیپ احساسی و دیدنی رونالدو


ویدیو مرتبط :
کلیپ؛ لحظات احساسی و فیرپلی در فوتبال(بخش اول)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدو با فوتبال خداحافظی کرد



 

 

 

رونالدو با فوتبال خداحافظی کرد

 

رونالدو، ستاره برزیلی دنیای فوتبال روز دوشنبه خداحافظی اش را از دنیای فوتبال اعلام کرد.

این در حالی است که خاطرات فراموش ناشدنی و فراوانی در کارنامه ورزشی او ثبت شده.

این مهاجم برزیلی که در حال حاضر عضو تیم کورینتیانس است در ماه های اخیر با مصدومیتهای متعددی دست و پنجه نرم می کرد و معتقد است که همین مصدومیتها و عدم آمادگی باعث شد تا تصمیم بگیرد که چند ماه پیش از پایان قراردادش از دنیای فوتبال کنار برود.

رونالدو گفت:« بدنم درد می کند.در ذهنم می خواستم به فوتبال ادامه بدهم ولی این بدن دیگر نمی کشد. در روزهای اخیر مثل یک بچه گریه می کردم.»

این ستاره برزیلی دو سال است که در کورینتیانس توپ می زند.او پیش از این دوره ای طلایی را در اروپا در تیمهای آیندهوون، بارسلونا، اینتر، رئال مادرید و میلان سپری کرد.

یک فصل حضور او در بارسلونا به عنوان یکی از درخشان ترین فصول کارنامه فردی اش در دنیای فوتبال شناخته می شود ولی حضور او در سن سیرو و برنابئو تا این حد درخشان نبود.

در حالی که خیلی ها رونالدو را به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال برزیل می دانند، این ستاره با به ثمر رساندن 15 گل در 4 تورنمنت جام جهانی که در دوتای آن با برزیل به قهرمانی دنیا رسید، برترین گلزن تاریخ این رقابتهاست

اکنون و پس از حذف کورینتیانس از گردونه رقابتهای کوپا لیبرتادورس و با توجه به شرایط فیزیکی او، رونالدو تصمیم به کناره گیری از دنیای فوتبال گرفت.

رونالدو در کنفرانسی خبری در دفتر باشگاه کورینتیانس در حدود ساعت 15.40 به وقت اروپای مرکزی از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.