سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

کفش ویژه برای سگ های پلیس! +عکس


برای سگ ها پلیس آلمان کفش های مخصوصی طراحی شده است تا پاهای آنها هنگام انجام ماموریت در اماکن صعب العبور آسیب نبیند.

 
 
 
 
 صبح بخیر: برای سگ ها پلیس آلمان کفش های مخصوصی طراحی شده است تا پاهای آنها هنگام انجام ماموریت در اماکن صعب العبور آسیب نبیند.

کفش های ویژه برای سگ های پلیس! +عکس

کفش های ویژه برای سگ های پلیس! +عکس

کفش های ویژه برای سگ های پلیس! +عکس

کفش های ویژه برای سگ های پلیس! +عکس

کفش های ویژه برای سگ های پلیس! +عکس


ویدیو مرتبط :
برخورد بد پلیس با سگ اموزش دیده پلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«واحد ویژه افسران پلیس زن» برای حمایت از زنان راننده در ابوظبی (+عکس)



اخبار بین الملل - «واحد ویژه افسران پلیس زن» برای حمایت از زنان راننده در ابوظبی (+عکس)

«واحد ویژه افسران پلیس زن» در ابوظبی برای حمایت روانی از رانندگان زنی که گرفتار سوانح رانندگی می‌شوند، آغاز به کار کرده است.

به گزارش ایسنا، «واحد ویژه افسران پلیس زن» در بخش مدیریت ترافیک و گشت پلیس ابوظبی، مسئول رسیدگی به وضعیت زنان راننده‌ای هستند که در جاده‌ها و خیابان‌ها دچار حوادث رانندگی می‌شوند. آنها در عین حال با حمایت‌های روانی خود به این زنان کمک می‌کنند که با ضربه‌ روحی ناشی از این حوادث و تصادفات راحت‌تر کنار بیایند.
 
به گزارش ایسنا به نقل از خلیج تایمز، ماموران این واحد ویژه در عین حال که به پرونده‌های تصادفات مربوط به رانندگان زن رسیدگی می‌کنند در حفظ اطلاعات شخصی آنها نیز می‌کوشند و به آنها اطمینان می‌دهند که روند پیگیری پرونده‌های آنها به صورت کاملا محرمانه انجام می‌شود.
 
یکی از افسران زنی که مسئول رسیدگی به پرونده‌های این تصادفات است می‌گوید: هرچند بیشتر حوادث جاده‌ای و سوانح رانندگی در ابوظبی توسط مردان اتفاق می‌افتند اما به تازگی تعداد این قبیل حوادث که زنان در وقوع آنها نقش دارند رو به افزایش است که البته اغلب آنها حوادث جزئی بوده و معمولا به دلیل بی‌توجهی رخ می‌دهند. 

 

اخبار,اخبار بین الملل ,واحد ویژه افسران پلیس زن

 اخبار بین الملل - ایسنا