سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

کشف یک ماهی عجیب الخلقه +عکس


ماهیگیری در جزایر فارو ماهی عجیب و غریبی صید نموده است. این ماهی شبیه یکی از موجودات فیلم بیگانه است با رنگ ساه براق و دندان های تیز و بلند.

وبسایت تاپ ناپ: ماهیگیری در جزایر فارو ماهی عجیب و غریبی صید نموده است. این ماهی شبیه یکی از موجودات فیلم بیگانه است با رنگ ساه براق و دندان های تیز و بلند. حدس و گمان است که این ماهی از خانواده Idiacanthus Atlanticusمیباشد.

ماهی عجیب الخلقه

ماهی عجیب الخلقه

ماهی عجیب الخلقه


ویدیو مرتبط :
کشف موجود عجیب الخلقه در روسیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف ماهی بسیار عجیب که میتواند راه برود +عکس



کشف ماهی بسیار عجیب که میتواند راه برود +عکس
به تازگی سازمان پژوهش‌ های علمی و صنعتی کشورهای مشترک المنافع در استرالیا اعلام کرده که موفق به کشف گونه‌ ای از ماهیها شده که میتوانند کف دریا راه بروند.
این ماهی به ماهی صورتی دست دار معروف شده و از گونه ماهی‌ های دست‌ دار به شمار می‌ آید که برای اولین بار در سال 1999 توسط دانشمندان کشف شدند.

 ماهی,انواع ماهی,گونه های جدید ماهی,مطالب علمی

نکته قابل توجه درباره این ماهی استفاده آن از باله‌های خویش برای راه رفتن در کف دریاها و اقیانوس‌های به جای شنا کردن است.
دانشمندان برآورد کرده‌اند که این ماهی از 50 میلیون سال پیش در دریاها و اقیانوس‌ها زندگی می‌کرده است، اما هم اکنون فقط در جنوب شرقی استرالیا گونه‌هایی از آن کشف شده است.

منبع:flashkhor.com