سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

کشف گنجینه ای در اتاق زیر شیروانی!+عکس


کارل کیسنر مرد خوش شانسی است که در اتاق زیر شیروانی منزل پدربزرگ خود جعبه ای پوشیده از گرد و خاک ولی حاوی کلکسیونی از کارت های بیس بال پیدا کرده است.


 


صبح بخیر: کارل کیسنر مرد خوش شانسی است که در اتاق زیر شیروانی منزل پدربزرگ خود جعبه ای پوشیده از گرد و خاک ولی حاوی کلکسیونی از کارت های بیس بال پیدا کرده است. این کارت ها از کارت های معمولی کوچک تر بوده و می توانند میلیون ها دلار قیمت داشته باشند.

البته بعضی نام هایی که بر کارتها نوشته شده بود آشنا بوده اند، مثلا افراد مشهوری همچون هانس هاگنر که در سال 1901 لیگ اصلی بیس بال را راه اندازی کرد و بعضی بازیکنان شناخته شده دیگر.



البته آقای کیسنر تنها دو هفته بعد متوجه شد که او و خانواده اش چیزی را پیدا کرده اند که به گفته کارشناسان یکی از هیجان انگیزترین و جالب ترین یافته های تاریخ ورزش است و میلیون ها دلار ارزش دارد.

این کارتها به مجموعه کارتهای سال 1910 تعلق دارند. اکثر کارت هایی که از آن زمان باقی مانده اند  پوسیده و کمرنگ هستند، ولی کارت هایی که اقای کیسنر پیدا کرده تقریبا نو وسالم به نظر می رسند. 









ویدیو مرتبط :
راز کشف گنجینه پادشاهان در غار کلماکره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف مومیایی در اتاق زیرشیروانی! +عکس


الکساندر کتلر، پسربچه 10 ساله آلمانی در یک صندوق چوبی در اتاق زیرشیروانی منزل مادربزرگش، یک مومیایی مصری پیدا کرد.





صبح بخیر: الکساندر کتلر، پسربچه 10 ساله آلمانی در یک صندوق چوبی در اتاق زیرشیروانی منزل مادربزرگش، یک مومیایی مصری پیدا کرد.

پدربزرگ او در دهه 50 این صندوق اسرارآمیز را از آفریقا به منزل آورده بود و حالا پدر الکساندر قصد دارد این مومیایی را به برلین ببرد تا کارشناسان آن را بررسی کنند و ببینند که آیا واقعی است یا خیر.



در کنار این صندوق یک تابوت سنگی و یک کوزه که مخصوص قرار دادن اندام های داخلی مومیایی بوده نیز دیده می شود که ظاهراً واقعی نیستند.

البته اینکه خود مومیایی واقعی باشد نیز هنوز مشخص نیست.

پدر الکساندر، لوتز ولفگانگ کتلر، می گوید پدرش هرگز در مورد این صندوق یا محتویات آن چیزی نمی گفت. او که یک دندانپزشک است می گوید برای تعیین اینکه آیا این مومیایی واقعی است یا خیر باید آن را با اشعه ایکس اسکن نمود.

عمل مومیایی سازی به 3500 سال قبل از میلاد برمی گردد و قدیمی ترین مومیایی مصری دست نخورده ای که یافت شده به 100 سال پس از آن مربوط می شود و هم اکنون در موزه انگلستان نگهداری می شود.