سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

کرگدن وحشی باغ وحش را به هم ریخت!


یک کرگدن وحشی پس از رم کردن و تلاش برای فرار از باغ وحشی در هلند به کارکنان باغ وحش حمل ور شد و ترس و وحشت زیادی در آنجا به راه انداخت. صبح بخیر: یک کرگدن وحشی پس از رم کردن و تلاش برای فرار از باغ وحشی در هلند به  کارکنان باغ وحش حمل ور شد و ترس و وحشت زیادی در آنجا به راه انداخت.




در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

فیلم: وینسنت گربه ای با پاهای تیتانیومی




ویدیو مرتبط :
فرار 3 کرگدن از باغ وحش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بچه کرگدن در حال انقراض در باغ‌وحش تورنتو به دنیا آمد + تصاویر



کارشناسان باغ‌وحش تورنتو مدت‌هاست منطقه حفاظت‌شده و شرایط بسیار مطلوبی را برای کرگدن در حال انقراض ایجاد کرده‌اند و با به دنیا آمدن بچه این کرگدن این امید را به همه دنیا داده‌اند که از انقراض این حیوان جلوگیری خواهند کرد.

به گزارش آنا به نقل از هافینگتون پس، این بچه کرگدن نر حاصل جفت‌گیری یک کرگدن ماده 11 ساله با نام آشاکایران و کرگدن نر 12 ساله به نام ویشنو است.

 

اخبار گوناگون,خبر های گوناگون, کرگدن

 

اخبار گوناگون,خبر های گوناگون, کرگدن

 


کارکنان این باغ‌وحش لحظه به دنیا آمدن این کرگدن را جشن گرفتند. این کرگدن‌ها که از گونه کرگدن‌های هندی هستند، مدت‌هاست که در فهرست حیوانات «آسیب‌پذیر» قرار گرفته‌اند و فقط 2000 تا 3000 عدد از این حیوان در جهان باقی مانده‌اند.

به گفته کارکنان باغ‌وحش تورنتو، این نخستین زایمان موفق آشیکایران به شمار می‌رود زیرا این حیوان قبلا مشکلات بارداری داشت که امکان نگه داشتن بچه را به آن نمی‌داد. کارکنان برای فائق آمدن به این مشکل از روش‌های پزشکی مدرن استفاده کرده‌اند.

این کرگدن که هنوز نامی برایش انتخاب نشده، نخستین بچه‌ای است که در باغ‌وحش تورنتو از سال 1999 تاکنون به دنیا آمده است.

 

اخبار گوناگون,خبر های گوناگون, کرگدن

 

اخبار گوناگون,خبر های گوناگون, کرگدن

 
اخبار گوناگون - آنا