سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

کروکودیلی که 4 ماهیگیر را خورد! +عگس


ماموران حیات وحش اوگاندا کروکودیل یک تنی را که در تصویر مشاهده می کنید، صید کردند.

خبرآنلاین: ماموران حیات وحش اوگاندا کروکودیل یک تنی را که در تصویر مشاهده می کنید، صید کردند.

این جانور غول پیکر بعد از خوردن 4 ماهیگیر در دهکده کاکیرا در ساحل دریاچه ویکتوریا  بعد از 4 روز جستجوبدام افتاد.

حدس زده می شود سن این کروکودیل 80 سال باشد. این کروکودیل 47 کیلوکمتر از لولونگ، بزرگترین کروکودیل شکار شده در جهان است که 21 فوت طول داشت و 10 فوریه 2013 در فیلیپین در آبهای شور شکار شد.







ویدیو مرتبط :
عجیب ترین مار کروکودیلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تندیس جام جهانی در ورزشگاه آزادی +عگس


تندیس جام جهانی فوتبال قبل از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و آرژانتین در مسابقات جام جهانی برزیل در ورزشگاه آزادی نصب شد. سازنده این تندیس می‌گوید ایده این کار را از ورزشگاه امارات لندن و بعد از یکی از مسابقات تیم آرسنال در لیگ برتر گرفته است.

خبرگزاری مهر: تندیس جام جهانی فوتبال قبل از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و آرژانتین در مسابقات جام جهانی برزیل در ورزشگاه آزادی نصب شد. سازنده این تندیس می‌گوید ایده این کار را از ورزشگاه امارات لندن و بعد از یکی از مسابقات تیم آرسنال در لیگ برتر گرفته است.

تندیس جام جهانی فوتبال چند روز پیش در ورودی غربی ورزشگاه آزادی و مقابل ورودی جایگاه ویژه جایگزین تندیسی توپی شد که چندین سال در آن محل نصب شده بود. این تندیس جدید با وزنی در حدود 400 کیلوگرم و از جنس فایبرگلاس مسلح است که با پایه، ارتفاعی در حدود 5 متر دارد.

دهقان محمدی سازنده این تندیس است که به گفته وی، ایده اولیه نصب تندیس جام جهانی در ورزشگاه آزادی در زمستان گذشته و در یکی از مسابقات لیگ برتر انگلستان به ذهنش خطور کرده، در این خصوص گفت: زمستان گذشته برای تماشای یکی از بازی‌های آرسنال به ورزشگاه امارت رفته بودم که با تندیس "تیری آنری" مهاجم پیشین آرسنال مواجه شدم. همانجا به ذهنم رسید که چرا ما نباید در ورزشگاه‌هایمان چنین تندیسی داشته باشیم.

جزئیات نصب تندیس جام جهانی در ورزشگاه آزادی/ ایده‌ای که از آرسنال گرفته شد

وی افزود: به خاطر حساسیت‌هایی که در کشورمان روی افراد وجود دارد، در نهایت به این نتیجه رسیدیم با توجه به نزدیک بودن مسابقات جام جهانی، تندیس جام جهانی را در ورزشگاه آزادی نصب کنیم. البته ساخت مدلاژ این تندیس دو ماه طول کشید و حدود یک ماه هم کار تبدیل مدل به تندیس زمان برد.

سازنده تندیس جام جهانی برای ورزشگاه آزادی اضافه کرد: به شخصه دوست داشتم جنس این تندیس برنزه باشد ولی در اینصورت هزینه‌ ساخت آن به بالای 130 میلیون تومان می‌رسید. متاسفانه شهرداری هم هیچ حمایت مالی از من نکرد تا در نهایت تندیس از جنس فایبرگلاس ساخته شود.

دهقان محمدی در پایان گفت: تنها فردی که با من نهایت همکاری را داشت، فراهانی قائم مقام مجموعه ورزشی آزادی بود که باید از ایشان تشکر ویژ‌ه‌ای داشته باشم.