سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

کرم ابریشم یک میلیارد تومانی +عکس


این کرم ابریشم که قطعات مروارید بر روی آن استفاده شده دارای مکانیسم ساعت است تا همانند یک کرم ابریشم واقعی حرکت کند.

بازار خبر: این کرم ابریشم که قطعات مروارید بر روی آن استفاده شده دارای مکانیسم ساعت است تا همانند یک کرم ابریشم واقعی حرکت کند.

 این کرم ابریشم که تمام آن از جواهرات گرانبها و طلا با عیار بالا ساخته شده است بالغ بر یک میلیارد و ۳۲ میلیون تومان قیمت دارد .

یک اشراف زاده چینی در اوایل قرن ۱۸ میلادی (در حدود ۲۰۰ سال پیش) سفارش ساخت این کرم ابریشم مکانیکی که با کوک کردن قادر به حرکت نیز می باشد را به صنعت کاران سوییسی داد .

 کرم ابریشم یک میلیارد تومانی +عکس

گفته می شود از این اثر استثنایی فقط شش و یا هفت عدد ساخته شد و یکی از آنان در سال ۲۰۱۰ به قیمت ۲۰۰ هزار پوند فروخته شد . حالا قرار است کرم ابریشم پوشیده شده از جواهر چهارشنبه هفته جاری در حراجی " ساتبی " زیر چکش برود و امید است قیمت آن از ۲۰۰ هزار پوند فراتر رود .

این کرم ابریشم که قطعات مروارید نیز بر روی آن استفاده شده دارای مکانیسم ساعت است تا همانند یک کرم ابریشم واقعی حرکت کند .


ویدیو مرتبط :
زندگی کرم ابریشم و تولید ابریشم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زیبایی کرم های ابریشم +عکس


کرم‌های ابریشم در تمام روز و شب از برگ‌های توت سفید تغذیه می‌کنند. از تخم درآمدن کرم‌های ابریشم ۱۰ روز طول می‌کشد.

تاپ ناپ: کرم‌های ابریشم در تمام روز و شب از برگ‌های توت سفید تغذیه می‌کنند. از تخم درآمدن کرم‌های ابریشم ۱۰ روز طول می‌کشد. زمانی که رنگ سرش به تیرگی گرایید بدان معنی است که زمان آنست که پوست اندازی کنند. پس از طی ۴ مرحله پوست اندازی بدن آنها به آرامی زردتر می‌شود و پوست بدن مستحکم تر می‌شود، آنها در این مرحله تبدیل به شفیره می‌شوند. در مرحله شفیرگی کرم ابریشم شروع به تولید پیله می‌کند و بعد از شفیرگی تبدیل به پروانه می‌شوند.