سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

کثیف ترین زن جهان در امریکا +عکس


با وجود این خانه کثیف که حتی بوی تعفن اجازه عبور از کنار آن را نمیدهد او میگوید علاقه زیادی به مهمانداری دارد و دوست دارد برای مهمانها شام یا ناهار درست کند!

وبسایت عصرخبر: این زن کثیف امریکایی در میان زباله ها و آشغالهایی که تمام خانه اش را پر کرده است زندگی میکند ؛این زن 56 ساله میشل نام دارد و درخانه سه خوابه اش در نزدیکی واشنگتن زندگی میکند.

 در تمام اتاق ها و فضای خانه ارتفاع زباله ها تا کمر او میرسد و او به سختی از روی این زباله ها عبور میکند و کار این زن کثیف بسیار زشت و زننده است.

کثیف ترین زن جهان در امریکا ! (+عکس)

زنی که 30 سال خانه اش را تمیز نکرد
 
کثیف ترین زن جهان در امریکا ! (+عکس)

با وجود این خانه کثیف که حتی بوی تعفن اجازه عبور از کنار آن را نمیدهد او میگوید علاقه زیادی به مهمانداری دارد و دوست دارد برای مهمانها شام یا ناهار درست کند! او میگوید علاقه زیادی به رفت و آمد با اقوام و دوستان دارد اما هیچ دوست صمیمی در زندگی ندارد، علاقه بعدی او آشپزی است و او ادعا میکند کیکهای خوشمزه ای درست میکند که نظیر آن کمتر دیده میشود.

آیا کسی حاضر است در این آشپزخانه و با این ظروف به غذاهای او لب بزند؟این زن که سابقا دانشجوی رشته حقوق بوده است و با اشتیاق از میان انبوه زباله ها عبور میکند تا بتواند ظروف آشپزی خود را پیدا کرده و در آنها غذا درست کند.

او میگوید همیشه از حراجی ها خرید میکند وحتی اگر چیزی که لازم را ندارد در یک حراجی ببیند سریعا آن را میخرد و به خانه می آورد.


ویدیو مرتبط :
رائفی پور: (پول های کثیف امریکا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کثیف ترین مرد جهان + عکس



 

 

کثیف ترین مرد جهان

 

یک پیر مرد چینی تصمیم گرفت پس از گذشت 26 سال، موهای خود را برای اولین بار بشوید.به گزارشبرنا به نقل از پایگاه خبری الجوار، پیر مرد 80 ساله چینی بعد از گذشت 26 سال تصمیم گرفت به حمام برود.

 

این اولین بار است که وی بعد از 26 سال موهای خود را می شوید. البته نکته جالب توجه این است که حتی پس از گذشت 26 سال هم موهایش را خودش نشست، بلکه 12 نفر از بستگان وی، مسئولت این کار خطیر و مشکل (از نظر این پیر مرد) را بر عهده گرفتند.

 

این 12 دلاک با استفاده از چند لیف و کیسه، این پیر مرد استثنایی را که طول موهای آن به اندازه هشت فوت رسیده بود، شستند.

 

نزدیکان این مرد چینی می گویند، این پیر مرد چینی اکنون سعی می کند اسم خود را در کتاب "گینس" به عنوان رکورددار کثیف ترین مرد دنیا که تاکنون از آب برای شستن سرش استفاده نکرده است، ثبت کند./عصرایران