سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

کت و شلوار برای عاشقان پک-من! +عکس


این شرکت که در سال 2012 تاسیس شده کت و شلوارهای پلی استر جالب و به یاد ماندنی و در عین حال شیک و مدرن تولید می کند که تنها 99 دلار قیمت دارند . برای جشن ها و مراسم خاصی مثل هالووین مناسب به نظر می رسند.

صبح بخیر: «OppoSuits» لباس های منحصربفردی در پاسخ به کت و شلوارهای رسمی و اداری تولید می کند. این شرکت که در سال 2012 تاسیس شده کت و شلوارهای پلی استر جالب و به یاد ماندنی و در عین حال شیک و مدرن تولید می کند که تنها 99 دلار قیمت دارند . برای جشن ها و مراسم خاصی مثل هالووین مناسب به نظر می رسند. 

سه موسس جوان این شرکت می خواستند خلا موجود در بازار لباس های فانتزی را پر کنند. آنها کار خود را با یک دست لباس نارنجی برای طرفداران فوتبال هلند آغاز کردند و کار خود را به 70 طرح توسعه دادند. اکنون کت و شلوارهای مردانه آنها در هزاران فروشگاه اروپا، ایالات متحده و کانادا به فروش می رسد. طراحی اخیر آنها که با الهام از بازی پک-من است را در این مطلب مشاهده می کنید.

کت و شلوار برای عاشقان پک-من!

کت و شلوار برای عاشقان پک-من!

کت و شلوار برای عاشقان پک-من!

کت و شلوار برای عاشقان پک-من!

کت و شلوار برای عاشقان پک-من!


ویدیو مرتبط :
کت و شلوار ( چگونه کت و شلوار را تا کنیم که چروک نشود)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کت و شلوار عجیب حسنی مبارک (عکس)



 

 

کت و شلوار عجیب حسنی مبارک

 

خطوطی که روی لباس حسنی مبارک است، در نمای نزدیک نام اوست که با حروف لاتین روی لباسشنقش بسته است./عصرایران