سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

کافه ای برای عاشقان هری پاتری +عکس


نه سال از انتشار آخرین کتاب و پنج سال از اکران آخرین فیلم هری پاتر گذشته ولی عشق به هری پاتر همچنان داغ است. پرطرفدار بودن کافی شاپی هری پاتری در هندرسن(Henderson) نوادا(Nevada) می تواند نمونه ای از آن باشد.

صبح بخیر: نه سال از انتشار آخرین کتاب و پنج سال از اکران آخرین فیلم هری پاتر گذشته ولی عشق به هری پاتر همچنان داغ است. پرطرفدار بودن کافی شاپی هری پاتری در هندرسن(Henderson) نوادا(Nevada) می تواند نمونه ای از آن باشد. زمانی که کافه ی "جغد بد" (Bad Owl) در 13 قوریه افتتاح شد، هزاران نفر منتظر وارد شدن به این کافه بودند و از همان زمان به خاطر فضا و منوی جالب هری پاتری اش توجه همه ی طرفداران هری پاتر را در سرتاسر دنیا به خود جلب کرده است.

کافی شاپ هری پاتری

یکی از طرفداران هری پاتر می گوید:" حتی قبل از بازگشایی کافه مردم پشت در صف ایستاده بودند. آنها امروز به خاطر رفتن به یکی از شبکه های خبری محلی دیرکرده بودند. ما یک ساعت برای سفارش دادن در صف ایستادیم. پرده های کلفت بنفشی که اتاق را تاریک کرده و جزییات هری پاتری ای که در هر گوشه و کنار وجود داشت، اتمسفر فوق العاده ای را ساخته بود."

دیواری هایی که با علامت "سکوی  9¾ تزیین شده، میزهایی که همه جور جزییات هری پاتری بر روی آنها تقش بسته و منویی که اسم هایی عجیب و غریب در آن به چشم می خورد، آمدن به کافه ی جغد بد را آرزوی هر عاشق هری پاتر کرده است. اسم وای فای این کافه از روی اسم جغد هری پاتر هدویگ گذاشته شده و همچنین در این کافه میزی خاصی به نام سوروس اسنیپ وجود دارد.

این کافه ی 130 متر مربعی همچنین به مشتریانی که علاقه مند به مجموعه ی هری پاتر نیستد سرویس داده و منوی آن شامل غذاها و نوشیدنی های متداول نیز می شود. در آینده جغد بد تصمیم به معرفی غذا و نوشیدنی های سالم تر و برگزاری برنامه های زنده جهت سرگرم شدن مشتریان خود دارد.

کافی شاپ هری پاتری

کافی شاپ هری پاتری

کافی شاپ هری پاتری

کافی شاپ هری پاتری


ویدیو مرتبط :
رشد هری پاتری ها...!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هتلی برای عاشقان هری پاتر +عکس


از آنجایی که تحصیل در مدرسه هوگارتز برای هر کسی در دسترس نیست، کسانی که در لندن هستند می‌توانند یک شب در هتلی بمانند که بازسازی دنیای "هری پاتر" است.

باشگاه خبرنگاران: هتلی در لندن اتاق‌هایی را به سبک "دنیای هری پاتر" و "جادوگری" ساخته است.

 از آنجایی که تحصیل در مدرسه هوگارتز برای هر کسی در دسترس نیست، کسانی که در لندن هستند می‌توانند یک شب در هتلی بمانند که بازسازی دنیای "هری پاتر" است.

بوتیک هتل جورجین هاوس دو اتاق را به سبک اتاق‌های جادوگری "پاتر" درست کرده و در آن تخت خواب، ظرف‌های فلزی، بطری‌های معجون وجود دارد و بر اساس گفته‌های وبسایت هتل "تجهیزات جادوگری که هر جایی پیدا نمی‌شود، در این اتاق‌ها موجود است.

هتلی به سبک

مهمانانی که به خاطر "بسته هری‌پاتر" به این هتل می‌روند، یک شبانه روز کامل آنجا می‌مانند؛ ابتدا صبحانه مخصوص "هری‌پاتر" می‌خورند و سپس به ایستگاه  ویکتوریا که نزدیکی آنجاست می‌روند تا با اتوبوس به گردش در دنیای هری‌پاتر بروند. این اتوبوس آنها را به استودیوی برادران وارنر که خارج از شهر لندن است می‌برند.

هتلی به سبک

این هتل در وبسایت رسمی خود نوشته: "اتاق‌های آن به گونه‌ای طراحی شده که شما را به دنیای هری پاتر ببرد." این اتاق‌ها به سبک گاتیک (ترسناک) ساخته شده و بسیار به مدرسه هوگارتز شبیه است.. این اتاق‌ها با اتاق‌هایی که قبل از این در آن اقامت می کردید، بسیار متفاوت است، اما بسیار زیبا هستند..."