سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

کارت های اعتباری خرید از جنس طلا +عکس


سرمایه گذاران خصوصی در سوئیس، اتریش و آلمان صف کشیده اند تا این شمش های طلا که به اندازه کارت اعتباری هستند را بخرند. این شمش های طلا را می توانید به قطعات یک گرمی بشکنید و در مواقع اضطراری برای پرداخت مورد استفاده قرار دهید.


ویدیو مرتبط :
کارت اعتباری خرید کالا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساخت لباس زنانه از جنس طلا در آستانه سال نو +عکس



اخبار گوناگون  - ساخت لباس زنانه از جنس طلا در آستانه سال نو +عکس

علاقمندی زنان به طلا از دیرباز مورد توجه طراحان دنیای مد بوده است. زنان ارتباط خاصی با طلا و زیورآلات ساخته شده از این فلز گرانبها دارند و همین علاقمندی سبب میشود هنرمندان بسیاری برای جلب توجه دست به خلق اجناسی از جنس طلا بزنند و به این ترتیب به شهرت و ثروت برسند.

اخبار گوناگون, لباس زنانه از جنس طلا


یک جواهر ساز ترکیه ای به مناسبت سال نو میلادی یک لباس زنانه زیبا از جنس طلای  خالص طراحی و تولید کرده است. این لباس منحصر به فرد قیمتی معادل 85 هزار پوند (340 میلیون تومان) دارد. در ساخت این لباس از 78 هزار قطعه طلای 24 عیار استفاده شده و آقای "احمد آتاکان" سازنده آن است. این لباس حدود 3 کیلوگرم وزن دارد و سازنده آن میگوید تا کنون 10 سفارش ساخت جدید در آستانه سال 2014 میلادی داشته است.
اخبار گوناگون - پرداد