سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

ژاپنی ها و غذایی از جنس چوب!


یک شرکت نساجی در اوزاکای ژاپن، از سیستم پارچه بافی استفاده کرده تا سلولز غیر قابل هضم درخت‌ها را با گیاه «کون‌نیاکو» ترکیب کند و آردی سرشار از فیبر به دست آورد.

وبسایت سلامانه: ژاپنی‌ها محصولات جدید و نوآورانه‌ای را روانه بازار کرده‌اند، از دسته سلفی گرفته تا… نودل چوب!
 
یک شرکت نساجی در اوزاکای ژاپن، از سیستم پارچه بافی استفاده کرده تا سلولز غیر قابل هضم درخت‌ها را با گیاه «کون‌نیاکو» ترکیب کند و آردی سرشار از فیبر به دست آورد.

عکس/ ژاپنی‌ها یک غذای جدید کشف کردند!

با این آرد، نوعی نودل (رشته فرنگی) درست می‌شود که نه چربی و نه گلوتن دارد و کربوهیدرات آن هم بسیار کم است. طبیعی است این غذا برای کسانی که می‌خواهند رژیم بگیرند، جذاب است.

گیاه کون‌نیاکو یا زبان شیطان در ساخت دیگر نودل های ژاپنی نیز به کار برده می‌شود. حالا هر نیم کیلو حاصل از ترکیب آن با پالپ درخت، فقط ۲۷ کالری دارد. همین مقدار گندم هزار و ۵۳۸ کالری دارد.

عکس/ ژاپنی‌ها یک غذای جدید کشف کردند!

کارخانه سازنده این آرد جدید قصد دارد حدود یک میلیارد ین (بیش از ۸۱۴ هزار دلار) روی ساخت آن در کارخانه نساجی‌اش سرمایه گذاری کند.
 
تولید آن هم از سال جدید میلادی با حجم ۳۰ تن در ماه آغاز خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
خانم ژاپنی جنس ایرانی می خرد چون...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلاهبرداری از جنس مواد غذایی



اخبار,اخبار حوادث , کلاهبرداری

 

اخبار حوادث - متهمان، 13 شاکی داشتند
کلاهبرداری از جنس مواد غذایی

رییس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری اعضای یک باند کلاهبرداری در این استان خبر داد و افزود: متهمان با دادن چک های سرقتی بابت خرید مواد غذایی از 13 نفر کلاهبرداری کرده بودند که با تلاش ماموران دستگیر شدند.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ مهدی قدمی رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در پی دریافت چندین شکایت از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با دادن چک های سرقتی و جعلی، بار مواد غذایی تحویل گرفته که پس از مراجعه به بانک متوجه سرقتی بودن این چک ها شده اند، بلافاصله با تشکیل تیمی ویژه از ماموران آگاهی این استان شناسایی و دستگیری فرد مذکور در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: متهم با جلب اعتماد شاکیان مبنی بر اینکه بیشتر از قیمت واقعی بابت خرید مواد غذایی پرداخت می کند از 13 نفر کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ قدمی گفت: با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات گسترده نهایتاً متهم در یکی از استان های همجوار شناسایی و پس از اخذ دستور قضایی وی دستگیر شد.

وی با اشاره به دستگیری دو تن از همدستان وی، افزود: متهمان که به صورت باندی عمل می کردند، با به دست آوردن یک دسته چک سرقتی پس از جلب اعتماد افراد جهت خرید مواد غذایی اقدام می کردند.

رییس پلیس آگاهی استان قم گفت: در نهایت متهمان به انضمام پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان و با صدور قرار قانونی مناسب راهی زندان شدند.
اخبار حوادث - جام جم