سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

چنبره مرگ به دور کبوتر +عکس


کبوتر زیبایی که شاخه درختی را برای فرود آمدن انتخاب کرده بود نمی دانست که خطر مهلکی در کمین اوست.

فرارو: کبوتر زیبایی که شاخه درختی را برای فرود آمدن انتخاب کرده بود نمی دانست که خطر مهلکی در کمین اوست.

"مارک لیندزی" عکاس آماتور طبیعت که به منطقه "مادیکو گیم" در افریقای جنوبی رفته بود در زاویه دیدی استثنایی لحظه شکار شدن یک کبوتر به دست مار پیتون جوان را شاهد بود و عکاسی کرد.

او که از زیر شاخه درخت مار پیتون جوانی را زیر نظر گرفته بود به یکباره کبوتری را دید که بدون اینکه متوجه خطر شده باشد در نزدیکی مار فرود آمد. به گفته او مار به آرامی بر روی شاخه حرکت کرده و خود را به کبوتر رساند و در یک لحظه به او حمله ور شد.

عکس هایی که مارک از این لحظات گرفته مار را در حالی که آویزان به شاخه دور کبوتر چنبره زده نشان می‌دهد. این وضعیت لحظاتی ادامه پیدا می کند تا اینکه کبوتر جان می‌دهد.

(تصاویر) چنبره مرگ به دور کبوتر

(تصاویر) چنبره مرگ به دور کبوتر


(تصاویر) چنبره مرگ به دور کبوتر

(تصاویر) چنبره مرگ به دور کبوتر

(تصاویر) چنبره مرگ به دور کبوتر


ویدیو مرتبط :
عکس های دو کبوتر عاشق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مردی که دو بار مرگ را دور زد! +عکس


مارتن د یونگ، دوچرخه سوار 29 ساله اهل هلند، در 4 ماه گذشته 2 بار از دست مرگ فرار کرده، مرگی که در خطوط هوایی مالزی سراغ مسافران آمده است. جام نیوز: مارتن د یونگ، دوچرخه سوار 29 ساله اهل هلند، در 4 ماه گذشته 2 بار از دست مرگ فرار کرده، مرگی که در خطوط هوایی مالزی سراغ مسافران آمده است.


دیونگ برنامه ریزی کرده بود تا سوار هواپیمای MH370 شود، هواپیمایی که چند ماه پیش گم شد و هیچ اثری هم از آن به دست نیامد. او هم چنین بلیت پرواز MH17 را هم خریده بود که بر فراز اوکراین هدف موشک قرار گرفت و سقوط کرد، اما در هر دو مورد، در آخرین لحظه برنامه اش را عوض کرد.

مردی که دوبار از سقوط هواپیما جان سالم به در برد!!! +عکس

او عضو یک باشگاه دوچرخه سواری در مالزی است و در پرواز MH17 صندلی رزرو کرده بود تا بعد از شرکت در مسابقات قهرمانی هلند، با این پرواز به مالزی برگردد اما بعد تصمیم گرفت با یک پرواز ارزان تر که در فرانکفورت توقف داشت، به کوالالامپور سفر کند.

چند ماه پیش هم به جای پرواز MH370 سوار یک جت دیگر شد و جان به در برد:«من دو بار شانس آورده ام... باورنکردنی است. برای مسافران و خانواده های شان خیلی متاسفم ولی خیلی خوشحالم که آسیبی ندیده ام.»