سرگرمی


2 دقیقه پیش

تصاویری که شما را به فکر فرو می‌برد (34)

یک عکس، یک طرح یا یک نقاشی؛ بعضاً چنان تاثیری روی بیننده دارد که شنیدن ساعت ها نصیحت و یا دیدن ده ها فیلم نمی‌تواند داشته باشد. هنرمندانی که به ساده ترین روش ها در طول تاریخ ...
2 دقیقه پیش

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه

دیدنی های امروز؛ سه شنبه 18 خرداد ماه وبسایت عصرایران: نماز تراویح مسلمانان اندونزی در نخستین شب آغاز ماه رمضان – آچهمعترضان عوارض زیست محیطی یک پروژه انتقال آب در کاتالونیا ...

پیرمردی که 179 سال سن دارد! +عکس


این مرد سالخورده هندی الاصل ، ماهاشتا موراسی نام دارد و ادعا می کند در سال ۱۸۳۵ متولد شده است.

مشرق: این مرد سالخورده هندی الاصل ، ماهاشتا موراسی نام دارد و ادعا می کند در سال ۱۸۳۵ متولد شده است. ماهاشتا می گوید گویا مرگ وی را فراموش کرده است و امید خود را برای مردن از دست داده است.

پیرمردی که ۱۷۹ سال سن دارد


ویدیو مرتبط :
پیرمردی که هفتاد سال اذان می گوید!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیرمردی که 20 سال است در جزیره ای تنها زندگی می کند + عکس



یك پیرمرد 76 ساله ژاپنی، 20 سال گذشته زندگی خود را در یك جزیره خالی از سكنه سپری كرده است.

 

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه هافیننگتون پست؛ "ماسافومی ناگاساكی" پیرمرد 76 ساله ژاپنی است كه 20 سال پیش برای تجربه یك زندگی آرام به جزیره خالی از سكنه "سوتوباناری" قدم گذاشت.

 

پیرمردژاپنی درجزیره ,زندگی دریك جزیره

 

او كه در حال حاضر هیچ برنامه ای برای خروج از این جزیره ندارد، اعلام كرده؛ همواره به تنها زندگی كردن علاقه داشته، هرچند در ابتدا یافتن آب شیرین و غذا بسیار مشكل بود.

 

او كه در 20 سال گذشته پیراهنی به تن نداشته، می گوید: هنگام عبور كشتی ها از نزدیكی جزیره، سعی می كنم از نمایان شدن در برابر آنها خودداری كنم.

 

گفتنی است؛ "سوتوباناری" جزیره ای بیابانی در غرب اوكیناوا ژاپن است./باشگاه خبرنگاران